וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באנגליה: צ'לסי וקונטה מארחים את מנצ'סטר סיטי וגווארדיולה

האלופה ומוליכת הטבלה תפגשנה לקרב ימרתק (19:30, ספורט1), פפ יתחיל להתרגל לחיים בלי מנדי ואגוארו. יונייטד אמורה לטייל מול פאלאס, שטרם צברה נקודות או כבשה. טוטנהאם בהאדרספילד

מהומה בין שחקני צ'לסי ושחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
כך המפגש בין צ'לסי לסיטי נראה בעונה שעברה/GettyImages

הקבוצות האנגליות חוו שבוע מוצלח מאוד בליגת האלופות (ליברפול רשמה תוצאת תיקו. צ'לסי, יונייטד, סיטי וטוטנהאם ניצחו), ומחר (שבת) הן חוזרות לפרמיירליג, שם יחל המחזור השביעי. במוקד, המפגש המרתק בין האלופה צ'לסי ומוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם תתארח אצל האדרספילד, מנצ'סטר יונייטד מול קריסטל פאלאס.

האדרספילד - טוטנהאם (14:30)

העולה החדשה פתחה את עונת הבכורה שלה בפרמיירליג שבע נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, בהם גם שמרה על רשת נקייה. מאז, העניינים התאזנו מעט ובשלושת משחקיה האחרונים האדרספילד השיגה שתי תוצאות תיקו והפסד, ותנסה לחזור לנצח דווקא מול התרנגולים והארי קיין הלוהט. טוטנהאם אמנם צברה רק 11 נקודות מ-18 אפשריות, אך היא מתחילה להיכנס לקצב ובכושר הנוכחי של החלוץ שלה - קיין כבש כבר 11 שערים מתחילת ספטמבר, כולל חמישה בשבוע האחרון - יהיה קשה מאוד לעצור אותה.

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס (17:00)

הלונדונים חווים פתיחת עונה סיוטית, וגם החלפתו של פרנק דה בור ברוי הודג'סון אחרי המחזור הרביעי לא הועילה בינתיים. פאלאס עדיין לא השיגה אף נקודה העונה, וגרוע מכך - לא מצאה את הרשת. קשה לראות את זה קורה לראשונה דווקא באולד טראפורד, בעיקר כשלוקחים בחשבון את מלך שערי נועלת הטבלה בעונה שעברה, כריסטיאן בנטקה, שייעדר בשבועות הקרובים. הקבוצה של ז'וזה מוריניו אמנם לא הרשימה במחזור הקודם, אך התגברה על הרכב חסר וניצחה 1:4 את צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, וכשלוקחים בחשבון את כושרם של רומלו לוקאקו וחבריו להתקפה קשה מאוד להמר על הפתעה. לצערה של פאלאס, במחזור הבא מחכה לה האלופה צ'לסי.

שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
בלתי עציר. הארי קיין/רויטרס

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי (19:30, ספורט1)

הבלוז חזרו באמצע השבוע ממדריד עם ניצחון דרמטי על אתלטיקו ושמרו על ראשות הבית שלהם באלופות, בעוד הקבוצה של פפ גווארדיולה עשתה אותו דבר כשגברה על שחטאר דונייצק. כעת האלופה ומוליכת הטבלה נפגשות למשחק מרתק על המון יוקרה, על הצהרת כוונות להמשך העונה וחיזוק המעמד בצמרת. ערב המשחק, לסיטי יש שלוש נקודות יותר מלצ'לסי, שתקווה להימנע מהפסד שישים אותה בעמדת הרודפת כבר בשלב מוקדם של העונה. בנג'מין מנדי, שגמר את העונה עם קרע ברצועה הצולבת, וסרחיו אגוארו שנפגע בתאונת דרכים ייעדרו.

משחקים נוספים (17:00):

בורנמות' - לסטר סיטי
סטוק סיטי - סאות'המפטון
ווסט ברומיץ' - ווטפורד
ווסטהאם - סוונסי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully