וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: רודי חדד הורחק משלושה משחקים, קנס להפועל תל אביב

קשר הפועל אשקלון נענש בעקבות המרפק שפגע בעבדי פרחאת מהפועל עכו. האדומים נקנסו ב-15 אלף שקלים בעקבות השלכת מצית במשחק ברמלה, מכבי נתניה ספגה קנס של 7,500 שקלים

עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: יניב טוכמן באולפן וואלה! NEWS על פרשת שיר צדק

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (רביעי) את רודי חדד משלושה משחקים בפועל. העונש של קשר הפועל אשקלון כולל את ההרחקה האוטומטית, אותה כבר ריצה בשבת האחרונה מול הפועל רעננה (0:3).

חדד, שספג כרטיס אדום בעקבות מכה ללא כדור בפניו של שחקן הפועל עכו עבדי פרחאת, טען כי מדובר בכרטיס אדום ראשון בקריירה שלו וכי הפגיעה לא הייתה מכוונת. הדיין עו"ד נעם ליובין כתב בהחלטתו כי "אילו לא היה קיים בי הספק כי יכול ומעשיו של השחקן לא נעשו בכוונת מכוון, הייתי כוזר על הנאשם עונש כבד הרבה יותר".

עוד בנושא:
עודד גביש מצטרף להפועל אשקלון
ההיפסטר שניצח את הפועל תל אביב

השופט אלי חכמון מוציא כרטיס אדום לשחקן הפועל אשקלון רודי חדד. לירון מולדובן
אדום יקר. רודי חדד ברגע ההרחקה/לירון מולדובן

הפועל תל אביב ספגה קנס של 15 אלף שקלים בגין השלכת מצית מצד אוהדיה שפגעה בידו של עוזר השופט במשחק החוץ מול בית"ר תל אביב רמלה בליגה הלאומית. הדיין ישראל שמעוני בחר להפעיל את העונש על תנאי שעמד נגד האדומים בסך 6,000 שקלים, ולכן הסכום תפח.

מכבי נתניה נקנסה בסכום של 7,500 שקלים והעונש על תנאי שלה הוארך בשנה, זאת לאחר שהמועדון פעל לאיתור החשודים בעבירות מצד הקהל ופועל למיגור האלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully