וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי לוזון: "הביקורות מוצדקות, אבל הוא לא אחד שירים ידיים"

26.9.2017 / 8:11

בסביבתו של המאמן מבהירים: "יודע שצריך להוציא מהקבוצה יותר, הפער עדיין סביר". החששות אומתו: קרע בגיד לקשר שיעבור גם MRI. למרות הפציעה: סלליך עשוי לפתוח במרכז השדה, ולא קהת

ברני ארדוב

בצל הביקורת על גיא לוזון וסאגת גילי ורמוט, מכבי חיפה תשוב להתאמן רק מחר (רביעי) לקראת המשחק מול אשדוד ובמהלך האימון אמור גיא לוזון לערוך אסיפה ראשונה עם השחקנים. לוזון העביר את שרביט האימון אתמול לעוזרו אסף נימני, כפי שהוא נוהג לעשות לאחר משחקים, וצפה באימון מהצד. כעת שוקל המאמן לערוך מעין מהפכה בהרכב, כדי לגרום לזעזוע אצל השחקנים. אתמול, בשיחה עם מקורביו, הבהיר לוזון כי הוא מודע לביקורות סביבו ומנסה להתנתק. "חלק מהביקורות נגד גיא מוצדקות. הוא מודע למה שקורה ולבעיות מסביב ויודע שהוא צריך להוציא מהקבוצה הזאת יותר. אבל בניגוד למה שחושבים, גיא הוא לא אחד שירים ידיים ויוותר. צריך לזכור שלמרות ההד שנוצר מסביב ולמרות היכולת, הקבוצה עדיין אחרי ארבע נקודות בשני משחקים והפער מהצמרת עדיין סביר", סיפר מקורב למאמן. בנוגע לורמוט, כפי שפרסמנו אתמול, השחקן החזיר את טיוטת החוזה למועדון וביקש לערוך תיקונים בחוזה שלו. ייתכן שבמסגרת ההסכם, אם אכן ייחתם, תהיה לורמוט האפשרות לעזוב בתום העונה ללא תנאי.

הקשר שלומי אזולאי עבר היום בדיקת אולטרסאונד וצפוי להיעדר תקופה ארוכה בגלל קרע בגיד של שריר הירך. במכבי חיפה קיוו שההערכה הראשונית של היעדרות שנעה בין ארבעה לשישה שבועות תהיה מדויקת, מפני שחוות דעת נוספת גרסה כי הוא עשוי להיעדר מספר חודשים מהמגרשים. על פי בדיקת האולטרסאונד, נראה כי השחקן אכן סובל מקרע, מה שיגרום לו להיעדר לתקופה ארוכה, אך על מנת לאשר זאת, במכבי חיפה קבעו לשחקן גם בדיקת MRI, שתיערך בשעות הערב. רק אז יתברר האם אכן ייעדר למספר חודשים.

"בנינו מאוד על שלומי, וכל מה שבנינו נהרס בכמה דקות", אמרו בחיפה. "גיא מצא את האיזון במרכז הקישור, עכשיו צריך לתכנן הכל מהתחלה". אחת האפשרויות היא שבמשחק מול אשדוד יפתח סינטאיהו סלליך במרכז הקישור. גילי ורמוט ואופיר מזרחי גם הם בתמונה, בעוד שבחוד יפתח סטפנוס אתנסיאדיס או ניקיטה רוקאביציה. גם אם יהיה כשיר במאת האחוזים, רמי גרשון לא יפתח כמגן שמאלי. לוזון מייעד לו את משבצת הבלם לצד אליסון דוס סנטוס, ושי בן דוד אמור לפתוח כמגן במשחק הזה. חלק מהשחקנים חושבים שיונתן לוי צריך לקבל קרדיט רחב יותר מהמאמן, אך בחיפה טוענים שפציעה כרונית מונעת כרגע את שיתופו.

עוד בנושא

שחקנים: "לוזון טעה עם ורמוט", הקשר ביקש לתקן את החוזה
הטור של אורן יוסיפוביץ: הסגנון של לוזון חסר ברק, חסר מחץ וחסר השראה
חשש לקרע במשפעה לשלומי אזולאי, שמירר בבכי

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה עם עוזרו אסף נמני. טל לוי
"הפער מהצמרת עדיין סביר". גיא לוזון/טל לוי

בשיחות עם אנשי מקצוע, טען בתחילת העונה לוזון כי הוא מרגיש שרועי קהת הוא שחקן סגל לגיטימי, אך נראה כי הוא לא בונה עליו כשחקן מפתח. קהת לא שותף במשחק האחרון בשל מחלה, אך גם אם היה כשיר לא היה פותח בהרכב, אלא על הספסל. ברק בכר היה רוצה לראות את השחקן בבאר שבע למרות העומס בעמדה הזאת וייתכן שהאלופה תפנה בהמשך העונה או בסיומה במטרה לרכוש אותו. יחד עם זאת, היכולת של גיורגי קוסטדינוב מעט מדאיגה. הבולגרי עדיין מקבל קרדיט, אבל אם לא ישתפר בזמן הקרוב יירד לספסל. הביקורת על הזרים של מכבי חיפה נוגעת לרובם, פרט לאליסון דוס סנטוס. "הוא מגלה עליונות בכל פרמטר במשחק – מהירות, חדות, יציאה מהמקום, עזרה לקשרים ומשחק ראש. שחקן אחראי וממושמע. חסרים לנו עוד שחקנים כאלה", אמרו אתמול בחיפה. במועדון מצפים לשיפור מיידי אצל קאיו וסבורים שסטפנוס אתנסיאדיס דרוש לזמן נוסף כדי להתאקלם בקבוצה החדשה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully