וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: דאבור הכריע, ניצחון דרמטי למילאן, תיקו לאברטון

הישראלי הלוהט העניק לזלצבורג 0:1 על מארסיי. הרוסונרי איבדו יתרון 0:2 מול רייקה, אך קוטרונה (94) קבע 2:3. אפולון הפתיעה עם 2:2 בגודיסון פארק, ניצחון לארסנל, כל הגרמניות הפסידו

אוהדי פ.צ. קלן. רויטרס
אווירה חמה בקלן, אבל כל הגרמניות הפסידו/רויטרס

המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך היום (חמישי) והניב שער ישראלי ראשון, כשמונס דאבור העניק לרד בול זלצבורג 0:1 על מארסיי. רביעייה לארסנל, ניצחונות גם ללאציו וניס. אסטרסונד השבדית המשיכה להדהים את אירופה, הפעם עם 0:1 על הרטה ברלין, שיחד עם קלן (הפסידה 1:0 לכוכב האדום בלגרד) והופנהיים (2:1 ללודוגורץ) השלימה שבוע מסויט בו כל שש הגרמניות הפסידו באירופה. גם אתלטיק בילבאו הופתעה עם הפסד ביתי 1:0 לזוריה. מילאן נמנעה ממבוכה עם 2:3 דרמטי על רייקה, אברטון ספגה לקראת הסיום ב-2:2 מול אפולון לימסול.

אסטנה - סלביה פראג 1:1

הצ'כים, שניצחו 0:1 את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה, שמטו נקודות ראשונות למרות שער של מיקאל אנגדו-אנגאג'י (18). מארין טומאסוב איזן בדקה ה-42 וקבע חלוקת נקודות ושאסטנה תנעל משחק מספר 16 ברציפות בבית באירופה ללא הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיקאל אנגדו-אנגאג'י שחקן סלביה פראג. רויטרס
שער יתרון שלא הספיק לסלביה. מיקאל אנגדו-אנגאג’י/רויטרס

פרטיזן בלגרד - דינמו קייב 3:2
לפרטיזן: אוגניין אוז'גוביץ' (34), ליאנדר טוואמבה קאנה (42). לדינמו: ג'וניור מוראס (54 בפנדל ו-84), ויטאלי בויאלסקי (68)

סקנדרבג - יאנג בויז 1:1
לסקנדרבג: עלי סווה (65). ליאנג בויז: רוז'ה אסאלה (72)

לודוגורץ - הופנהיים 1:2

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן מרשימה מאוד בבונדסליגה, אבל בליגה האירופית היא ללא נקודות. המגן הצ'כי פאבל קאדז'אבק דווקא העלה את הופנהיים ליתרון מוקדם כבר בדקה השנייה אחרי חילופי מסירות עם מארק אות, אבל הקפטן סבטוסלב דיאקוב הפציץ מ-20 מטרים את השוויון בדקה ה-46. לודוגורץ לא הייתה מוכנה להסתפק בתיקו שני, ובדקה ה-72 היה זה ג'ודי לוקוקי הקונגולזי שסובב לחיבורים של אוליבר באומן. מחזור אירופי עגום של שישה הפסדים לקבוצות הגרמניות.

בראגה - איסטנבול בשאקשהיר 1:2
לבראגה: קוקה (26), פראנסרז'יו (89). לבשאקשהיר: אמרה בלוזולו (28)

אניסה שחקן לודוגורץ מול לוקאס רופ שחקן הופנהיים. רויטרס
השבוע בו הגרמניות נותרו מאחור. אניסה מלודוגורץ בורח ללוקאס רופ מהופנהיים/רויטרס

מילאן - רייקה 2:3

הבלמים של וינצ'נזו מונטלה הצליחו לסבך את המשחק בסן סירו, אך בסופו של דבר היהלום פטריק קוטרונה דאג להרגיע עם ניצחון נוסף. אחרי השלושער שלו לרשת אוסטריה וינה, הפעם אנדרה סילבה הסתפק בשער בודד כשהשתחרר נהדר מדריו ז'ופאריץ' ובעט פנימה בדקה ה-14. שחקן רכש נוסף, הבלם הארגנטינאי מתאו מוסאקיו, ציין את שער הבכורה שלו בדקה ה-53, אחרי שהכדור הגיע אליו במקרה מהעקב של לאונרדו בונוצ'י. אלא שבונוצ'י סידר שער גם לאלופת קרואטיה, כשגלש בצורה רעה בניסיון להחזיר כדור לאחור וראה את הגנאי בואדו מקסוול אקוסטי מצמק (85). ארבע דקות לאחר מכן, אלסיו רומאניולי גרם לפנדל מיותר והבלם יוסיפ אלז השווה מהנקודה הלבנה. אלא שלמילאן היה עוד זמן להכריע, ובדקה ה-94 קוטרונה הקפיץ פנימה אחרי אסיסט יפה של פאביו בוריני ושבר את הלב של אנשי רייקה.

א.א.ק אתונה - אוסטריה וינה 2:2
לא.א.ק: מרקו ליבאיה (28 ו-90). לאוסטריה וינה: כריסטוף מונשיין (43), איסמעאל טאז'ורי (49)

פטריק קוטרונה שחקן מילאן. רויטרס
שבר את הלב לרייקה. פטריק קוטרונה חוגג/רויטרס

ליון - אטאלנטה 1:1

הקבוצה מברגמו ממשיכה לעשות חיל בליגה האירופית. אחרי השלישייה לרשת אברטון, היא חזרה עם נקודה מצרפת. ברטרן טראורה העלה את ליון ליתרון אחרי עבודה יפה של נביל פקיר באגף שמאל בדקה ה-45, אבל מי אם לא פאפו גומס השווה בבעיטה חופשית מתוחכמת בדקה ה-57.

אברטון - אפולון לימסול 2:2

הקפריסאים הפתיעו בגודיסון פארק. רמז ראשון לכך הגיע עם שער של אדריאן סרדינרו הספרדי בדקה ה-12, אבל שטות של בן ארצו הקטור יוסטה החזירה את אברטון לעניינים. הבלם הספרדי בישל לוויין רוני שער קל בדקה ה-21, ואברטון השלימה את המהפך עם בישול של גילפי סיגורדסון בדקה ה-66 למחליף הקרואטי ניקולה ולאשיץ', אחיה בן ה-19 של הקופצת לגובה בלנקה, שבקור רוח חגג שער בכורה. אלא שיוסטה היה חייב לתקן, ודווקא אחרי הרחקה של חברו ולנטן רוברז', הוא התגנב בין שני שחקנים ונגח את השוויון הדרמטי בדקה ה-88.

ניקולה ולאשיץ' שחקן אברטון כובש. רויטרס
גם האחות יכולה להיות גאה. ניקולה ולאשיץ' כובש/רויטרס

לוקומוטיב מוסקבה - זלין 0:3

מנואל פרננדש אפילו לא ידע שהוא כזה. קשר ולנסיה ונבחרת פורטוגל לשעבר השלים שלושער כבר בדקה ה-17 וקבע שיא חדש בליגה האירופית - טוב יותר מזה של סטפנוס אתנסיאדיס, כיום במכבי חיפה, שכבש שלושער תוך 28 דקות במדי פאוק סלוניקי. הקשר הפורטוגלי בן ה-31 דייק מהנקודה הלבנה בדקה השנייה, נהנה מבישול של אדר בדקה השישית וחתם בשמאל בדקה ה-17.

שריף טיראספול - פ.צ. קופנהאגן 0:0

מנואל פרננדס שחקן לוקומוטיב מוסקבה חוגג. AP
שבר את השיא של קלאוס. מנואל פרננדס/AP

לוגאנו - סטיאווה בוקרשט 2:1

למרות חסרונו של דניס אליבק, הרומנים ידעו לחזור מפיגור בשוויץ והעלו את מאזנם לשש נקודות בבית של הפועל באר שבע. מאתיה בוטאני העלה את לוגאנו ליתרון בדקה ה-14, אבל כריסטיאן בודסקו השווה מזווית קשה בדקה ה-58 וג'וניור מרניאו השלים את המהפך בדקה ה-64 עם שער נהדר מהאוויר תוך כדי ריצה. לוגאנו עם הפסד שני.

כריסטיאן בודסקו שחקן סטיאווה בוקרשט (במרכז). רויטרס
סטיאווה מוכנה לצמד המפגשים עם באר שבע. כריסטיאן בודסקו חוגג/רויטרס

באטה בוריסוב - ארסנל 4:2

שש משש לתותחנים בליגה האירופית. תיאו וולקוט כבש מקרוב בדקה התשיעית והשלים צמד בדקה ה-22 אחרי טעות איומה של השוער דניס שרביצקי. הבלם רוב הולדינג חגג שער בכורה במדי ארסנל עם דחיקה מקרוב בדקה ה-25, ואחרי שלוש דקות נגח מירקו איבניץ' את הראשון של הבלארוסים. אוליבייה ז'ירו הוסיף מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 והפך לשחקן ה-19 שמגיע ל-100 שערים במדי ארסנל, כשהמקומי מיכאיל גורדייצ'וק צימק בדקה ה-67.

פ.צ. קלן - הכוכב האדום בלגרד 1:0

נועלת טבלת הבונדסליגה נותרה על אפס נקודות גם באירופה וממשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה. אוהדי הכוכב האדום תרמו לאווירה החמה ביציעים, ובדקה ה-30 קפצו לשמיים עם השער המרהיב של ריצ'מונד בואקייה. הסרבים עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
נהנים במפעל המשני. שחקני ארסנל/רויטרס

רד בול זלצבורג - מארסיי 0:1

העונה המצוינת של מונס דאבור הגיעה לשיאה (הזמני) הערב עם שער ניצחון לרשת מועדון הפאר הצרפתי. אחרי 73 דקות, החלוץ הישראלי קיבל מסירה מצד שמאל והמשיך בנגיעה פנימה כדי לחגוג את שערו השלישי העונה באירופה והשמיני בסך הכול. זלצבורג עם ארבע נקודות בראש הבית, מארסיי עם שלוש.

קוניאספור - ויטוריה גימראייש 1:2
לקוניאספור: מוסא אראז (24), דני מילושביץ' (48). לגימראייש: פאולו הורטאדו (74)

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
שער ניצחון ששווה מקום ראשון בבית. מונס דאבור חוגג/רויטרס

אסטרסונד - הרטה ברלין 0:1

מה תגידו על הקבוצה השבדית הקטנה? המסע הקסום של אסטרסונד נמשך גם נגד הרטה ברלין. נגיעת יד של ג'ורדן טורונאריגה הצעיר בדקה ה-22 זיכתה את המארחת בפנדל, והעיראקי ברווה נורי דייק מהנקודה הלבנה כדי להעניק לאסטרסונד ניצחון שני רצוף ו-180 דקות ללא ספיגה בהופעת הבכורה במפעל.

אתלטיק בילבאו - זוריה לוגנסק 1:0

סנסציה בסן מאמס. הקבוצה הצנועה מאוקראינה, שהפסידה 2:0 בבית לאסטרסונד במחזור הראשון, הנחילה לקוקו סיגנדה ושחקניו הפסד מביך. הקשר האחורי איגור חראטין הכניע את יאגו הררין בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-26.

ראול גרסיה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
איזו אכזבה לבילבאו. ראול גרסיה/רויטרס

לאציו - זולטה וארחם 0:2

למרות אווירה מדכאת באולימפיקו הנטוש בגלל העונש שהוטל על המועדון, לאציו הצליחה לשמור על מאזן מושלם. החלוץ מאקוודור פליפה קאיסדו פתח במקום צ'ירו אימובילה והכניס ראש לפני בלם זולטה וארחם כדי לחגוג שער בכורה בדקה ה-18. אימובילה הלוהט נכנס כמחליף וחתם בדקת הסיום.

ניס - ויטסה 0:3

גם הפסקת חשמל שעצרה את המשחק לזמן קצר, לא עצרה את הקצב של ניס, שעלתה גם היא למאזן של שש נקודות. אלסאן פלאה כבש בדקות 16 ו-81, אלן סן מקסימן חגג בתווך עם שער נהדר בדקה ה-45 שלווה בסדרת סלטות.

אלן סן מקסימן שחקן ניס. רויטרס
חגיגה יותר יפה מהשער. אלן סן מקסימן מניס/רויטרס

זניט סט. פטרסבורג - ריאל סוסיאדד 1:3

אלכסנדר קוקורין לא עוצר. חלוץ נבחרת רוסיה העלה את מאזנו לשבעה שערים בליגה האירופית - בדיוק כמו שיש לו ב-11 מחזורי ליגה. זניט עלתה לראשונה עם חמישה ארגנטינאים, ואחד מהם, אמיליאנו ריגוני, הכניע את בן ארצו חרונימו רולי כבר אחרי חמש דקות עם בעיטה חדה מ-20 מטרים. קוקורין ניצל טעות אומללה של רולי בדקה ה-24 והשלים צמד בנגיחה אחרי הרמה של ברניסלב איבנוביץ' הוותיק בדקה ה-60. דייגו יורנטה צימק עבור ריאל סוסיאדד עם נגיחה בדקה ה-41 והוא כבר עם שלושה שערים בליגה האירופית, אך לקבוצתו ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות. זניט מושלמת בראש הבית.

רוזנבורג - ורדאר סקופיה 1:3
לרוזנבורג: ניקלאס בנדטנר (25 בפנדל), אנדרס קונרדסן (56), וגאר הדנסטאד (68). לוורדאר: אלבס (90)

אמיליאנו ריגוני שחקן זניט סנט פטרסבורג (משמאל) חוגג עם סבסטיאן דריוסי. רויטרס
הארגנטינאים השתלטו על זניט. אמיליאנו ריגוני עם סבסטיאן דריוסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully