וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת ענק בסך 2.5 מיליון שקלים הוגשה נגד טל בן חיים ואביו

28.9.2017 / 19:35

סוכני שחקנים טוענים כי לא קיבלו את הסכום המגיע להם מעסקת העברתו של השחקן ממכבי תל אביב לספרטה פראג, ומאשימים בכתב התביעה: "אופיר בן חיים ככל הנראה שלשל את הסכום לכיסו"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשה היום (חמישי) תביעה כספית נגד טל בן חיים, שחקן נבחרת ישראל וספרטה פראג, ואביו אופיר על סך 2.5 מיליון שקלים. את התביעה הגישו סוכני השחקנים אילן שאקי והאיטלקי גאטנו די קארו באמצעות עו"ד אשר שרביט, כשלטענתם לא קיבלו את הסכום המגיע להם על התיווך במעבר של השחקן ממכבי תל אביב לספרטה פראג.

בכתב התביעה טוענים סוכני השחקנים כי ב-13 ביוני 2017 פנתה ספרטה פראג לסוכן האיטלקי די קארו כדי שיאתר שחקנים עבור המאמן אנדראה סטרמאצ'וני, לו הייתה עמו היכרות מוקדמות. בין היתר, התבקש די קארו ליצור קשר עם טל בן חיים, בו היה מעוניין סטרמאצ'וני. כדי לקדם את העניין, די קארו פנה לשאקי, שיצר קשר עם בן חיים והבין כי עליו לפנות לאבא אופיר שמייצג את השחקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל בן חיים ברגע החתימה על החוזה בספרטה פראג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן חיים האב הודיע כי בנו יהיה מוכן לעבור לספרטה בתנאי שהשכר השנתי שישולם יהיה של 850 אלף יורו נטו עבור כל עונה, וזאת בלי קשר לסכום אותו אמורה מכבי תל אביב לקבל עבור כרטיס השחקן. ספרטה לא הייתה מוכנה אז לשלם יותר מ-2 מיליון יורו ואחרי שסוכם כי עמלת הסוכן לא נכללת בסכום המוצע כשכר לבן חיים, ניתן אישור לאבא לנהל משא ומתן ישיר מול ספרטה.

על כך נכתב בכתב התביעה: "לצורך תהליך המו"מ סוכם כי התובע מס' 2 (שאקי) יעביר לנתבע 2 (בן חיים האב) כתב הסמכה הממנה אותו כסוכן, ונתבע 2 התחייב להחזירו חתום... מאז שהמו"מ התקדם, בן חיים התחמק מלהחזיר את כתב ההסמכה חתום ובינתיים המשיך להבטיח כי שכרם של התובעים ישולם כחלק מהעסקה".

בסופו של דבר נחתם הסכם עם ספרטה, לפיו בן חיים ירוויח כמיליון יורו לשנה נטו ויקבל בונוסים בסך 250 אלף יורו על פי הצלחות המועדון והישגיו. ספרטה אף התחייבה לשלם למכבי תל אביב 2.9 מיליון יורו עבור הכרטיס. לטענת הסוכנים, שכרם שולם על ידי ספרטה, אלא ש"ככל הנראה נתבע 2 (אופיר בן חיים) שלשל אותו לכיסו ואותם הפנה לקבלת שכרם מספרטה".

כאשר פנו לספרטה לצורך קבלת עמלתם ושכרם, זו התכחשה לזכותם לקבל ממנה את העמלה וטענה כי שילמה את מלוא התשלומים ישירות לנתבעים, לרבות לנתבע 2 (אופיר בן חיים) שהציג עצמו כסוכן היחיד המעורב בעסקה זו".

לדבריהם, שאקי ודי קארו זכאים לעמלה של 10 אחוזים משווי העסקה ו-10 אחוזים מהסכום ברוטו אותו מקבל בן חיים בספרטה, ועוד 10 אחוזים ממרכיב הבונוסים.

תגובת משפחת בן חיים תובא לכשתתקבל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully