וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון העיר על הנעת הכדור. שחקנים ביקרו את החלטת המנהלת

29.9.2017 / 9:55

המאמן ערך אסיפה שהתמקדה בטעויות נגד מכבי תל אביב והודיע שהקבוצה תתאמן בבוקר המשחק מול אשדוד : "החלטה שיצרה איפה ואיפה בתוך הליגה". השחקנים הגיבו לדברים שאמר בוזגלו בהצגתו

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

בעקבות צום יום הכיפורים שגרם לביטול אימון בסוף השבוע, במכבי חיפה החליטו לערוך אימון בבוקר יום ראשון הקרוב, כאש בערב יארחו הירוקים את מ.ס אשדוד. גיא לוזון יערוך אימון קל יותר, כדי לא לסכן את השחקנים לקראת ההתמודדות, אבל חלק מהם כבר יצאו נגד החלטת המנהלת וטענו כי היא יוצרת חוסר שוויון בין הקבוצות. "לא יכול להיות שנתאמן בבוקר המשחק אחרי יומיים של מנוחה. מישהו חייב לקחת אחריות על הנושא הזה", אמרו שחקנים בקבוצה, "ההחלטה שיהיו קבוצות שישחקו ביום שני יוצרת איפה ואיפה בתוך הליגה. איפה קיים מצב שבו קבוצת כדורגל עורכת אימון מסכם ביום המשחק? המחזור הזה היה צריך להידחות. תמיד אפשר לשנות, עובדה שדחו את המשחק של באר שבע".

עוד בנושא

מכבי חיפה: שלומי אזולאי יעבור ניתוח ומבטיח "לחזור במהרה"
מאור בוזגלו הוצג במכבי חיפה: "זה המקום הטבעי שלי, ויתרתי על הרבה כסף"
שרן ייני: "לא אצום, אבל לשחק אחרי יום כיפור זה חוסר אחריות"

שחקני מכבי חיפה רמי גרשון, סטפנוס אתנסיאדיס. מכבי חיפה, אתר רשמי
תורגל בהרכב. רמי גרשון/אתר רשמי, מכבי חיפה

גיא לוזון ערך אתמול (חמישי) אסיפת וידאו, שהתמקדה במשחק מול מכבי תל אביב. לוזון העיר לשחקנים בעיקר על הנעת הכדור והקרין קטעים בהם השחקנים לא ביצעו את ההוראות בצד ההגנתי ובצד ההתקפי. על פי האסיפה ניתן ללמוד שהמאמן לא מתכוון לשנות את המערך ולהמשיך בשיטה אליה חזר בשני המשחקים האחרונים – 4:3:3. על פי התרגול בלבד נראה שרוב ההרכב של גיא לוזון סגור. רמי גרשון אמור לפתוח, וכך גם סטפנוס אתנסיאדיס. לוזון מתלבט בעיקר לגבי עמדה אחת - הקשר שיפתח במרכז השדה לצד גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב. סינטאיהו סלליך תורגל אתמול כשחקן קו, אבל הוא עשוי לפתוח בעמדה הזאת. גם גילי ורמוט מתחרה על מקום ב-11. עומר דמארי או מוחמד עוואד יישבו ביציע.

בעניין אחר: ההתבטאות של מאור בוזגלו במסיבת העיתונאים ("אנחנו צריכים להביא תוצאות. יש כאלה שיהססו קצת. אני יכול להביא את השמחה שלי מבחוץ, להיות האיש הדומיננטי בחדר ההלבשה עד שאחזור למגרש"), יצרה נושא שיחה מעניין בין שחקני הקבוצה, שבשבועות האחרונים טענו כי "אין היררכיה במכבי חיפה". אחד מהם אמר אתמול: "יש כאן שחקנים טובים, ויש כמה מנהיגים שקטים, אבל אין כאן שחקן שיסחוף אחריו את כולם. זאת הפעם הראשונה ששחקן מתבטא בצורה כזאת ואולי הוא מוכן לקחת את הקבוצה עליו".

שלומי אזולאי ימשיך להגיע לכפר גלים, אבל בקרוב יעבור ניתוח בחו"ל וייעדר מספר חודשים. כזכור, אתמול הוציא השחקן הודעה בה כתב: "החל מרגע זה, אני חוזר לעצמי! נכון נפצעתי, עברתי לילות טרופים ללא שינה עם המון תסכול וכאב, ודווקא אחרי פתיחה מסחררת בקבוצת נעוריי, זה הגיע. פציעה לעולם לא מגיעה בטיימינג הנכון, אבל מכאן והלאה זה רק קדימה. לאחר חוות דעת מומחים קיבלתי החלטה ואעבור ניתוח, מבטיח לכם שאחזור במהרה, חזק יותר ורעב יותר. הכוח שלי הוא אתם, ובזכותכם ובזכות משפחת מכבי חיפה לא נותר לי אלא להגיד תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully