וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת רותחים: "חוצפה להאשים אותנו", מכבי ת"א הגיבה: "זו יומרנות ויהירות"

29.9.2017 / 16:36

במנהלת הגיבו בפליאה לביקורת שהטיח שרן ייני: "הצענו להם לדחות את המשחק בחודש וחצי, אז על מה מתלוננים?", הצהובים תקפו בחזרה: "מוטב להימנע מזריית חול בעיני ציבור האוהדים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במנהלת הליגה רותחים על קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, שבחר לתקוף את הארגון על שיבוץ משחקה של הקבוצה והמחזור כולו ליום ראשון הקרוב, 24 שעות אחרי יום הכיפורים. יו"ר המנהלת אורן חסון הופתע הבוקר נוכח הדברים של ייני ואמר: "זו חוצפה ממדרגה ראשונה להאשים את השיבוץ של המנהלת ליום ראשון. לפני פתיחת העונה ישבנו בפורום הרחב ביותר ואני עברתי על כל לוח המשחקים, כאשר היה ברור שבמחזור הזה יש לנו בעיה, מכיוון שיום הכיפורים יוצא בשישי ושבת. כל הקבוצות ללא יוצא מהכלל הסכימו לשיבוץ הזה, ואם אני זוכר נכון היה זה אפילו אבי לוזון שאמר שהשחקנים המוסלמים משחקים במשך חודש שלם כשהם בצום הרמדאן, ואין להם עם זה שום בעיה. הקבוצות אפילו לא הבינו למה אני מעלה את הנושא הזה בפניהן, מאחר שהן לא ראו שום בעיה בקיום המחזור ביום ראשון".

חסון גם כועס על כך שמכבי תל אביב עצמה לא יידעה את ייני שהיתה לה את האפשרות באופן פרטני לדחות את המשחק, כפי שעשתה הפועל באר שבע. "בגלל עומס המשחקים של מכבי תל אביב ובאר שבע בליגה האירופית, הצענו למכבי לדחות את המשחק הקרוב לעוד חודש וחצי אבל היא סירבה, אז על מה בדיוק מדבר שרן ייני ועל מה יש לו לבוא בטענות כלפי המנהלת?", אמר חסון.

עוד בנושא:

ייני נגד המנהלת: "לא אצום, אבל לשחק אחרי יום כיפור זה חוסר אחריות"
גם במכבי חיפה לא מרוצים מהשיבוץ: "זו החלטה שיצרה איפה ואיפה בליגה"

עדכון ראשון 12:34

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עורר סערה. שרן ייני/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב מצדה הגיבה במתקפה משלה: "האמירה כי שרן ייני מנותק מהמציאות ולא היה מודע לשיחות בין מכבי ת"א למנהלת היא יומרנית ויהירה ויתכן כי יו"ר המנהלת אינו בקיא בעובדות ולכן נחפז להגיב. לאחר המשחק שרן אמר בבירור כי הוא מודע לשיחות שהתנהלו בין מנהלת הליגות למכבי בנושא מועד המשחק הזה וכי ההחלטה התקבלה בין כל הגורמים הרלבנטיים.

שרן הוסיף כי הוא מודע שלשזרוע המגרשים יש משקל רב בסוגיה זו כמו גם פגרת הנבחרות. שרן הודה כי אינו מתכוון לצום אך העלה את הסוגיה של בריאות השחקנים כשהוא מביע תמיהה על ההחלטה הראשונית לקבוע מחזור משחקים יום לאחר הצום כשהוא מדגיש את העובדה כי בניגוד לכמה 'מקבלי החלטות' השחקנים הם אלה שצריכים לשחק במשחק רשמי.

לטעון כי מכבי ת"א סירבה להצעת המנהלת לדחות את מועד המשחק בחודש וחצי אינה מדויקת בלשון המעטה מתוקף העובדה שהפועל אשקלון היא הקבוצה המארחת ופנייתנו לדחייה נענתה בסירוב לאחר שמועד השזרוע באשקלון כבר נקבע.

גם ההצעה לדחות את מועד המשחק ב-24 שעות לא היתה ישימה מאחר ומדובר בתאריך בינ"ל רשמי של פיפ"א והצורך לקבל את אישורן של ההתאחדויות הרלבנטיות (סרביה, איסלנד ובלארוס שלא שיתפו פעולה) לשחרר את השחקנים הבינ"ל באיחור – וזאת למרות הצעת המנהלת לסייע בפנייה להתאחדות לכדורגל בישראל.

למרות הניסיונות הכנים לסייע לנו, הסתבר שאף אחת מההצעות של המנהלת לא היו ריאליות. לכן, במקום להפנות אצבע מאשימה לעבר שחקן המביע את דעתו ולהאשים אותו באי ידיעת העובדות – מוטב להימנע מזריית חול בעיני ציבור האוהדים, להיצמד לעובדות במקום לצאת בהאשמות.

לצערנו בשל תגובתו של יו"ר המנהלת, אנו נאלצים להעמיד דברים על דיוקם ולציין כי הפתרונות שהוצעו למכבי ת"א לא היו ישימים. עם זאת אנו מודים על שיתוף הפעולה והרצון הכן של המנהלת לסייע לקבוצות הישראליות המשתתפות במפעלים האירופיים ולאחל לכולם צום קל, שנה טובה וגמר חתימה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully