וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ראובן עטר שוקל מהפכה בהרכב, דין דוד חתם על חוזה חדש

26.9.2017 / 13:38

מאמן נועלת הטבלה שוקל להחזיר ל-11 את ביטון, ברוצ'יץ' ואולי גם את עזריאל במשחק מול מכבי חיפה בראשון. יואב ג'רפי חזר לאימונים מלאים, החלוץ חתם על חוזה חדש ומשודרג ל-4 שנים

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. לירון מולדובן
הרבה לחץ על הכתפיים. ראובן עטר/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד שוקלים מהפכה בהרכב לאור התבוסה למכבי נתניה בשבת האחרונה. לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון, עשוי המאמן ראובן עטר להחזיר להרכב את דן ביטון, קרלו ברוצ'יץ' ואולי גם חן עזריאל ודין דוד. בקבוצה מאוד מאוכזבים מהיכולת של חלק מהשחקנים שקיבלו הזדמנויות מהמאמן וחלקם עשויים לשלם את המחיר.

השוער יואב ג'רפי כבר מתאמן בצורה מלאה, אבל ספק אם באשדוד ישלחו אותו להרכב כבר ביום ראשון. כזכור, ג'רפי נפצע במחנה האימונים בקיץ ושבר את ידו. רק באחרונה חזר להתאמן בצורה מלאה, אבל המאמן ראובן עטר שוקל לתת לו עוד זמן. החלוץ הברזילאי מאוריסיו שהיה פצוע בכתפו מאז המשחק מול בני סכנין, שב להתאמן ועשוי להיכלל בסגל ביום ראשון.

הבוקר חתם החלוץ דין דוד על חוזה חדש במועדון לארבע שנים. דוד שהשתחרר מצה"ל בתחילת חודש אוגוסט היה חתום על חוזה לשנתיים נוספות בשכר לא גבוה. באשדוד החליטו לפתוח את החוזה ולהחתים אותו על חוזה חדש לארבע עונות החל מהעונה הזו והוא יקבל שדרוג בשכרו. בחוזה של דוד אין סעיף שחרור בסכום נקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully