וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בת'אנדר: ראסל ווסטברוק חתם על החוזה הגבוה בהיסטוריה

ה-MVP, שחוזהו עתיד היה להסתיים בקיץ הבא, ירוויח 205 מיליון דולר ב-5 שנים. קוואי לאונרד יחמיץ את טרום העונה, דן גילברט: קיבלתי איומים גזעניים אחרי הציוץ של לברון על טראמפ

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי עזיבתו המפתיעה של קווין דוראנט בקיץ הקודם, באוקלהומה סיטי חששו מאוד פן הם יאבדו בקרוב גם את ראסל ווסטברוק, שחוזהו עתיד היה להסתיים בתום עונת 2017/18 של ה-NBA. כדי למנוע מהדבר הזה לקרות, הת'אנדר ביצעו כמה מהלכים גדולים בקיץ הנוכחי דוגמת הבאתם של שני כוכבים בדמות פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני בטריידים מסקרנים.

בליל אמש (שישי), ב-OKC קיבלו את מבוקשם כאשר ווסטברוק, ה-MVP המכהן של ה-NBA, חתם על החוזה היקר בתולדות הליגה: 205 מיליון דולר לחמש שנים. הגארד, שבעונה החולפת היה לראשון מאז אוסקר רוברטסון ב-1962 שמסיים עונה שלמה עם ממוצע של טריפל דאבל, ירוויח בעונה הקרובה, האחרונה שלו כאמור בחוזה הקודם (עליו חתם רק לפני שנה) כ-28 מיליון דולר ואז ייכנס לתוקפו החוזה החדש, במסגרתו ירוויח ווסטברוק 41 מיליון דולר בממוצע לכל עונה, קצת יותר מהחוזה הטרי של סטפן קרי, שחתם על 201 מיליון לחמש שנים לפני שלושה חודשים.

הת'אנדר, שסיימו את העונה הקודמת עם 47 ניצחונות, הצליחו להתגבר לפחות חלקית על עזיבת דוראנט, אך הובסו 4:1 מול יוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף. כעת, הם יקוו שהשארתו לטווח ארוך של ווסטברוק תשכנע גם את ג'ורג' ו/או אנתוני להמשיך לצדו גם אחרי העונה הקרובה. "אין שום מקום אחר שהייתי רוצה להיות בו", אמר ווסטברוק, "זה כבוד גדול להמשיך את הקריירה שלי עם הת'אנדר. כשאתה משחק באוקלהומה סיטי, אתה משחק בפני הקהל הטוב בעולם. אתן את כל כולי עבורם, עבור העיר והארגון הזה".

עוד בנושא:

עומרי כספי: "יש ב-NBA הרבה שחקנים טובים שלא מקבלים מספיק קרדיט"
גיבורים על חלשים: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של אורלנדו מג'יק
אדם סילבר: "מצפה מכל השחקנים ב-NBA להמשיך לעמוד בהמנון"

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
הרוויח את זה ביושר. ווסטברוק/AP

* קוואי לאונרד יחמיץ את כל משחקי טרום העונה, כך הודיעה סן אנטוניו, זאת משום שהוא עדיין מתאושש מהפציעה בשריר הירך הארבע ראשי.

* הציוץ של לברון ג'יימס, בו כינה את הנשיא דונלד טראמפ "בטלן", ממשיך לעורר הדים. הבעלים של קליבלנד קאבלירס, דן גילברט, סיפר כי לאחר שהציוץ פורסם הוא (גילברט) קיבל שלל הודעות מאיימות לטלפון שלו: "קיבלתי כמה הודעות קוליות שהיו הדברים הכי דוחים, איומים וגזעניים שיש", אמר, "יש רמה של גזענות שלא הבנתי שקיימת בכלל במדינה שלנו".

* עוד בנושא טראמפ: ה-NBA הוציאה מזכר לקבוצות לפיה שחקנים ומאמנים שלא יעמדו בהמנון האמריקאי לפני המשחקים ייענשו, בהתאם לחוקי הליגה. "קברניטי הליגה יחליטו כיצד יש לנהוג בכל מקרה בו מישהו לא יעמוד בזמן ההמנון". המזכר המדובר מגיע זמן קצר אחרי שהקומישינר אדם סילבר אמר דברים ברוח דומה. שחקני ה-NBA היו קולניים מאוד בשבוע האחרון במחאתם נגד הנשיא ומעניין יהיה לראות כיצד הם יגיבו לאותו מזכר כאשר הליגה תצא לדרך בעוד כשבועיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully