וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "הביקורות מחריפות, מופתע ממה שהציבור חושב עלי"

כוכב ריאל סיפק ראיון עצבני אחרי דורטמונד: "המספרים מדברים בעד עצמם. הארכת חוזה? תשאלו את הנשיא". בוס התלונן על השיפוט, פפ: "יכולנו להבקיע חמישייה". כל התגובות והמספרים

רויטרס

משחקי המחזור השני בליגת האלופות יצאו אמש (שלישי) לדרך. במוקד הניצחון הראשון של ריאל מדריד על אדמת גרמניה על בורוסיה דורטמונד, 1:3. מנצ'סטר סיטי אמנם התקשתה מול שחטאר דונייצק אבל ניצחה 0:2. ליברפול מעדה במוסקבה וסיימה בתיקו 1:1 מול ספרטק מוסקבה ו-ויסאם בן ידר חגג שלושער במדי סביליה ב-0:3 חלק על מאריבור הסלובנית במדיה השלים מרואן קבהא 74 דקות. שלושער גם להארי קיין ב-0:3 של טוטנהאם על אפואל ניקוסיה.

עוד בנושא

צמד לרונאלדו ב-1:3 של ריאל מדריד על דורטמונד, הארי קיין הפציץ שלושער
ליגת האלופות: ספרטק - ליברפול 1:1, מנצ'סטר סיטי - שחטאר דונייצק 0:2

מספרי בית ה'

* בן יידר הוא השחקן הראשון שכובש שלושער עבור סביליה בצ'מפיונס.

* השער של קוטיניו היה הראשון בקריירה שלו בצ'מפיונס.

* לקוטיניו יש תשעה גולים ב-14 ההופעות האחרונות בכל המסגרות במדי ליברפול.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
seperator

ציטוטי בית ה'

יורגן קלופ אמר בסיום: "אני אוהב שאלות בסגנון 'למה החמצתם מצב כזה וכזה'. אבל איך אפשר לענות עליהם? החמצנו וזהו. את ההזדמנויות שלך צריך לנצל. יש לי ביטחון בזה שאנחנו מסוגלים לעלות מהבית הזה. השחקנים שלי עובדים, מייצרים מצבים בהתקפה ואנחנו נעשה הכול כדי לעלות. המזל היה בצד של ספרטק. הם כבשו שער נפלא, אבל טוב שהצלחנו להשוות בסוף".

מאמן ספרטק מאסימו קררה: "היום היה משחק טוב שלנו, אבל העברנו יותר מדי זמן בהגנה. לא הייתי אומר שלא חשבנו התקפה אבל קשה מאוד ליזום מול ליברפול. אני מרוצה. אין לי תלונות לשחקנים שלי. הם נתנו יופי של משחק מול קבוצה טובה"

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
עשה סיפתח. פיליפה קוטיניו/רויטרס

מספרי בית ו'

בית ו':

* גווארדיולה ניהל את המשחק ה-100 שלו באירופה. המאמן הספרדי השני שמגיע לכמות כזו אחרי רפא בניטס.

* השער של אינסינייה היה ה-400 של שחקן איטלקי כלשהו בתולדות הצ'מפיונס.

seperator

ציטוטי בית ו'

פפ גווארדיולה: "שחטאר שיחקה טוב אבל הלחץ הגבוה שלנו היה מבריק. היו לנו בעיות במחצית הראשונה, לא מסקנו מספיק, אבל השתפרנו בהרבה אחרי ההפסקה. אנחנו מרוצים מהניצחון. הם צופפו מאחור ולנו היו מעט מאוד שטחים ליצור מצבים, אבל הצלחנו בכל זאת ויכולנו להבקיע עוד ארבעה-חמישה שערים. המשחק הבא נגד נאפולי יהיה אפילו יותר קשה. פביאן דלף היה איש המשחק. הוא אינטלגנטי, פיזי ולא מאבד כדורים".

קווין דה בראונה: "זה היה מהמשחקים הפחות טובים שלי. היינו טובים יותר במחצית השנייה, יצרנו יותר מצבים ובסוף הגיע לנו לנצח. עדיף להבקיע כמה שיותר מוקדם. טוב ששמרנו שוב על רשת נקייה. אגוארו הוא הפנדליסט הבכיר שלנו. גם אם הוא מחמיץ, עדיין יש לנו ביטחון בו והוא עוד יבקיע כמה פנדלים בקריירה".

לורנצו אינסינייה כובש מול פיינורד, נאפולי,. רויטרס
שער 400 של איטלקי באלופות. אינסינייה כובש/רויטרס

מספרי בית ז'

* ונסן אבובאקר הוא הקמרוני השני עם ספרות כפולות בשערים בצ'מפיונס (10). רק סמואל אטו (30) מעליו.

seperator

ציטוטי בית ז'

לאונרדו ז'ארדים: "ההעפלה לשלב הבא נותרה השאיפה שלנו. יש עוד ארבעה משחקים והבית שלנו שווה כוחות. פורטו הייתה טובה יותר מאיתנו בכל אספקט הערב. הם ניצחו אותנו כמעט בכל דו קרב". החלוץ רדאמל פלקאו הוסיף: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אך נעשה הכול בשביל לצאת מהמצב הזה".

מאמן פורטו סרגי'ו קונססאו: "לפורטו יש היסטוריה עשירה באירופה ואנחנו נעשה כל מה שביכולתנו להמשיך את המסורת הזאת". הקשר סרג'ו אוליביירה הוסיף: "לנצח 0:3 את אלופת צרפת זה פנטסטי. היום החזרנו לעצמנו את הנקודות שאיבדנו מול בשיקטאש".

שחקן פורטו ונסן אבובקאר. רויטרס
רק אטו מעליו. אבובקאר חוגג/רויטרס

מספרי בית ח'

* הארי קיין הוא האנגלי השביעי שכובש שלושער בצ'מפיונס (ראשון מאז דני וולבק באוקטובר 2014).

* הוא שחקן טוטנהאם השני עם שלושער בצ'מפיונס, אחרי שגארת' בייל עשה זאת בעבר.

* השלושער של קיין היה השישי שלו ב-2017 והשלושער המושלם (ימין, שמאל, ראש) ה-13 בתולדות הצ'מפיונס.

* רק רונאלדו ואינזאגי כבשו עד היום חמישה שערים בשני המחזורים הראשונים בצ'מפיונס. קיין הצטרף אליהם.

* כריסטיאנו רונאלדו ב-400 הופעות בריאל: 411 שערים.

* רונאלדו כבש שישה שערים בשבע הבעיטות האחרונות שלו למסגרת בצ'מפיונס.

* ריאל עם חמישה ניצחונות בשבעת ביקוריה האחרונים בגרמניה וניצחון ראשון על דורטמונד בניסיון השביעי שלה.

seperator

ציטוטי בית ח'

כריסטיאנו רונאלדו סיפק ראיון עצבני: "נראה שאני צריך להוכיח את עצמי מדי משחק. אני מופתע ממה שהציבור חושב עלי. הביקורות מחריפות. המספרים שלי מדברים בעד עצמם. אני מקצוען למופת". על המשחק אמר: "עשינו מה שהמאמן אמר לנו, הקבוצה היתה פנומנלית". על הארכת חוזהו האפשרית אמר הפורטוגלי: "זו שאלה טובה, אולי הנשיא יוכל לתת תשובה טובה יותר. אני שמח ואמשיך לעשות מה שאני עושה. אנשים מדברים עלי מדי יום מסביב לעולם, אבל אני חי בשביל הכדורגל ובשביל המשפחה שלי, לא בשביל התקשורת. לעתים הסיפורים הללו מתחילים בפורטוגל, ספרד או אפילו גרמניה, כי כשאתה גדול, אנשים מדברים עליך".

זינדין זידאן היה מאוד מרוצה: "היה משחק נהדר שלנו. פתחנו טוב מאוד, והמחצית הראשונה הייתה פשוט נפלאה. גם השנייה, אך הסתבכנו מעט עם השער המצמק שלהם. בסופו של דבר הצלחנו לנצח וזה היה מושלם. יכולנו להבקיע יותר, הגענו להרבה מצבים. הכי חשוב שכבשנו יותר מהיריבה. אני שמח עבור רונאלדו ובייל, תמיד מדברים עליהם כשהם לא מבקיעים. כולם עבדו קשה: מודריץ', קאסמירו וקרוס היו נפלאים. כולם היו מבריקים".

פטר בוס: "הפסדנו לקבוצה טובה מאוד, אבל השופט עזר להם. היינו ה-0:0 והייתה נגיעת יד ברורה של ראמוס, אבל אני חייב להודות שהגיע לריאל לנצח. אם היו מתייעצים עם שופט הווידאו היינו מקבלים פנדל. יש עוד ארבעה משחקים, חשוב מאוד שננצח את שני המפגשים הקרובים עם אפואל".

הארי קיין סיכם את הערב החלומי שלו: "זה לילה מאוד גאה עבורי ועבור הקבוצה. אני מנסה להבקיע בכל משחק, זה בונוס כשאני מצליח לעשות את זה שלוש פעמים. לא היינו מרוצים מהמחצית הראשונה, בשנייה היינו חדים יותר וזה מה שצריך בליגת האלופות. חסרים לנו מספר שחקנים אבל המחליפים שלהם היו נהדרים. יש לנו סגל טוב וכולם צריכים להיות מוכנין. לנצח 0:3 בחוץ באלופות זה נהדר, לא משנה נגד מי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully