וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: התגייסות מרשימה למיזם האוהדים לטובת כיסוי הקנס

28.9.2017 / 16:30

כמה מאוהדי הקבוצה יצאו ביוזמה לפיה אוהדים בוגרים ירכשו כרטיסים ב-50 שקלים לטובת ילדי העיר וכך יכסו את הקנס בגובה 7,500 שקלים שהושת על המועדון. מעל 100 כרטיסים כבר נרכשו

אוהדי מכבי נתניה. לירון מולדובן
באים בהמוניהם, אבל מסבכים את הקבוצה. אוהדי מכבי נתניה/לירון מולדובן

במכבי נתניה מרוצים מכך שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לא השית אתמול (רביעי) עונש רדיוס על הקבוצה בעקבות פתיחת רימון העשן במשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה, אבל גורמים בקבוצה כבר מביטים בדאגה לעבר המשך העונה מאחר שהקבוצה עומדת לעתים תכופות מדי לדין בגין התפרעות אוהדים. בית הדין יכול היה להפעיל את עונש הרדיוס על תנאי שיש כנגד הקבוצה מאז המשחק מול הפועל רמת גן בעונה שעברה, אך הוא הסתפק בעונש כספי בגובה של 7,500 שקל ובהמשך העונש המותנה עד לסיום העונה הנוכחית.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. לירון מולדובן
על המגרש הם חוגגים. שחקני מכבי נתניה/לירון מולדובן

הבעלים אייל סגל אמר היום: "בית הדין מצא לנכון לא להפעיל את הרדיוס מכיוון שהראנו עד כמה אנחנו פועלים בשלל של מסגרות כדי למנוע ולהילחם בתופעות האלה של זריקת חפצים למגרש או בתוך היציע כמו במקרה רימון העשן בשבת האחרונה. אני רק יכול לקוות שהאוהדים לומדים שזו לא הדרך לאהוד את הקבוצה. אין בזה שום דבר חיובי והקבוצה היא הנענשת העיקרית".

העונש שספגה מכבי נתניה על המקרה מהשבת האחרונה גרם למספר אוהדים לקחת יוזמה לה קראו: "ילד בוא. יש משחק". אותם אוהדים של מכבי נתניה החליטו שהמועדון לא צריך לשלם את הקנס בגובה של 7,500 שקל ויצאו הבוקר ביוזמה לפיה אוהדים בוגרים ירכשו תמורת 50 שקל כרטיס לטובת ילדים מרחבי העיר וכך יכסו את הקנס הכספי שהושת על המועדון. המטרה היא למכור 150 כרטיסים לטובת ילדים בסכום של 50 שקל לכרטיס כאשר המועדון התחייב להעמיד הסעות מרחבי העיר לילדים. יוזמי הרעיון גם קראו באותה הזדמנות לשים בצד את המתיחות והמחלוקות ביציעים ולהתרכז בעידוד הקבוצה כדי להמשיך את העונה הנהדרת שעושה עד כה מכבי נתניה על כר הדשא.

ההתגייסות למיזם הזה הייתה מרשימה ולמעלה מ-100 אוהדים של מכבי נתניה כבר התחייבו לרכוש כרטיס בסכום של 50 שקלים לטובת ילדים מרחבי העיר, ובכך לכסות את הקנס שהושת על המועדון. במכבי נתניה מאוד מרוצים מהרעיון אותו הגו מספר אוהדים, ולדבריהם זה מראה על אכפתיות ועל תרומה לקהילה.

(עדכון ראשון: 11:44)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully