וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי מועמד לווסטהאם, במילאן מכחישים שיחליף את מונטלה

אחרי פיטוריו של המאמן האיטלקי מבאיירן, קבוצות רבות כבר עטות עליו. הפטישים מעוניינים בו בתור יורש לביליץ', שמועות על מגעים עם מילאן הוכחשו על ידי המנהל הספורטיבי: "מאמינים במונטלה"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
בחזרה לאנגליה? אנצ'לוטי/רויטרס

מה צופן העתיד לקרלו אנצ'לוטי? המאמן בן ה-58 פוטר אמש (חמישי) מבאיירן מינכן בעקבות פתיחת העונה המאכזבת והתבוסה מול פריס סן ז'רמן, אבל נראה שהוא לא יישאר מחוסר עבודה זמן רב. על פי שלל דיווחים, מטרת העל של האיטלקי המוערך כעת היא לחזור לפרמיירליג, בה כבר רשם הצלחות לא מבוטלות בעבר כמאמן צ'לסי (אותה הצעיד בין היתר לזכייה באליפות בעונת 2009/10).

אחת המועמדות העיקריות ליהנות משירותיו, כך נראה, היא דווקא קבוצה בסדר גודל קטן יותר - ווסטהאם. נראה שמעמדו של מאמנה סלאבן ביליץ' מעורער מתמיד. גם רפא בניטס כבר הוזכר כמועמד לרשת את הקרואטי, אולם נראה שההיפלטות של אנצ'לוטי לשוק תטרוף את הקלפים ותגרום לקבוצה לשקול עוד יותר ברצינות זעזוע על הקווים.

ביממה האחרונה אנצ'לוטי אף הוזכר כמועמד להגיע למילאן, הקבוצה עימה הוא מזוהה יותר מכל. כמו ווסטהאם, גם הרוסונרי מציגים יכולת לא טובה מפתיחת העונה שהובילה לביקורות רבות כלפי המאמן וינצ'נזו מונטלה. אמש הבטיח המנהל הספורטיבי של מילאן מסימיליאנו מיראבלי ש"אנחנו לא מוותרים בקלות על וינצ'נזו. עצוב לי על קרלו שהוא בעיני אחד המאמנים הטובים בעולם, אני לא מבין למה הוא פוטר. אבל בכל מקרה, הוא לא יגיע למילאן. יש לנו מילאן צעיר ממנו ולא פחות מוכשר ממנו. אנחנו מאמינים בפרויקט שלנו ומאמינים שמונטלה הוא האיש הנכון כדי לקדם אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully