וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מילאן תוקף: "זו לא הייתה הופעה ראויה לסטנדרטים שלנו"

הרוסונרי שוב הפסידו ומונטלה סופג אש: "הוא נדחק לפינה". מרקו פאסונה הכעוס אמר: "אי אפשר לגשת למשחק בצורה כזו. היו סימני אזהרה בדרך. זו לא הרוח של מילאן, החולצה של המועדון חשובה"

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של ברצלונה במחזור האחרון

מילאן השקיעה כמעט 200 מיליון יורו ברכש בקיץ הקרוב, בתקווה לחזור סוף כל סוף לצמרת הכדורגל האיטלקי, אלא שבינתיים זה ממש לא עובד. הרוסונרי נראו רע מאוד אתמול (ראשון) במשחק החוץ מול סמפדוריה, ספגו בדקות 72 ו-91 והפסידו 2:0 מבלי שהם בועטים למסגרת אפילו פעם אחת. בשעה שיובנטוס ונאפולי המושלמות דוהרות בצמרת, מילאן רק במקום השישי עם 12 נקודות מ-18 אפשריות ורואה איך עוד עונה מתחילה לברוח לה.

הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט" זעקה "מונטלה נדחק לפינה", רמז למעמדו המעורער עד מאוד של המאמן. יו"ר המועדון מרקו פאסונה לא היסס לתקוף את הצוות והשחקנים בסיום המשחק: "זו לא הייתה הופעה ראויה לסטנדרטים של מילאן. ביטחון לא מגיע מהיום הראשון של העונה, אלא מתוצאות טובות. היינו צריכים להיות כבר עם ביטחון, אבל לא ראו את זה על המגרש. אני מקווה שזה יגיע מהר. אני לא יודע אם זה בגלל ששיחקנו מול יריבה טובה. אני לא חושב שסמפדוריה ברמה שלנו. אני מברך אותם, אבל מילאן חזקה יותר וצריכה לגשת למשחק כזה בצורה אחרת".

עוד בנושא:

0:1 דרמטי לאינטר, אימובילה שוב חגג, הפסד למילאן
יובנטוס - טורינו 0:4, ספאל - נאפולי 3:2

שחקני מילאן מוחים בפני השופט. GettyImages
העסק לא מתחבר. שחקני מילאן עצבניים/GettyImages

פאסונה המשיך: "היו כמה סימני אזהרה בדרך. אנחנו כועסים מאוד כרגע ויצאתי לתקשורת כי הפסדים כאלה לא יכולים להתקבל כחלק מהשגרה. מילאן לא צריכה להפסיד ליריבות חלשות ממנה. מונטלה והמנהל המקצועי מיראבלי יבחנו את הטקטיקה ואת הגישה הטכנית של הקבוצה למשחק, אבל מנקודת מבטי, כמישהו חיצוני, מה שלא אהבתי זה את רוח הקבוצה שהראנו בשעה הראשונה של המשחק. זו לא הרוח של מילאן ויש לזה פתרון פשוט. אנחנו צריכים להסתכל אחד על השני ולהבין שאנחנו במילאן ואנחנו לובשים חולצה חשובה".

מונטלה עצמו סיכם באכזבה: "זה היה משחק מאוד לא נעים. אנחנו הקבוצה הצעירה בליגה ויש לנו עליות וירידות. הרגעים החלשים שלנו נובעים מחוסר בקשיחות מנטלית. שני הפסדים בשלושה משחקים זה יותר מדי. ספגנו שערים משתי טעויות אישיות. עד היום ההגנה הייתה החלק הכי טוב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully