וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "נהיה טובים יותר השנה, אנחנו עמוקים יותר"

מאמן גולדן סטייט מרוצה מהשחקנים החדשים שלו: "אנחנו הקבוצה הכי פחות אנוכית בליגה". דריימונד גרין: "האיום הכי גדול במערב - סן אנטוניו". צפו בעומרי כספי צולף באימון

צילום מסך

בווידאו: עומרי כספי צולף שלשות באימון גולדן סטייט

כשלושה שבועות נותרו עד פתיחת עונת ה-NBA, וגולדן סטייט ממשיכה לשלב את שחקניה החדשים, עומרי כספי, ניק יאנג וג'ורדן בל. השני, שלא ממש ידוע בזכות יכולות המסירה שלו, יצטרך להתאים את סגנונו לזה של האלופה. "מצאתי את עצמי מוסר קצת יותר היום", אמר הקלעי המדופלם בסיום יום האימונים השני של הווריירס. "זה מרגיש טוב. גולדן סטייט כבר מחוברת, הם פשוט זרקו אותי פנימה ואני מנסה להשתלב. אני רוצה להגיע לפלייאוף ולזכות בטבעת, לא רוצה לצפות יותר במשחקים מהבר".

סטיב קר הוסיף בנושא זה: "אנחנו הקבוצה הכי פחות אנוכית בליגה. אני לא רוצה שניק יאנג יחשוב. הוא אחד הקלעים הכי טובים בליגה, הוא צריך לקבל את הכדור ולזרוק פעם אחר פעם". לאחר שיאנג טען שמאמנו הוא הקלעי הטוב בקבוצה, קר הצטנע וטען כי סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, יאנג וגם כספי עדיף עליו. "הבסיס כבר כאן. אני חושב שנהיה טובים יותר השנה. אנחנו עמוקים יותר", אמר קר.

קווין דוראנט הוסיף: "יש לנו מבנה, אבל הוא מבנה די גמיש. אנחנו רוצים שלשחקנים יהיה ביטחון, שכולם יהיו מי שהם. סטיב קר יחבר אותנו כקבוצה".

על אף ההתחזקות של אוקלהומה סיטי, שצירפה את כרמלו אנתוני לראסל ווסטברוק ופול ג'ורג', דריימונד גרין מאמין שהפייט הגדול ביותר לאלופה יגיע דווקא מסן אנטוניו, שלא ממש עשתה משהו משמעותי בקיץ: "עבורי, הם הכי מסוכנים. מינסוטה תשתפר הרבה ויהיה קשה לנצח אותה, יוסטון השתפרה, OKC השתפרה, אני פשוט לא חושב שאפשר לשים איזשהי קבוצה מעל הספרס, בגלל כל מה שהם עשו. הם מעולם לא נפלו, הם ניצחו 60 ומשהו משחקים בשנה שעברה".

שחקן גולדן סטייט ווריירס ניק יאנג. AP
לא רגיל למסור. יאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully