וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ברייטון תערער על הרשעת תומר חמד, שער לגידי קאניוק

רגע לפני תום הדדליין של מועד הערעור, החליטה קבוצתו של החלוץ לנסות להימנע מהשעייתו משלושה משחקים. הקשר הישראלי כבש בדקה ה-86 של ניצחון פחטקור 1:3 על משעל בליגה האוזבקית

גידי קאניוק, פחטקור טשקנט. האתר הרשמי של פחטקור טשקנט, אתר רשמי
עוד משחק מוצלח. קאניוק/אתר רשמי, האתר הרשמי של פחטקור טשקנט

פחטקור טשקנט, קבוצתם של הקשר גידי קאניוק ומאמן מכבי תל אביב לשעבר שוטה ארבלדזה גברה הערב (שלישי) 1:3 בבית על משעל, במסגרת המחזור ה-22 של הליגה האוזבקית. את השער השלישי לזכות פחטקור כבש הישראלי, בדקה ה-86.

קאניוק עלה כהרגלו במשחקים האחרונים בהרכבה של הקבוצה מצמרת הליגה, אותה העלה איגור סרגייב ליתרון כבר בדקה ה-12. מרקו סימיץ', אקס הפועל תל אביב, הכפיל את היתרון של פחטקורבדקה ה-38, לפני שמשעל צימקה בדקה ה-53. קאניוק כאמור, הבטיח את הניצחון ארבע דקות לסיום.

בעקבות הניצחון יש כעת לפחטקור 41 נקודות, בדיוק כמו לנסאף, שנמצאת במקום השני בטבלה, שמונה מחזורים לסיום העונה. המוליכה, לוקומוטיב טשקנט, שניצחה אף היא היום, ממשיכה להוליך בביטחה עם 48 נקודות במאזנה. במחזור הבא, ביום ראשון הקרוב (15:00), תתארח פחטקור אצל השמינית בטבלה נוובהאור.

* ברייטון החליטה לערער על ההרשעה של תומר חמד, זמן קצר לפני הדדליין של מועד הערעור. חלוץ נבחרת ישראל הורשע בהתנהגות אלימה, לאחר שנתפס בעדשת המצלמה כאשר הוא דורך על דאנדרה ידלין במהלך ה-0:1 על ניוקאסל במחזור האחרון. חמד כבש במשחק את שער הניצחון, אך אם הערעור לא יתקבל הוא צפוי לספוג השעיה משלושה משחקים.

עוד בנושא:

בעקבות הדריכה על דאנדרה ידלין: תומר חמד הורשע בגין התנהגות אלימה
ערן זהבי: "עשו אותי אויב המדינה, רק אני נפגעתי ממה שעשיתי"
הפסד נוסף לאלמוג כהן, טל בן חיים שוב לא פתח בפראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully