וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הודיעה: שיר צדק לא יוזמן עד שהפרשה תתבהר

27.9.2017 / 17:08

בהודעה הרשמית מטעם הנבחרת נמסר כי בלם הפועל באר שבע "לא יזומן עד לקבלת תשובה ודאית בעניין החומר שלכאורה התגלה בבדיקת השתן". על ההחלטה שלא להכלילו בסגל פורסם בוואלה! ספורט

עריכת וידאו:ניר חן

בנבחרת ישראל הודיעו היום (רביעי) רשמית כי שיר צדק לא יזומן לסגל המשחקים, בעקבות פרשת בדיקת החומרים האסורים בה נכשל. בהודעת הנבחרת נמסר כי "ראשי ההתאחדות לכדורגל ומאמן הנבחרת אלישע לוי החליטו כי בסיטואציה הנוכחית שיר צדק לא יוזמן לסגל למשחקים מול ליכטנשטיין וספרד עד לקבלת תשובה ודאית בעניין החומר שלכאורה התגלה בבדיקת השתן שנערכה לשחקן במסגרת הליגה האירופית. שיר שחקן מצוין ומחויב לנבחרת ישראל ואנחנו מקווים שישוב להיות חלק ממנה מהר ככל האפשר".

כזכור, כבר אתמול פרסמנו כי מאמן הנבחרת אלישע לוי החליט לא לזמן את צדק לשני המשחקים. כרגע, לפחות עד פתיחת בקבוקון B, צדק יכול לקחת חלק בכל פעילות, כולל קבוצה ונבחרת. יחד עם זאת, לוי מבין כי השחקן לא יוכל להתרכז כרגע בצמד המשחקים מול ספרד וליכטנשטיין.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק
אלונה ברקת: "חשש כי שיר צדק השתמש ברכיב בתוסף תזונה אסור"
שיר צדק לא יוזמן לנבחרת ישראל, בב"ש בודקים אם קיבל תוספים במדיה

שחקן נבחרת ישראל שיר צדק. יוסי ציפקיס
כל האפשרויות נבדקות. צדק במדי הנבחרת/יוסי ציפקיס

ראשי נבחרת ישראל יעבירו בימים הקרובים מידע בנוגע לתוספים שקיבל צדק במהלך חודש יוני, כאשר הנבחרת התמודדה אז במסגרת משחק ידידות מול מולדובה, ובמשחק רשמי מול אלבניה. מבדיקה שנערכה התברר כי צדק קיבל תוספי תזונה מהצוות הרפואי של הנבחרת, בראשות ד"ר מרק רוסנובסקי, וכעת רוצים לברר במועדון האם אלה הכילו חומרים אסורים. יש לציין כי בנבחרת בטוחים כי התוספים שנטל במסגרת הזאת נבדקו ואינם מכילים חומרים כאלה ובנוסף אינם משפיעים לטווח ארוך.

משחק הנבחרת מול מולדובה נערך בשישי ביוני, כהכנה למשחק הביתי מול אלבניה שנערך חמישה ימים אחרי. המשחקים מול מאריבור, לאחריהם ערך הבלם בדיקת שתן, נערכו לקראת סוף חודש אוגוסט. יחד עם זאת, על פי גורמים מהתחום, חלק מהחומרים עשויים להישאר בגופו של השחקן גם לתקופה ארוכה, כשלושה חודשים. יש לציין כי עדיין לא ברור שתוספי התזונה האסורים נלקחו בנבחרת וזו רק אחת ההשערות של המועדון, שעורך השוואה בין התוספים שקיבל השחקן במסגרת המועדון לבין התוספים שקיבל לואי טהא, שערך עימו את הבדיקה לאחר המשחק מול הסלובנים. "אם יתברר שהשניים נטלו את אותם תוספים במסגרת הקבוצה, אפשר רק להניח שהתוספים האסורים ניתנו במסגרת הנבחרת. אלה שתי המסגרות היחידות בהן שיר מקבל את התוספים. כרגע צריך לומר את הדברים בזהירות, משום שהבדיקות המקיפות עדיין לא התבצעו", אמר אדם הבקיא בפרטי הפרשה.

(עדכון ראשון: 7:18)

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully