וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא אנטמן יעבוד עם רנה מולנסטיין בקראלה בלסטרס ההודית

28.9.2017 / 18:04

מאמן השוערים שסיים בקיץ האחרון את תפקידו במכבי חיפה, חובר להולנדי שאימן את הירוקים בעונה שעברה ויהיה חלק מצוותו בסגנית אלופת הודו. בקבוצה משחקים דימיטאר ברבאטוב ו-ווס בראון

גיורא אנטמן עם בנו אופק אנטמן. קובי אליהו
האבא עובר להודו, הבן ברעננה. גיורא אנטמן עם בנו אופק/קובי אליהו

מעבר מפתיע מהכדורגל הישראלי לליגה ההודית: גיורא אנטמן, לשעבר מאמן השוערים של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, חתם בקבוצת קראלה בלסטרס ויחזור לשתף פעולה עם המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין. עו"ד יוסי ליבנה טיפל בהסכם של אנטמן, שכעת יאמן את השוער האנגלי פול ראצ'ובקה בקבוצה שסיימה את העונה הקודמת כסגנית אלופה. את הסגל של קראלה מובילים החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב ומי ששיחק איתו בעבר גם במנצ'סטר יונייטד, הבלם האנגלי ווס בראון.

אנטמן בן ה-54, שוער העבר שהיה מזוהה בעיקר עם מכבי חיפה אך החל את הקריירה בהפועל חיפה ושיחק גם בהפועל בית שאן, הפועל תל אביב, הפועל עכו, בית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא ומכבי עכו, עבר עם פרישתו לתפקיד של מאמן שוערים. הוא טיפח במהלך השנים במכבי חיפה את ניר דוידוביץ', דודו אוואט, תום אלמדון ואבי פרץ, וב-2012 קיבל גם את תפקיד מאמן השוערים של נבחרת ישראל. ביוני האחרון סיים את תפקידו במכבי חיפה וכעת כאמור יתאחד עם מולנסטיין, תחתיו עבד בתחילת העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully