וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "עשו אותי אויב המדינה, רק אני נפגעתי ממה שעשיתי"

כשברקע סערת הנבחרת, הגיע הקפטן הפורש לאירוע השקה לספר שנכתב עליו, וירה: "שכחו איך בכל רגע בסין אני מדבר על הנבחרת ועל המדינה. הקרבתי את עצמי בתקווה שלא ישרקו יותר בוז"

צילום: ניב אהרונסון

אחרי שנכח במשחקה של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה, ערן זהבי הגיע היום (שני) לחולון על מנת להשיק את הספר שכתב עליו אורן יוסיפוביץ. שחקן גוואנגז'ו R&F הגיע לחנות 'צומת ספרים' בקניון עזריאלי בחולון כדי להצטלם עם אוהדים, לחלק חתימות ולכתוב להם הקדשות על הביוגרפיה שנכתבה עליו. שלא במפתיע, הנושא החם במהלך האירוע היה פרשת סרט הקפטן והפרישה מנבחרת ישראל, וזהבי סיפק מספר ציטוטים מעניינים.

"עשו אותי אויב המדינה אחרי זריקת סרט הקפטן, לקחו את זה למקום רחוק מדי", אמר בנחרצות, "הרבה יותר רחוק ממה שחשבתי שייקחו. רק אני נפגעתי ממה שעשיתי כי אני כבר לא בנבחרת ישראל. הקרבתי את עצמי בתקווה שלא ישרקו יותר בוז ולא יקללו שחקני נבחרת".

זהבי המשיך: "שכחו איך בכל רגע בסין אני מדבר על הנבחרת ועל המדינה. שכחו איך אני דואג להתעטף בדגל ישראל בכל מקום מתוך גאווה גדולה במדינה שלנו".

על עתיד הנבחרת אמר: "זה לא תלוי בי כרגע. אני חושב שלא צריך לחשוב על השנתיים הקרובות, אלא לעשות שינוי מהיסוד - בתשתיות, במגרשים, במאמנים. צריך לדעת איך לעבוד עם הדור הצעיר".

עוד בנושא

המטרה של ערן זהבי: שכר של 15 מיליון דולר בעונה הבאה
גוואנגז'ו R&F הפסידה לשנגחאי שנואה 3:1, ערן זהבי לא כבש
אורן יוסיפוביץ מנתח: הסגנון של לוזון במכבי חיפה חסר ברק, חסר מחץ וחסר השראה

ערן זהבי בהשקת ספרו, אורן יוסיפוביץ. ניב אהרונסון
"צריך לדעת לעבוד עם הדור הצעיר". ערן זהבי עם מחבר הספר, אורן יוסיפוביץ/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully