וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו הוצג במכבי חיפה: "זה המקום הטבעי שלי, ויתרתי על הרבה כסף"

27.9.2017 / 16:55

הרכש הנוצץ של הירוקים חתם על חוזה לשלוש שנים וקיבל את החולצה מספר 11. גיא לוזון: "מאור יהיה שחקן מאוד משמעותי". המנכ"ל אסף בן דב: "גיליתי לא רק אדם יוצא דופן, אלא גם מנהיג"

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה הציגה היום (רביעי) את הרכש הנוצץ שלה מאור בוזגלו, שחתם רשמית על חוזה לשלוש שנים וקיבל את החולצה מספר 11. בוזגלו הפצוע יעבור טיפולים בתקופה הקרובה בתקווה לחזור למגרשים במהירות האפשרית.

מאור בוזגלו אמר במסיבת עיתונאים: "אני מתרגש להגיע למקום הטבעי שלי. כיף גדול להיות חלק ממועדון כזה. קיבלתי ערכים וחונכתי במכבי ואני מתרגש. האתגר הוא גדול. רוצה להיות על הדשא".

בוזגלו הוסיף: "ברגע שאכנס לחדר ההלבשה יהיה שם יותר שמח. צריך לנצח וזו המטרה שלנו. יש קבוצה חדשה וזה לוקח זמן. יש את כל הדברים כדי להצליח ואין סיבה שזה לא יקרה. יש שחקנים טובים מאוד בקבוצה. צריך לעשות סוויץ'. אין לנו ימי חסד וצריך להביא תוצאות. יש כאלו שיהססו קצת, אבל מבחינתי צריך לנסות להביא את השמחה שלי מבפנים כלפי חוץ ולהיות האיש הדומיננטי".

עוד בנושא
מכבי חיפה: האופציה לרכישת עומר דמארי לא תמומש
המדריך ללאומית מציג: ההיפסטר שניצח את הפועל תל אביב
הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק

מאור בוזגלו מוצג כשחקן מכבי חיפה עם אסף בן דב, גיא לוזון. יוסי ציפקיס
אסף בן דב, מאור בוזגלו וגיא לוזון/יוסי ציפקיס

בהתייחס לקבוצתו הקודמת באר שבע אמר בוזגלו: "המצב עם שיר צדק לא נעים. מקווה שהוא יעבור את זה. אין לי כעס על באר שבע. היה זמן טוב לעזוב לאתגר הבא ואין אתגר טוב יותר ממכבי חיפה.

על ההשפעה של אביו יעקב על הליך קבלת ההחלטות שלו אמר בוזגלו: "אנחנו מדברים בינינו על הצד המקצועי וגם הוא היה בדעה שאני צריך לחזור הביתה. אני גאה להיות פה. זו הייתה השאיפה שלי. היו הצעות. אני פה לא בגלל הכסף ויתרתי על הרבה כסף. עכשיו אני עם הפנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מאור בוזגלו במכבי חיפה/יוסי ציפקיס

המאמן גיא לוזון הוסיף: "אני שמח שמאור מצטרף אלינו. יש לנו היכרות רבת שנים. בארבעה משחקים משותפים שלנו הוא כבש ארבעה שערים. הוא יהיה שחקן משמעותי".

על היכולת הנוכחית של מכבי חיפה אמר המאמן: "אני מסכים שהיכולת שלנו עכשיו פושרת. לא מזהירה אבל לא רעה. תפקידי עכשיו להחזיר את העגלה למסלול. אנחנו בדרך למצוא הרכב לרוץ איתו. נתחיל לרוץ באותו הרכב. גם המכונה תיסע יותר ויותר. אם אני אתעסק במה שאומרים עליי אני לא אוכל להתקדם. אני צריך לשפר את הקבוצה. אני המבקר הכי גדול של עצמי".

על המשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד האחרונה בטבלה אמר לוזון: "אני חושב שגם רעננה הגיעה לכאן להתגונן ולהוציא את התוצאה הרצויה מבחינתה. ידענו לפרוץ את זה ולהתקדם. צריך לעשות זאת שוב".

יעקב בוזגלו, חני בוזגלו הוריו של מאור בוזגלו בהצגתו כשחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הוריו של מאור בוזגלו במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס

מנכ"ל המועדון אסף בן דב סיפר כי: "אנחנו נרגשים לא פחות ממאור. מכבי חיפה גאה בהחתמה של בוזגלו לשלוש העונות הבאות. זו החתמה אסטרטגית. לא הסתרנו את דעתנו שמאור הוא שחקן מוביל בכדורגל הישראלי. אנחנו רוצים לצרף שחקנים מובילים. מאור אמר מהרגע הראשון שמקומו הטבעי הוא לחזור למכבי חיפה. בשבועיים-שלושה האחרונים אנחנו ביחד. הוא חלק ממכבי חיפה. גיליתי לא רק בן אדם יוצא דופן אלא גם מנהיג שאכפת לו ואנחנו רוצים לראות את המעורבות ההולכת וגוברת שלו. אנחנו מודעים לסיטואציה עם הפציעה שלו. נתקלתי במעט ספורטאים שנוהגים כמוהו ביום עבודה מלא. מאור בראש הוא מחוץ לפציעה, אך נדרשת דרך אמיתית של עבודה. המועדון יקצה את המשאבים הנדרשים לשובו של מאור. ואני משוכנע שמאור יתרום את חלקו המקצועי לקבוצה".

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"מאור יהיה שחקן משמעותי". בוזגלו ולוזון/יוסי ציפקיס

בוזגלו בן ה-29 שיחק בשורה של מועדוני נוער ובהם מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בעונת 2005/6 עלה לבוגרים של מכבי חיפה והספיק לשחק במדיה במשך שבעה משחקים רשמיים. בשל מיעוט דקות משחק בוזגלו הושאל להפועל פתח תקוה ובעונה לאחר מכן לבני סכנין. ב-2008 הצטרף בוזגלו למכבי תל אביב ונעדר במשך זמן ממושך לאחר שקרע את הרצועה הצולבת.

ב-2011 עזב את קרית שלום לטובת סטנדרד ליאז הבלגית, אך לא הצליח להפוך לשחקן מרכזי במועדון הבלגי. ב-2013 חזר לישראל והצטרף להפועל באר שבע במדיה זכה בשתי אליפויות והפך לאחד השחקנים המרכזיים במועדון. עם תום חוזהו עזב את המועדון וכעת חזר רשמית לשורות הירוקים מחיפה. בנבחרת ישראל כבש בוזגלו שער אחד (במשחק ידידות מול סלובקיה) ב-23 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully