וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל גברה 0:2 על ברייטון, הקבוצות של ליברפול אכזבו

מונריאל ואיוובי העניקו לתותחנים ניצחון על העולה, נטולת חמד המורחק. ליברפול סיימה ב-1:1 מתסכל בניוקאסל, בעוד יריבתה אברטון הפסידה 1:0 בבית לברנלי ומעמדו של קומאן התערער

שחקני ארסנל חוגגים שער. רויטרס
ארסנל עם עוד שלוש נקודות/רויטרס

המחזור השביעי בפרמיירליג הגיע לסיומו היום (ראשון) עם שלושה משחקים. ארסנל ניצחה 0:2 את ברייטון נטולת תומר חמד ובירם כיאל, אברטון אכזבה שוב עם הפסד 1:0 לברנלי ואילו ליברפול מעדה והתרחקה מהצמרת עם 1:1 בניוקאסל.

אלכסיס סאנצ'ס ארסנל מול חוסה איסקיירדו ברייטון. רויטרס
בישול מבריק. סאנצ'ס מול איסקיירדו/רויטרס

ארסנל - ברייטון 0:2

אחרי פתיחת עונה לא מבריקה במיוחד, התותחנים כבר עם רצף של שבעה משחקים ללא הפסד. השחפים, שהשיגו במחזור הקודם ניצחון יפה על ניוקאסל, נאלצו להסתדר בלי כובש השער באותו משחק, תומר חמד, שהחל את השעייתו משלושה משחקים. ארסן ונגר ביצע לא פחות מתשעה שינויים לעומת ההרכב שפתח ביום חמישי בליגה האירופית והקבוצה שלו הייתה דומיננטית לכל אורך 90 הדקות, כאשר היא נהנית משערים של נאצ'ו מונריאל ואלכס איוובי.

דקה 2: איזו פתיחה. 76 שניות מהשריקה, לקאזט הפציץ מ-25 מטרים לעמוד.

דקה 16: גול! כדור חופשי עלה לרחבה, הבעיטה של מוסטאפי נהדפה מהקו ואת הריבאונד מונריאל שלח פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 23: כמעט שוויון. מארץ' קיבל מסירה מכדור חופשי וירה לעמוד של צ'ך.

דקה 56: גול! ארסנל נרגעת עם ה-0:2 שלה. אלכסיס סאנצ'ס ביצע דאבל פס ואז מצא בעקב מבריק את איוובי, שלא התקשה לכבוש.

דקה 62: הלחץ נמשך. אלכסיס סחט הצלה גדולה מהשוער ריאן, שהדף לקרן. הכדור עלה לרחבה שוב ונגיחה של קולאשינץ נהדפה מהקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם מוחמד סלאח. רויטרס
השער המרהיב לא עזר. פיליפה קוטיניו/רויטרס

ניוקאסל - ליברפול 1:1

רפא בניטס מנע מהאקסית שלו להתקדם למקום הרביעי, כשהמגפייז רשמו תיקו ראשון העונה בליגה. ליברפול לא ניצחה בשלושת הביקורים האחרונים שלה בניוקאסל, וגם הפעם כשלה במשימה למרות שער אדיר של פיליפה קוטיניו, שהפציץ מ-25 מטרים אל הרשת בדקה ה-29. שבע דקות לאחר מכן, האקס ג'ונג'ו שלבי בישל עם כדור עומק נהדר לספרדי חוסלו שקבע שוויון. רוב אליוט מנע מדניאל סטארידג' להכריע את המשחק במחצית השנייה, וליברפול עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, שבכולם לא השכילה לשמור על שער נקי. יורגן קלופ רק במקום השביעי, מרחק שבע נקודות מהפסגה.

שחקני ברנלי חוגגים עם ג'ף הנדריק. רויטרס
הנדריק חוגג את הראשון שלו העונה/רויטרס

אברטון - ברנלי 1:0

מעמדו של רונלד קומאן ממשיך להתערער בצד הכחול של ליברפול. ביום חמישי, הטופיז התבזו כאשר ספגו בבית מעשרה שחקני אפולון לימאסול החלשה שער שוויון דרמטי בליגה האירופית, ואחרי עוד הפסד בליגה, אברטון רק עם שבע נקודות מ-21 אפשריות. יכול מאוד להיות שזה היה משחקו האחרון של ההולנדי על הקווים. ברנלי, שכבר השיגה ניצחון חוץ בסטמפורד ברידג' ותיקו באנפילד ובוומבלי מול טוטנהאם, כבשה את שער הניצחון אחרי מהלך התקפי יפה שכלל 24 מסירות, בסופו סטיבן וורד העביר רוחב וג'ף הנדריק הרשית את הראשון שלו העונה. למעשה, ברנלי השיגה העונה יותר נקודות (8) וניצחונות (2) במשחקי החות שלה מבעונה שעברה כולה. גם כניסתו של ויין רוני בדקה ה-63 לא עזרה לאורחים, שמיעטו לייצר מצבים וספגו משחק ליגה שישי ברציפות. אגב, אברטון הפסידה את חמשת משחקיה האחרונים שהתקיימו בימי ראשון, בהפרש שערים כולל של 13:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully