וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: המנהלת אישרה את החזרה לאצטדיון העירוני

27.9.2017 / 17:42

אחרי שפתחה את העונה באצטדיון בעכו, הקבוצה הצפונית קיבלה את האישור הסופי לאחר ביקור של מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, ותוכל לארח במגרשה הביתי את הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב

עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: יניב טוכמן באולפן וואלה! NEWS על פרשת שיר צדק

עירוני קרית שמונה קיבלה הערב (רביעי) את אישור מנהלת הליגות לכדורגל לקיים את משחקי הבית שלה באצטדיון העירוני. אחרי קבלת האישורים ממשרד התמ"ת ומזכיין השידור, המנהלת נתנה אישור זמני עד ל-15 בינואר 2018, וזאת בכפוף לתיקון הליקויים הדרושים, אחרי שמנכ"ל המנהלת ניקולס לב ביקר הבוקר באצטדיון והתרשם מהשיפור המשמעותי בחדרי ההלבשה, ביציעים, במזנונים, בתאי השירותים ובעמדות השידור.

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. קובי אליהו
יכול להיות מרוצה. איזי שרצקי/קובי אליהו

ממנהלת הליגות מסרו תודות לכל המעורבים בעבודות שדרוג האצטדיון, ביניהם ראש העירייה ניסים מלכה, חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון מסיעת "כולנו" ומנכ"ל החברה העירונית דני קדוש. כמו כן, הודו לבעלים איזי שרצקי "שבסבלנותו וכחלק מחזונו להפרחת הצפון והפריפריה הביא ליום בו הקבוצה משחקת במשכן ראוי למועדון מקצועני בליגת העל".

קרית שמונה תוכל לארח את הפועל חיפה כבר ביום ראשון הקרוב במגרשה הביתי ולא באצטדיון בעכו. כעת ממתינים במנהלת להשלמת השיפוצים באצטדיון דוחא של בני סכנין, אחרי שאושרו המגרשים של מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון שהחלו גם הן את העונה מחוץ לביתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully