וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פריס סן ז'רמן: "קבאני וניימאר יודעים מי יבעט את הפנדלים"

אונאי אמרי שמר על עמימות בנוגע לסכסוך המתוקשר: "דיברתי איתם, רוצה שייקחו אחריות". בצרפת טוענים שקבאני צעק לניימאר בחדר ההלבשה "מי אתה חושב שאתה, מסי?'"

one

פריס סן ז'רמן מתכוננת למשחק הגדול שלה מחר (רביעי, 21:45) מול באיירן מינכן במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מאחורי הקלעים פרשת קבאני - ניימאר ממשיכה להעסיק את המועדון שממשיך בניסיונות לכבות את הלהבות. בפריס הכחישו את הפרסומים אתמול שלפיהם לקבאני הוצע כסף כדי לוותר על ביצוע בעיטות הפנדלים של הקבוצה, אך ב"אל פאיס" מפרסמים היום דיווח נוסף מחדר ההלבשה הלוהט של קבוצת הכוכבים מפריס.

עוד בנושא:

עוד סימן למחנאות: "קבאני לא הוזמן ליום ההולדת של טיאגו סילבה"
המשכורת של ניימאר נחשפה ב"פוטבול ליקס": 100 אלף יורו ליום

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר. AP
המתיחות נמשכת. קבאני וניימאר/AP

על פי הדיווח המתיחות בין קבאני לניימאר החלה כבר במפגש הראשון כאשר האורוגוואי סינן לעבר ניימאר בכניסה לחדר ההלבשה "ומי זה? אתה חושב שאתה ליאונל מסי?". לא ברור אם קבאני צחק או לא, אבל הברזילאי, שעזב את ברצלונה כדי להשתחרר מצילו של הארגנטינאי, לא ראה זאת בעין יפה ומאז החלה המתיחות בין השניים.

ניימאר הגיע אומנם בכסף גדול מאוד הקיץ לפריס על תקן ה-כוכב, אבל קבאני התחיל את עונתו החמישית במועדון והפך ליקיר הקהל המקומי, כשגם בחדר ההלבשה קבאני זוכה לתמיכה של השחקנים, להוציא את המחנה הברזילאי, מה שיוצר מחנאות בין חבריו של ניימאר למחנה קבאני, שאגב לא זומן למסיבת היום הולדת של טיאגו סילבה ביום ראשון. בתוך כל הכאוס הזה נמצא אונאי אמרי המאמן של פריס סן ז'רמן שמנסה להרגיע את חדר ההלבשה ועל פי דיווח בצרפת הוא מוכן לארגן בעצמו ערב גיבוש של הקבוצה שמטרתו לפייס בין שני הכוכבים שלו. אגב, הסכסוך הזה בין קבאני לניימאר, גרם למספר קבוצות ללטוש את עיניהן לעבר הכוכב האורוגוואי ועל פי דיווח שמגיע מאנגליה אחת הקבוצות שמפנטזת על החלוץ האורוגוואי היא דווקא אברטון הצנועה. הקבוצה של רונאלד קומאן, שמכרה בכסף גדול את רומלו לוקאקו, הוציאה מעל 150 מיליון ליש"ט על שחקני רכש בקיץ אך לא החתימה מספר 9 קלאסי במקום הבלגי המצוין, כששמו של קבאני עלה כמועמד למועדון, כך על פי הדיווחים.

ובינתיים, נאסר אל חלאיפי הבעלים של פריס מנסה להתמודד גם עם איומי פיפ"א על עונשים בשל חוק הפייר פליי ובצרפת מדווחים שהוא מתכנן מכירה מאסיבית של לפחות שישה שחקנים בחלון ההעברות של ינואר או לכל המאוחר בקיץ הבא. בין השמות שמועמדים להימכר נמצאים טיאגו סילבה, אנחל די מריה, יוליאן דראקסלר, לוקאס מורה, חאבייר פאסטורה וחאתם בן ארפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
סוגיה רגישה. אמרי/רויטרס

היום במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה לקראת המפגש שלה מחר מול באיירן מינכן נשאל המאמן אונאי אמרי על הסוגיה, וסירב לחשוף מי מעכשיו יהיה בועט הפנדלים של הקבוצה - קבאני או ניימאר. המאמן רמז כי זהות הבועט תיקבע על פי הנסיבות במגרש. "יש הרבה שחקנים שרוצים לקח את על עצמם הבעיטות, כולל ניימאר וקבאני", אמר אמרי, "אני רוצה ששניהם ייקחו אחריות. דיברתי איתם, כדי שזה יעבוד טוב גם על המגרש. הם כבר יודעים מי יבעט את הפנדלים".

עדכון ראשון: 15:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully