וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "עשיתי כל מה שיכולתי למען קיירי, התכוננתי לתת לו את המפתחות"

כוכב קליבלנד דיבר בפתיחות על ההחלטה של אירווינג לעזוב, והודה: רוצה את דווין וויד, אנחנו שלמים מתמיד, מתרגש מדרק רוז. טראמפ? "לא אוהב להגיד את השם שלו". וגם: אייזיאה יחזור מוקדם מהצפוי

עריכת וידאו: מתן חדד

קליבלנד הודיעה שהגארד החדש של הקבוצה אייזיאה תומאס רשם התקדמות חיובית בקצב ההתאוששות שלו מהפציעה של בירך, ועשוי לחזור לפעילות בחודש ינואר. תומאס כבר החל לרוץ ולעשות פעילות על הפרקט כחלק מתהליך השיקום שלו מהפציעה שאירעה מיד עם סיום העונה שעברה. "אלה חדשות נהדרות", הודה מאמן קליבלנד טיירון לו.

תומאס, שעבר לאלופת המזרח באחד הטריידים המדוברים של הקיץ, כשקיירי אירווינג עבר לבוסטון, לא יזדקק לניתוח, ובקליבלנד מעריכים שהוא עשוי לחזור כבר בסוף דצמבר, אך לא מתכוונים להאיץ בו. בעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 28.9 נקודות למשחק. הוא עבר לקאבס יחד עם ג'יי קראודר, אנטה זיזיץ' ובחירת דראפט מהסיבוב הראשון ב-2018. כזכור, קליבלנד חששה מאוד מהפציעה של תומאס, והסלטיקס הוסיפו לעסקה עוד בחירת דראפט סיבוב שני כדי להשלים את העסקה.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
מדבר בכבוד על חברו לשעבר. לברון/AP

עוד בקליבלנד - לברון ג'יימס הודה שהוא מקווה מאוד שחברו הקרוב דווין וויד יצטרף אליו ויעבור לקאבס. וויד שוחרר משיקגו. "דיברתי עם די-ווייד לאורך כל הקיץ, ואדבר איתו שוב", אמר לברון, "אשמח מאוד אם הוא יהיה פה". לברון, שיהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי ועל פי ההערכות בליגה עשוי לעבור ללוס אנג'לס, נשאל אם הוא עדיין רוצה לסיים את הקריירה בקליבלנד, כפי שהצהיר בעבר, וענה: "זה לא השתנה. לא אשגע את הקבוצה ולא אתעסק בפריי אייג'נסי לאורך השנה הקרובה". כמו כן הוא החמיא לג'נרל מנג'ר החדש קובי אלטמן, שהשלים את הטרייד של קיירי, ואמר: "אנחנו שלמים כפי שלא היינו כבר הרבה זמן. לא חסר לי פה כלום".

כשנשאל על קיירי ואיך הרגיש לאור הרצון שלו לעזוב אמר לברון בפתיחות: "היו הרבה מאוד אמוציות. תהיתי אם זה משהו שיכולתי לעשות יותר טוב, כדי לגרום לו לא לרצות לעבור. חשבתי, אולי זה היה בגלל איך שהעונה הקודמת נגמרה. אולי זה בגלל איך שחזרתי לעיר בפעם השנייה, אולי בגלל שינויי המאמנים, או הג'נרל מנג'ר, לא יודע... היו לי הרבה מחשבות. מבחינתי, ניסיתי לעשות כל מה שיכולתי כדי לעזור לילד, כדי להפוך אותו לשחקן הכי טוב שהוא יכול להיות, קלע יותר טוב, מנהיג יותר טוב, מנהל התקפה יותר טוב. באיזשהו שלב, כשהוא היה מוכן להשתלט על הקבוצה, הייתי מוכן לתת לו את המפתחות. הדבר היחיד שמטריד אותי זה שהוא לקח את כל הכישרון הזה לבוסטון... חוץ מזה אני מאחל לילד בהצלחה. אני פשוט ניסיתי לעשות כל מה שיכולתי כדי שיהיה הכי טוב שאפשר".

לברון נשאל אם יש לו עצה לקיירי ואמר: "לא, אין לי שום עצה לתת לו, או שאתה איתנו או שאתה נגדנו". על דרק רוז, שהצטרף הקיץ לקאבס: "אני מתרגש מאוד, יותר מהכל, על רוז, לילד הזה יש הרבה מה להוכיח, אני מעריץ שלו כבר הרבה מאוד זמן". על הקיץ הסוער ב-NBA אמר ש"זה האופסיזן הכי סוער שחוויתי ב-25 שנה, ואפילו לא הייתי חלק מזה, שזה די קול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לברון בנאום סוחף

על הסערה הפוליטית עם הנשיא דונלד טראמפ והמחאה הגדולה של הספורטאים בליגות ה-NBA וה-NFL אמר לברון ש"אני מצדיע למה שעשו שחקני הפוטבול, המאמנים והבעלים, לא היה שום פילוג, למרות שהאיש הזה מנסה לפלג בינינו". על הנשיא אמר ש"אני אפילו לא אוהב להגיד את השם שלו", כשהוא שוב מכנה את טראמפ "האיש הזה". "מה שהאיש הזה עושה... אם הצבעתם לו, זו הייתה טעות".

לדבריו, "הקול שלי ומה שאני עושה בקהילה שלי זה הרבה יותר חזק מכריעת ברך. זה לא עניין של חוסר כבוד כלפי הדגל או המדינה או הצבא. זה עניין של שוויון והחופש לדבר על דברים שיוצרים תחושה של חוסר צדק". לברון סיכם ואמר ש"העם מנהל את המדינה הזאת, לא איש אחד, ובטח שלא הוא".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. GettyImages
"אני מתרגש מאוד, ויותר מהכל, על דרק רוז, לילד הזה יש הרבה מה להוכיח". לברון/GettyImages

ובינתיים בבוסטון

* פול ג'ורג' מקושר למעבר אפשרי ללוס אנג'לס לייקרס בעונה הבאה, אבל הוא מרוכז כולו בהצלחה עם קבוצו החדשה אוקלהומה סיטי, על אף שיש לו בה חוזה לעונה אחת בלבד. "באמת, אני מאושר", אמר ג'ורג', שישחק לצד ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני, "הדבר היחיד שרציתי מאינדיאנה כל הקריירה שלי זה ההזדמנות לנצח. זה מה שאני מחפש, זה מה שאני שואף בליגה הזאת. אני לא חושב על סטטיסטיקה, אלא רק לנצח, ברמה הכי גבוהה שיש. הת'אנדר כבר הוכיחו את כל מה שיש לי ברשימת הציפיות, וזה מה שגורם לי להרגיש, 'הי, זה יכול להיות מקום טוב להשתקע בו, זה יוכל להיות הבית שלי שנים'.

"אני לא חושב שכבר בשנה הראשונה, כשאני משחק לצד ראס, עכשו עם מלו, שנזכה באליפות. אני חושב שיש לנו אפשרות לזכות באליפות, אני יודע שזה לא יהיה קל, אני לא חושב שהדרך לאליפות היא קלה, ניאלץ להילחם כל הדרך, אבל אני אוהב את החבר'ה שאני נאבק לצדם. הניצחון זה הדבר שעומד בראש, לפני הכל. זה הושר האולטימטיבי. זה לא עניין של מיקום, לא להיות כוכב, לא מי עושה הכי הרבה כסף. זה לנצח, ולזכות באליפויות".

* כרמלו אנתוני נפרד בצורה רשמית מניו יורק ניקס. אחרי שהושלם המעבר שלו לת'אנדר, כרמלו כתב מכתב פרידה לאוהדיםhttp://www.thisismelo.com/2017/dear-new-york/: "מהיום הראשון שפגשתי אתכם, ידעתי שנועדנו להיות ביחד. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. מגיל צעיר מאוד לימדתם אותי משהו שלעולם לא אשכח - איך לשרוד בבטן החיה. אני חייב להודות שזה היה מפחיד, מבעית לפרקים, אבל מבלי שידעתי, זה הכין אותי לחיים... אף אחד לא ייקח את מקומכם, אי אפשר למצוא מישהו כמוכם. גרמתם לי לצחוק, ייבשתם לי את הדמעות, אתם ברכה. כמו שאמרתי לא פעם - ניו יורק כל הדרך, עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully