וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "מתחייב שתראו קבוצה שמחזירה אהבה לעיר שתומכת בה"

25.9.2017 / 13:55

עירוני נס ציונה פתחה עונה במסיבת עיתונאים רשמית. הקפטן טל דן: "מי שיבוא ללב המושבה יראה קבוצה מחויבת". היו"ר מזרחי: "שם המשחק מבחינתנו יהיה הרבה סבלנות". ראש העיר יוסי שבו: "מחכים לקול קורא כדי לבנות את האולם"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. ברני ארדוב
אופטימי. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת עונת 2017/18. במסגרת מסיבת העיתונאים הודיעה הקבוצה כי חברת "חי מוטורס" תשמש כספונסר הראשי של הקבוצה העונה. הכתומים שמרו על חלק גדול מהסגל מהעונה שעברה, כשמי שהמשיך עם הקבוצה הם הקפטן טל דן, ולצידו אלעד הופמן, גיל אמיתי, גולן גוט, ג'רמיין ביל ורביב פיטשון. הקבוצה צירפה את אלישי כדיר ונאור שרון ואת הזרים דקוואן קוק, ג'רון ג'ונסון, גארי בראון וטאליב זאנה.

"הקבוצה הזאת מאוד חשובה לליגה, בגלל הייחודיות שהיא מביאה איתה, אנחנו קבוצה שיש מאחוריה עיר, עיר שתומכת בנו, עוזרת לנו מאוד, דוחפת אותנו קדימה", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "אני מתחייב פה, בשמי ובשם השחקנים, שהשנה תראו קבוצה שמחזירה אהבה לעיר שתומכת בה, מחויבת, ששמה הכל על המגרש בכל רגע נתון, שמאוד רוצה להצליח ולהגדיל בתור קבוצה והארגון כארגון. היה לנו מאוד חשוב להביא אנשים שאפשר להצליח איתם, שמבינים שההצלחה של הארגון הם ההצלחה שלהם. אנחנו בתחילתו של התהליך, עדיין בתהליך של לבנות את הזהות שלנו. בכל רגע נתון אנשים יעשו פה הכל כדי להצליח".

הקפטן טל דן: לא הרבה במילים ואמר: "מי שיבוא ללב המושבה יבוא יראה קבוצה מחויבת, אנחנו רוצים שהקבוצה בלב המושבה תהיה מחויבת ורעבה להצליח".

עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
נס ציונה החדשה/ברני ארדוב

היו"ר יניב מזרחי סיפר על התהליך שעברה הקבוצה: "היה מאוד חשוב לנו לעלות ליגה בעונה שלאחר מכן, זאת הייתה מטרה עליונה של המועדון הזה. בפעם האחרונה שעלינו לליגת העל, אמרנו שנהיה משב רוח מרענן בליגה, ואני חושב ובטוח שנציג העונה לא פחות יפים ובעיקר נציג דברים שונים. המועדון הזה הוא מועדון קהילתי, היופי בו זה שהוא שייך לכולם. כל ילד חמישי משחק כדורסל בנס ציונה, זה נתון שהוא די מדהים ועל זה מגיע שאפו למאמנים ומי שמתעסק בצד הארגוני והניהולי. אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל ולראות איך אנחנו מתקדמים הלאה. הלקח הכי חשוב שקיבלנו זה להחזיר את נדב לפה, אני מאמין בהמשכיות ושם המשחק מבחינתנו יהיה הרבה סבלנות. למדנו מלקחי העבר שלא צריך למהר ולעשות תיקונים, צריך סבלנות והרבה אמונה".

את מסיבת העיתונאים סיכם ראש העיר יוסי שבו: "הישג גדול היה בעונה שעברה, אחרי ירידה לחזור בעונה אחת בליגת העל, מגיע הצדעה לכולם. נס ציונה תנצח רק ברוח ובלחימה. אנחנו לא יכולים להתמודד מול שחקנים שמביאים אותם במליוני שקלים במכבי תל אביב, אבל יכולים להתמודד ברוח ובמצב רוח. נכון שהתמיכה שלנו היא בהתאם לתמיכות שאנחנו נותנים, יכול להיות שהיא הכי נמוכה, צריך להבין שאנחנו מתחזקים עוד מתקנים. חשוב לנו שהקבוצה תהיה יציבה. כנראה שהולך לצאת קול קורא לקבוצות בליגת העל כדי שנקבל חלק מהתקציב לאולם. יש לנו מיקום ותוכניות, נבנה אולם בן 2500 מקומות קבועים ו-500 מקומות מתקפלים. מי שבנה את האולם בבאר שבע הוא זה שמתכנן את האולם שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני נס ציונה דקוואן קוק. ברני ארדוב
אחד השמות המסקרנים. קוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully