וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנסיו האריך חוזה בריאל מדריד עד 2023, רונאלדו דורש שכר זהה לזה של מסי

הכישרון העולה הצטרף לרשימת מחדשי החוזים של אלופת אירופה, בספרד טוענים שהפורטוגלי מבקש חוזה משודרג של מעל 30 מיליון יורו לעונה. וגם: רונאלדו ובייל נגד הניסיון לצירוף קבאני

one

כריסטיאנו רונאלדו לא פתח את עונת 2017/18 בצורה טובה. הפורטוגלי היה מורחק מפתיחת העונה בשל האדום שספג בקלאסיקו וגם אחרי שחזר הוא לא הצליח למצוא את הרשת בליגה, אולם חזר לכבוש במפעל האהוב עליו כשהבקיע צמד ב-1:3 של אלופת אירופה על בורוסיה דורטמונד. אחרי הניצחון מול הגרמנים CR7 נשאל האם ריאל מדריד מתכוונת להחתים אותו על חוזה חדש ומשודרג וענה: "שאלה טובה, תפנה אותה לנשיא".

עוד בנושא:

ריאל מדריד ממשיכה להאריך חוזים: רפאל וראן חתם עד 2022
כריסטיאנו רונאלדו עצבני: "מופתע ממה שהציבור חושב עליי"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
רוצה יותר כסף. רונאלדו/רויטרס

הרבה אנשים אולי כבר שכחו, אבל כריסטיאנו איים לעזוב את ריאל מדריד בקיץ בשל פרשיית חקירות המס וכעת הפורטוגלי דורש שדרוג בחוזהו, כאשר פלורנטינו פרס הבטיח לעשות זאת אחרי שנכשל המו"מ להחתמת קיליאן אמבפה. רונאלדו מרוויח בחוזהו הנוכחי בסביבות 21 מיליון יורו לעונה, כאשר ריאל מדריד מוכנה לתת לו שדרוג סמלי של לא יותר מ-25 מיליון יורו לעונה.

אולם, בספרד מדווחים שהפורטוגלי דורש יותר ורוצה להרוויח כיאה למעמדו כמו הטובים ביותר - ניימאר בחוזהו החדש בפריס וליאונל מסי שצפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש בברצלונה ולהשתכר בין 30 ל-40 מיליון יורו לעונה. אם רונאלדו לא יקבל את השכר שהוא דורש לא מן הנמנע שהוא יבקש לעזוב את הבלאנקוס, שבשבועות האחרונים עבדו במרץ והחתימו על חוזים חדשים את מרסלו, בנזמה, איסקו, קרבחאל ורפאל וראן.

רונאלדו החל את עונתו התשיעית (!) בריאל מדריד אליה עבר ממנצ'סטר יונייטד בכסף גדול ב-2010. הפורטוגלי רושם מספרים מפלצתיים ולא ירד מ-25 שערי ליגה באף אחד מעונותיו במדים הלבנים, אך פקטור חשוב בחוזה החדש הוא גילו הדי מתקדם של הפורטוגלי שבפברואר הקרוב יהיה כבר בן 33.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (ימין) עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עשו יד אחת נגד קבאני. רונאלדו ובייל/רויטרס

עוד בנושא כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד: על פי דיווח באתר הרכילות הספרדי "דון באלון", הפורטוגלי איחד כוחות עם גארת' בייל על מנת למנוע את צירופו של אדינסון קבאני לקבוצה. על פי הדיווח, הבלאנקוס מחפשים חלוץ בעל שיעור קומה גבוה כדי למלא את מקומו של קארים בנזמה הפצוע, וחלוץ פריס סן ז'רמן שמסוכסך עם ניימאר ולא מרוצה ממעמדו, מועמד להגיע. הבעיה: רונאלדו "מודע לכך שזמנו בריאל קצוב, ולא רוצה לחלוק את דקות המשחק שלו עם החלוץ האורוגוואי", על פי הדיווח. בייל ורונאלדו שוחחו זה עם זה בנוגע לנושא וגיבשו החלטה משותפת להתנגד למהלך, ובמקרה הצורך אף להביע את דעתם באוזניו של הנשיא פלורנטינו פרס, שיוזם את המגעים עם קבאני מלכתחילה.

בינתיים, מי שיצא להגנתו של רונאלדו הוא חברו לקבוצה רפאל וראן, שאמר בראיון לתקשורת הספרדית היום: "כריסטיאנו אחד השחקנים הגדולים בתולדות הענף, ככה שקשה לבקר אותו, אפשר רק להעריץ ולהעריך אותו. המספרים שלו מדברים בעד עצמם, אף יכול לא יכול להתווכח על מיקומו בין הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל".

אחר הצהריים, ריאל מדריד התפנתה להודיע על הארכת חוזה נוספת, הפעם של הכישרון העולה מרקו אסנסיו, שחתם על חוזה חדש עד 2023 וישתתף מחר במסיבת עיתונאים חגיגית. שחקן הכנף הצטרף לרפאל וראן שחתם אתמול עד 2022 וכן למרסלו, דני קרבחאל, קארים בנזמה, איסקו ומרקוס יורנטה שחידשו חוזים לאחרונה.

(עדכון ראשון: 10:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully