וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל יום כיפור: דודי סלע פרש במצב של 1:1 מול דולגופולוב בשנזן

אחרי שעבר את מישה זברב, המחבט הבכיר של ישראל (77 בעולם) פגש ברבע הגמר את האוקראיני (52) והצליח לחזור מפיגור מערכה, אך נאלץ לנטוש את המשחק במצב של 6:3, 4:6, 1:0, והודח

דודי סלע, טניסאי ישראלי, טורניר מיאמי. AP
המשחק לא הוקדם מספיק. דודי סלע/AP

יממה אחרי הניצחון המרשים על מישה זברב, דודי סלע פגש היום (שישי) את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני בחצי גמר טורניר שנזן. המחבט הבכיר של ישראל (77 בעולם) לא נבהל מיריבו שהגיע עד שמינית הגמר באליפות ארצות הברית בתחילת החודש, אך לצערו נאלץ לנטוש במצב של 6:3, 4:6, 1:0, בשל כניסתו של יום כיפור. אתמול הצליח סלע לגרום להקדמת המשחק לקראת הצום, אך זה לא הספיק וסלע פספס הזדמנות להשיג ניצחון יוקרתי.

סלע, שניצחונו היחיד על דולגופולוב היה אי שם ב-2011, נשבר פעם אחת במערכה הראשונה ונקלע לפיגור. במערכה השנייה הוא התאושש, ואחרי שהציל אפשרות שבירה לטובת האוקראיני במצב של 4:4, הוא הצליח להשיג שבירה בעצמו ואיזן את המפגש. לרוע המזל, רגע אחרי שהפסיד את המשחקון הראשון בסט המכריע, סלע נטש את המשחק והודח מהטורניר.

רק לפני כשבועיים נמנעו השניים מהתמודדות ראש בראש במסגרת גביע דייויס, כאשר אוקראינה עלתה ל-0:3 נגד ישראל במסגרת והמפגש ביניהם הפך למיותר. דולגופולוב שיחק בסופו של דבר מול מור בוליס הצעיר וניצח 0:2. סלע הפסיד במהלך המפגש לאוקראיני אחר, אילייה מרצ'נקו.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully