וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדריכה על דאנדרה ידלין: תומר חמד הורשע בגין התנהגות אלימה

חלוץ ברייטון הורשע על ידי ההתאחדות האנגלית לאחר שדרך על שחקן ניוקאסל במשחק בו ניצחו השחפים 0:1 משער של הישראלי בן ה-30. אנורתוזיס של רוני לוי והרוש ניצחה 0:2 בליגה הקפריסאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמד דורך על ידלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומר חמד צפוי לספוג השעיה משלושה משחקים. חלוץ ברייטון הורשע הערב (שני) בעוון התנהגות אלימה. החלוץ הישראלי בן ה-30, שכבש את שער הניצחון של ברייטון ב-0:1 מול ניוקאסל, דרך במהלך המשחק על רגלו של דאנדרה ידלין האמריקאי והורשע עקב כך בהתנהגות אלימה.

"תומר חמד הורשע בגין אקט אלים שלא נראה על ידי השופט, אבל כן נתפס במצלמות", נכתב בהודעה הרשמית של ההתאחדות האנגלית, "שחקן ברייטון היה מעורב בתקרית עם דאנדרה ידלין מניוקאסל בדקה ה-88 במשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון. הוא יכול לערער על ההחלטה עד יום שלישי (26 בספטמבר 2017) בשעה 18:00 (שעון בריטניה)". אחרי המשחק חמד אמר שהוא לא הבחין ביידלין: "הרגשתי משהו למטה, אבל לא ראיתי כלום. אם זה היה בכוונה או לא, זה כבר לא חשוב כרגע. אני בטוח שמי שקובע בדברים האלה יבין את זה לבד".

בהמשך ההודעה מטעם ההתאחדות נכתב: "אירועים שמתקיימים מחוץ לטווח הראייה של השופט מגיעים לפאנל של שלושה שופטי עבר בכירים. כל שופט בפאנל צופה בקטע בצורה עצמאית ובנפרד כדי לקבוע לגבי המקרה".

* אנורתוזיס של רוני לוי (אריאל הרוש עמד 90 דקות בין הקורות) גברה 0:2 בבית על דוקסה במסגרת המחזור החמישי בליגה הקפריסאית, והיא עדיין ללא הפסד. למעשה, מאז שסיימה בתיקו את משחק הפתיחה של העונה, קבוצתם של הישראלים רשמה ארבעה ניצחונות רצופים והיא במקום הראשון בטבלה. ז'ואאו ויקטור הברזילאי כבש את שני השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully