וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תתאמן בבוקר המשחק. קלינגר: "יש תכנית מסודרת"

28.9.2017 / 11:45

הקבוצה של ניר קלינגר תערוך את האימון המסכם מספר שעות לפני ההתמודדות מול קרית שמונה (א', 20:00). עדן בן בסט עדיין בספק למשחק. המאמן: "לא מפריע לי מה הפרשנים אומרים"

ניר קלינגר, הפועל חיפה. ברני ארדוב
"יכולים להתמודד בצמרת הגבוהה". קלינגר/ברני ארדוב

אחרי פתיחה עונה טובה מאוד וכשהיא ממוקמת במקום השני אחרי בית"ר ירושלים, הפועל חיפה תצא למשחק חוץ בקרית שמונה, בתקווה להמשיך בתקופה הטובה. החלוץ עדן בן בסט עדיין בספק למשחק והוא עוד סובל מכאבים בכתף. קלינגר עדיין לא סגור על ההרכב אבל נראה שמקסים פלקושצ'נקו ישוב אליו.

המאמן ניר קלינגר התייחס לכך כשאמר: "עדן עדיין בספק, למרות שמצבו משתפר. אני נפעם מכוח הרצון שלו. לצערי הפציעה לא פשוטה אבל זה יכל להיגמר גם גרוע יותר. כולנו תקווה שהוא יהיה כשיר אבל תשובה תהיה רק ביום ראשון". לקראת המשחק מול קריית שמונה אמר המאמן: "כל קבוצה צריכה לשחק בבית שלה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק סופר קשה נגד קבוצה שהוכיחה את עצמה מול בית"ר. נכון שעשינו טעויות בהגנה, אבל כאשר משחקים התקפי ורוצים לנצח אתה גם חשוף בחלק ההגנתי. שיפרנו את משחק ההגנה ומול באר שבע הוא היה יוצא מן הכלל. אנחנו במגמת שיפור".

על חלק מהפרשנים שטוענים שבתום הוענה הפועל חיפה תמצא את עצמה במרכז הטבלה אמר: "לא מפריע לי שאומרים את זה. זה דווקא אתגר בעיניי ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד בצמרת הגבוהה. חשוב שנמשיך להיות קבוצה איכותית עבור הקהל שלנו שחוזר למגרשים וגם עבור הבעלים".

עוד בנושא
פקהארט: "הייתה לי התחלה נהדרת, אני כובש שערים ומרגיש טוב בישראל"
מכבי חיפה: גרשון תורגל בהרכב. שחקנים: "יש לחץ, האוהדים רוצים לראות שינוי"
כריסטיאן באטוקיו: "עברתי את גיל 25, הגיע הזמן לעשות קצת כסף"

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. ברני ארדוב
"מצבו השתפר". בן בסט מפונה מהמגרש/ברני ארדוב

הפועל חיפה לא תתאמן, כמובן, ביום הכיפורים. היא תערוך בבוקר המשחק אימון קל. קלינגר אמר על כך: "כולנו מכבדים את הצום ואין לזה שום קשר. כל הליגה תשחק יום לאחר מכן, יש לנו צוות מקצועי ותזונאי נהדרים ויש תוכנית מסודרת לעניין הזה".

במועדון מרוצים מאוד מהזימון שקיבל החלוץ מאמון קשוע לנבחרת האולימפית. הבעלים יואב כץ אמר: "מאמון קשוע הוא 'פירסט קלאס'. אני מאחל לו הרבה הצלחה. הוא באמת אדם נהדר ושחקן נהדר. אני בטוח שיצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully