וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך ללאומית מציג: ההיפסטר שניצח את הפועל תל אביב

מאמן בעל המראה הכי מרשים בליגה, ארוחה מהבגאז' של האוטובוס והרבה מוסיקה וחומוס. אחי נצרת חגגה על הפועל תל אביב ומפנטזת על עלייה. ואצל האדומים? איוניר על המוקד: "משגע את השחקנים"

אדהאם האדיה, מאמן מכבי אחי נצרת. מגד גוזני
"מחובר טוב למערכת". אדהם האדיה/מגד גוזני

אומרים יום שלישי פעמיים כי טוב. אז את הלחם והחמאה שלנו, שהיא הלאומית, הגישו לנו כבר בשבע בערב ולקינוח קיבלנו את ליגת האלופות לקראת עשר. כמעט אותה רמה, פחות מיתוג.

אפרופו לחם, את הניצחון אמש (שלישי) על הפועל תל אביב חגגה אחי נצרת בדרך מקורית. באמצע הראיון של מוטי איווניר אחרי ההפסד פתאום החלה מוסיקה ערבית בקולי קולות. בהתחלה כל הנוכחים במקום חשבו כי מדובר בחגיגה אותנטית של הניצחון. אלא שהמוזיקה הלכה וגברה. מה מסתבר? אחד משחקני אחי פתח רמקול ועבר איתו במסדרון שמוביל מחדר ההלבשה החוצה. כשהוא שם לב לראיון שנערך עם המאמן המפסיד, הנמיך ויצא החוצה לחגיגה האמיתית מסביב לאוטובוס הקבוצה, שם התקבצו שחקני נצרת. בבטן האוטובוס חיכתה סעודה אמיתית, כיאה לקבוצה מקצוענית. בתפריט: בגטים מקמח לבן, חומוס ונקניקים (שני סוגים) מקופסאות פלסטיק שנרכשו בסופר או אולי בפיצוציה. ככה זה כשחושבים לטווח ארוך. מקצוענות כבר אמרנו?

עוד בנושא

לאומית: הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1
המסע לאצטדיון ללא שם: על הדרך המתישה של הפועל תל אביב לעפולה
הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק

אנשי מכבי אחי נצרת מוציאים אוכל מהאוטובוס. עמית גולדשטיין, מערכת וואלה!
"קבוצה בריאה". אנשי אחי נצרת מוציאים את האוכל מהאוטובוס/מערכת וואלה!, עמית גולדשטיין

"הקבוצה היא בריאה", טען המאמן אדהם האדיה כשנשאל על הכוונות של המועדון. בריאות כבר אמרנו, לא? "יש לנו הרבה שחקני בית, ואנחנו יכולים להשאיר 60 או 70 אחוז מהסגל גם בליגת העל בלי בעיה". מלבד העובדה שהאדיה נראה כמו היפסטר תל אביבי אמיתי, נראה שלאחי באמת יש על מה לבנות. צחוק בצד לרגע. אתמול קיבלנו קבוצה סופר מאומנת שיודעת בדיוק מה היא רוצה לעשות על הדשא ונראה כי החיבור בין המאמן למועדון עושה את שלו.

עשו אצלכם שינוי בעונה שעברה וסוף סוף נתנו למאמן ערבי אחרי הרבה שנים את המפתחות.

"זה נכון. אל תשכח שאת רוב הקריירה שלי העברתי במועדון. אני מחובר טוב לאוהדים ולמערכת. אני הכי מכיר את חדרי ההלבשה שלי אחי ומכיר מה מתרחש במועדון".

ואתה יודע גם שאסור להוציא את הקפטן, אמג'ד סולימאן, שזה חשוב.

"הוא רץ 90 דקות בלי הפסקה, נתן את הכל על המגרש. למה שאני אחליף אותו?".

מה התקציב שלכם?

"עם הנוער או בלעדיו?".

תקציב של המועדון?

"בלי הנוער 4 וחצי מיליון, עם הנוער חמש וחצי".

מכוונים לעלייה?

"ברור. יש לנו סגל די טוב, הרבה שחקני בית והתחזקנו מהעונה שעברה עם חמישה שחקנים משמעותיים מאוד".

אתה מסתכל על סכנין וכמוהם אתם רוצים להיות?

"לא. אנחנו העתיד של המגזר".

פעמיים עלתה אחי לליגת העל ואחרי זה התפרקה, לא חוששים מזה?

"הסיטואציה אז הייתה שונה לגמרי. אין גירעון ולא משתגעים עם הכספים. אנחנו שנתיים שלוש עובדים לפי תוכנית מסודרת וזה הולך כמו שצריך".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הפסידה 2:0 לאחי נצרת, הפועל כפר סבא במקום הראשון

לכתבה המלאה
אח"י נצרת, אוהדים, אוהדי אח"י נצרת,. מגד גוזני
ראש העירייה בראש המחנה. אוהדי אחי נצרת/מגד גוזני

אחד המהלכים החשובים, לפחות לפי האדיה, היא הבאתו של חסן אבו זייד למועדון. כמה דקות אחרי המאמן, התייצב הכוכב לעמדת ראיונות מאולתרת מחוץ לאוטובוס עם בגט נקניק בידו. "זה לא כמו כל משחק", אמר אבו זייד. "שיחקתי שם, אבל בסדר, ניצחנו, אנחנו מבסוטים וממשיכים קדימה".

איך בלאומית?

"בסדר, מבאס קצת. אני שחקן של ליגת העל, אבל בסדר".

איך הגעת באמת ללאומית?

"הפועל רצו אותי, אבל לא הסתדרנו מבחינת השכר, ואז אחי הציעו לי חוזה די יפה יחסית לליגה לאומית והעדפתי ללכת לשם".

אתה השחקן המרכזי של הקבוצה, לפחות ככה טען המאמן.

"אני שחקן חשוב, אבל יש עוד כמה לא פחות חשובים למערך. אני מקווה שזה ימשיך ככה".

עם מי יותר חשוב להסתדר בקבוצה עם הקפטן או עם המאמן?

"עם שניהם, אנשים טובים".

הקפטן הוא האיש החזק במועדון, לא?

"המאמן לא חזק? אמג'ד הרבה שנים שם ואוהבים אותו ושחקן מצוין, אבל המאמן הוא הכי חשוב. הוא גם מאמן מאוד טוב ויש לו פוטנציאל להגיע רחוק".

מוטי איוניר, מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"בככמה תפקידים בנש שיחק?" איוניר/מגד גוזני

הקהל כבר שר "יש עלייה".

"הם רוצים וגם אנחנו רוצים אבל זה עוד מוקדם. מקווים שזה ימשיך ככה. מתוך תשעה משחקים ניצחנו שמונה, אנחנו קבוצה טובה".

מה שבטוח, ראש העיר של נצרת, עלי סלאם, שנכח באימון המסכם וסירב לקחת כרטיסים ליציע הכבוד כשהוא בוחר לשבת יחד עם האוהדים של הקבוצה, חולם שזה יקרה. כן, אחי סוף סוף הצליחה לגנוב את הפוקוס להפועל, אבל מי שחושב שנמצא בצד השני יריבה מבואסת עד מוות, טועה.

לפחות ככה נשמע ונראה המאמן שלה מוטי איווניר אחרי המשחק: "לא יודע אם זה מוקדם להפסיד, מבחינתי לא היינו מפסידים כל העונה. לא תכננו אותו, אבל זה חלק מהכדורגל, אף אחד לא הבטיח לנו שכל העונה ננצח. קבוצות יותר גדולות מהפועל מפסידות".

אז אתה לא יוצא מודאג?

"אני ממש ממש לא יוצא מודאג. מה יש לי לצאת מודאג? יש לנו קבוצה חזקה וטובה שהפסידה היום משחק כדורגל. אנשים קצת שוכחים את זה. מעדה, לא מעדה, הפסדנו היום".

להפסד הזה יהיה השפעה לעתיד, אולי קבוצות בליגה יבינו עכשיו שזה אפשרי לנצח אתכם?

"לנו יש משימה. כל אחד יכול לבוא ולהרגיש שהוא יכול לנצח אותנו עכשיו, אבל אם אנחנו קבוצה חזקה כמו שאני חושב אז נוכיח אחרת. ואם אנחנו קבוצה לא מספיק טובה, אז כנראה שזה יקרה. אבל קבוצה טובה נמדדת דווקא ביום כזה. לנצח כל הזמן ולחייך ואווירה טובה זה הכי קל, קבוצה חייבת ללמוד אחרי הפסד להרים את עצמה מהר ולא לצאת מפרופרציות, לבוא למשחק הבא ולנצח אותו".

למרות מצב הרוח הטוב יחסית שבו היה איווניר, נראה שדווקא ביקורת מבית הוא כן קיבל אתמול. "לא יכול להיות שכל חמש דקות נעבור למערך אחר", טען אחד השחקנים. "זה משגע את השחקנים. הפסקתי לספור בכמה תפקידים שיחק בנש אתמול. זה היה משחק חלש של כולם, חייבים לשים אותו מאחור".
מלבד זה בקבוצה קצת מודאגים מהיכולת של פדרו גלאבן ועוד מספר שחקנים. הבשורה המשמחת יחסית שהגיעה מכיוון המועדון אתמול הוא שאולי סוף סוף יהיה סוף לסאגת אדי גוטליב. בשבוע הבא הצדדים ייפגשו אצל מגשר כדי לנסות ולקבוע תג מחיר עבור הבלם. בסביבת הבלם מאמינים כי אם ייקבע תג מחיר ריאלי, הוא יעזוב בקרוב את המועדון.

המשפט שסיכם את הערב מבחינת האדומים היה "אנחנו יותר מודאגים ממה שקורה בבאר שבע. בלי צדק ובלי ויטור, מכבי עוד תיקח אליפות". אז כן, כמו שהבנתם, בהפועל לקחו קשה מאוד את ההפסד, כל כך קשה, שספק אם יגידו עליו סליחה לאוהדים ביום כיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully