וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תגיש לעלי מוחמד הצעה לחוזה חדש

26.9.2017 / 13:19

הקשר מחזיק בסעיף שחרור של מיליון דולר והחל למשוך את תשומת ליבן של הגדולות. בנתניה רוצים להימנע מעזיבתו ויציעו לו חוזה חדש בתמורה לביטול סעיף השחרור או הגדלתו בצורה משמעותית

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. ברני ארדוב
נתניה רוצה שיישאר אצלה. עלי מוחמד/ברני ארדוב

מכבי נתניה תגיש בקרוב הצעה לחוזה חדש לשחקנה עלי מוחמד. כשרכשה הקבוצה את כרטיסו של מוחמד בסכום של 100 אלף דולר לערך, הוכנס לחוזה עליו הוא חתם סעיף שחרור בגובה של מיליון דולר לכל קבוצה. בנתניה העריכו אז כי מדובר בסעיף שחרור שיקשה מאוד על עזיבתו של הקשר שכזכור הובא מהליגה הלאומית. אלא שהיכולת של מוחמד מתחילת העונה צדה את עיניהם של מרבית הגורמים הקובעים בקבוצות הצמרת ורבים החלו להתעניין בו.

תשלום של מיליון דולר הפך כבר מזמן לסכום סביר עבור הקבוצות הגדולות בארץ ובמכבי נתניה רוצים להימנע מעזיבתו של השחקן הבולט ולכן יוצע לו חוזה חדש בתמורה לביטול סעיף השחרור או להגדלתו בצורה משמעותית, בעיקר לקבוצות בארץ. למוחמד יש חוזה לעוד שנתיים מעבר לעונה הזו והוא אינו מהמשתכרים הגבוהים בקבוצה. באמצעות פתיחת החוזה וביטול סעיף השחרור או הגדלתו, תוכל מכבי נתניה גם לשדרג את חוזהו הקיים שכאמור אינו נחשב לאחד הגבוהים בקבוצה. גם לדידייה קוגבנייה יש סעיף שחרור דומה לזה של מוחמד, אבל הוא עדיין לא צד את העין כמו מוחמד ולכן ספק אם נתניה תגיש גם לו חוזה חדש ומשודרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully