וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: משרד הכלכלה אישר את האצטדיון "המשודרג" בעיר, מחכים למנהלת

26.9.2017 / 13:00

האם הקבוצה תחזור לארח משחקים במגרשה הביתי? הממונה הארצי על בטיחות מתקני הספורט אישר את האיצטדיון. שביעות רצון בקבוצה אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים: "הראינו שאנחנו קבוצה חזקה"

ברני ארדוב

שביעות רצון גדולה נרשמה אמש (שני) בעירוני קרית שמונה אחרי התיקו נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. בקבוצה רצו לנצח את בית"ר ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה, אך שביעות הרצון נובעת בעיקר מהשינוי הדרסטי לטובה ביכולת במחצית השנייה לעומת הראשונה. בהפסקה בין המחציות חיים סילבס שוחח עם שחקניו ואמר להם שאם יחזרו לסדר שמאפיין אותם הם יחזרו למשחק ואכן כך היה ובמועדון האמינו גם שהם יכולים לנצח. "התחלנו בצורה נוראית את המשחק", אמר שחקן בקבוצה", אבל אחרי חצי שעה חזרנו לעצמנו והראינו שאנחנו קבוצה חזקה. כל משחק בליגה הזו קשה וכל משחק אנחנו רוצים לנצח".

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. חיים סילבס/ברני ארדוב

בקבוצה נדהמו מהנתונים הסטטיסטיים שהציגה המנהלת בכל הנוגע לעידו דוידוב. הקשר הצעיר שבר את שיא המרחק לשחקן במשחק אחד העונה כשעבר 13.4 קילומטרים, הוביל בממוצע המהירות וכן בכמות הריצות המהירות. בקרית שמונה החמיאו לקשר ואמרו שהוא ההפתעה הנעימה של הקבוצה השנה. מלבד דוידוב, גם שובל גוזלן ממשיך לקצור מחמאות כשגם דידייה ברוסו זכה לפרגונים מאנשי הקבוצה. מי שממשיכים להיות מתוסכלים ממעמדם הם אופיר קריאף, אחמד עאבד ועדן שמיר שלא שיחקו גם אתמול.

עוד בקרית שמונה: התקדמות חיובית לקראת חזרת הקבוצה לארח את משחקיה בעיר, אחרי שמשרד הכלכלה אישר היום את האיצטדיון בקרית שמונה. בתום בדיקה שנערכה הבוקר על ידי שמואל מזרחי, הממונה הארצי על בטיחות מתקני ספורט בישראל, הוחלט לאשר את האיצטדיון. ראש העיר ניסים מלכה שליווה את העבודות באופן שוטף בשבוע האחרון הביע סיפוק גדול מכך, וקרא למנהלת הליגה לאשר אף היא את קיום משחקי ליגת העל באיצטדיון המשודרג בקרית שמונה.

עדכון ראשון: 13:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully