וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שלומי אזולאי יעבור ניתוח ומבטיח "לחזור במהרה"

28.9.2017 / 20:24

הקשר הודיע באינסטגרם, בעקבות הקרע בגיד ממנו הוא סובל: "לאחר חוות דעת מומחים קיבלתי החלטה ואעבור ניתוח". צפוי להיעדר כמה חודשים. רמי גרשון תורגל בהרכב לקראת מ.ס. אשדוד

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

עד חזרת מאור בוזגלו, שהוצג אתמול במסיבת עיתונאים חגיגית, מכבי חיפה תהיה חייבת לשפר את היכולת. המאמן גיא לוזון אמר אתמול כי הקהל יבחין בשינוי מהמשחק הקרוב, כשעוד קודם לכן הוא תרגל את ההרכב באימון ונראה כי רובו כבר סגור. "יש לחץ מסוים. האוהדים רוצים שינוי מיידי ואסור שהקהל יאבד סבלנות. אנחנו צריכים אותו איתנו. הוא לא יקבל מעידה נוספת", אמרו שחקנים לאחר האימון אתמול. לראשונה העונה תורגל רמי גרשון יחד עם רביעיית ההגנה ולוזון שוקל לתת לו את חולצת ההרכב. גרשון יפתח כבלם ושי דוד עשוי לפתוח במקום עומרי בן הרוש המורחק.

בינתיים, שלומי אזולאי הודיע שהחליט לעבור ניתוח על מנת לטפל בקרע ממנו הוא סובל בגיד, ומשמעות הדבר היא שייעדר כשלושה-ארבעה חודשים מהמגרשים. על החלטתו הודיע אזולאי בפוסט באינסטגרם: "החל מרגע זה, אני חוזר לעצמי! נכון נפצעתי, עברתי לילות טרופים ללא שינה עם המון תסכול וכאב, ודווקא אחרי פתיחה מסחררת בקבוצת נעוריי, זה הגיע. פציעה לעולם לא מגיעה בטיימינג הנכון, אבל מכאן והלאה זה רק קדימה. לאחר חוות דעת מומחים קיבלתי החלטה ואעבור ניתוח, מבטיח לכם שאחזור במהרה, חזק יותר ורעב יותר. הכוח שלי הוא אתם, ובזכותכם ובזכות משפחת מכבי חיפה לא נותר לי אלא להגיד תודה!".

עוד בנושא:

מכבי חיפה: קרע בגיד לאזולאי, האופציה לרכישת דמארי לא תמומש
מאור בוזגלו הוצג רשמית כשחקן מכבי חיפה אחרי שחתם לשלוש שנים
פיטים עזמי: "שוחררתי ממכבי חיפה בהודעת SMS, היה שם גיהנום"
הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
לראשונה בהרכב מכבי חיפה? רמי גרשון/ברני ארדוב

על פי האימון אתמול נראה כי גם גיורגי קוסטדינוב, גל אלברמן, סינטאיהו סלליך, ניקיטה רוקאביציה וסטפנוס אתנסיאדיס בתמונת ההרכב, מה שמצביע על שלושה שינויים ביחס למשחק האחרון, כשעדיין לא ברור מי יהיה השחקן הנוסף שיפתח לצדם, זאת משום שלא ברור האם סלליך יתופקד כשחקן אמצע או כשחקן אגף. ההערכה היא שאחד מבין גילי ורמוט, אופיר מזרחי, קאיו ורועי קהת, ששלושה מהם לא היו בסגל במשחק האחרון, יפתח. בוזגלו יצפה כמובן מהיציע. אחד מבין החלוצים, עומר דמארי או מוחמד עוואד, יישב ביציע.

בנוגע לשלומי אזולאי, נראה שאין מנוס מניתוח בעקבות הקרע בגיד הירך הקדמי. כזכור, אזולאי צפוי להמריא לארצות הברית כדי להיפגש עם רופא מומחה ושם הוא גם אמור לעבור את הניתוח שישבית אותו למספר חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. יוסי ציפקיס
"יש פה אחלה חבר'ה". קינן/יוסי ציפקיס

הקפטן דקל קינן התייחס היום למשחק מול מ.ס. אשדוד ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "היה לנו משחק לא קל בנתניה נגד מכבי ת"א. אנחנו מודעים לעובדה שלא היינו במיטבנו. זה לא היה משחק טוב שלנו אבל יצאנו משם עם נקודה חשובה להמשך הדרך. אנחנו כבר מסתכלים על המשחק ביום ראשון הקרוב נגד אשדוד, אנחנו מודעים לחשיבות המשחק. בבית שלנו אנחנו חייבים לנצח".

על האווירה בחדר ההלבשה אמר הקפטן: "יש אווירה טובה בחדר ההלבשה. אני יודע שמנסים לצייר את זה טיפה אחרת, אבל בתור קפטן הקבוצה אני יכול להגיד שיש פה אחלה חבר'ה. זה נכון שיש תחרות. כולם רוצים לשחק ולהיות חלק, אבל החומר האנושי הוא חומר אנושי טוב. כולנו מאוחדים למען מטרה אחת שהיא לנצח משחקים".

עוד במכבי חיפה: בתקשורת הניגרית דווח כי הקשר בן ה-18 קלצ'י אוניווני יגיע עם סוכנו לארץ על מנת לחתום בקבוצה. על פי הדיווח, שחקנה של יוסטון דינמו מה-MLS, זכה לאחרונה להתעניינות מאנגליה צ'לסי שניסתה לרכוש איתו. כמו כן, נכתב כי הוא מזכיר את ג'ון אובי מיקל ששיחק בצ'לסי. יש לציין כי בניגוד לדיווח, השחקן טרם סיכם בקבוצה וכרגע מדובר על האפשרות שיערוך התרשמות בקבוצת הנוער. אם יגיע וירשים, עשויה חיפה לרכוש את כרטיס השחקן שלו.

(עדכון ראשון 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully