וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סימן למחנאות: "קבאני לא הוזמן ליום ההולדת של טיאגו סילבה"

פריס סן ז'רמן ממשיכה לגעוש: האורוגוואי לא נכח במסיבת יום ההולדת של הבלם הברזילאי, כמו גם קורזאבה ודראקסלר. אל חלאיפי הציע לקבאני מיליון יורו כדי לוותר על בעיטות הפנדלים?

one

בצרפת נטען בשבוע שעבר שניימאר התנצל בפני שחקני פריס סן ז'רמן על התקרית עם אדינסון קבאני, אולם היחסים בין שני הכוכבים, שרבו על מי יזכה לבעוט פנדל מול ליון, ממשיכים לתפוס כותרות.

בספרד מדווחים הבוקר (שני) כי נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי הציע לקבאני בונוס חסר תקדים של מיליון יורו, אם יסכים לוותר ולאפשר לחלוץ הברזילאי לבעוט את הפנדלים מעתה והלאה. לאורגוואי יש בונוס זהה אם יסיים כמלך השערים, אולם על פי דיווחים, הוא דחה את ההצעה החדשה של אל חלאיפי.

עוד טוענים בספרד כי בחדר ההלבשה של קבוצת הפאר הצרפתית יש "אווירה מתוחה" וכי המאמן אונאי אמרי עובד עם הקפטנים הברזילאים טיאגו מוטה וטיאגו סילבה במטרה להפיג אותה, זאת בצל השמועות על מכירה של שחקנים אנחל די מריה, חאבייר פאסטורה, יוליאן דראקסלר ואחרים כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי. מתברר כי ההתנצלות של ניימאר לא ממש עזרה בינתיים: על פי דיווחים, קבאני הוא לא שחקן הסגל היחיד שלא מרוצה, וכרגע יש לו גב בחדר ההלבשה, כמנהיג של הקבוצה, זאת במקביל לכעס שמעורר ניימאר אצל השחקנים הוותיקים. "מי הוא בכלל?" תהו חלק מהשחקנים בנוגע לברזילאי, "הוא חושב שהוא מסי".

ביום חמישי עשה דני אלבס הוותיק ניסיון לפייס את השחקנים כשהזמין אותם ואת הצוות המקצועי לארוחת ערב מבסעדה יוקרתית, אולם בתקשורת הספרדית תיארו את ארוחת הערב כ"הלוויה". על פי דיווחים, אלבס הוא השחקן הקרוב ביותר לניימאר בחדר ההלבשה הפריסאי, וספק אם זה מספיק.

אגב, בצרפת מדווחים היום שטיאגו סילבה בלמה הצרפתי של הקבוצה חגג אתמול יום הולדת 33. את המסיבה ארגנה אשתו של סילבה בפארק דה פראנס ואליה הגיעו (כמעט) כל שחקני פריס למעט.. ניחשתם נכון, אדינסון קבאני וגם לייבין קורזאבה ויוליאן דראקסלר. מי שכן הגיעו הם כמובן ניימאר, דני אלבס, מרקיניוס, לוקאס, קיליאן אמבפה, מרקו וראטי, אדריאן ראביו ומקסוול.

עוד בנושא:

המשכורת של ניימאר נחשפה ב"פוטבול ליקס": 100 אלף יורו ליום
צרפת: פריס סן ז'רמן איבדה נקודות ראשונות אחרי 0:0 במונפלייה
דיווח: ניימאר התנצל בפני שחקני פ.ס.ז' על התקרית עם אדינסון קבאני
וגם הכוכבים דולקים על אש קטנה: השבוע השערורייתי של קווין דוראנט וניימאר

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר. AP
שוב לא שקט. ניימאר וקבאני/AP

אז בפריס מתעסקים בעיקר בפרשת ניימאר - קבאני, אבל כבר ביום רביעי יש להם את באיירן מינכן על הראש, אותה הם יארחו במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. מי שמכיר היטב את פריס מבפנים הוא קרלו אנצ'לוטי, המאמן האיטלקי הוותיק של באיירן שאימן את פריס סן ז'רמן.

אנצ'לוטי נתן את משנתו לגבי המצב ששורר בפריס ואמר: "עם ניימאר ואמבפה, פריס עדיין מחפשת את הזהות שלה אבל היא כבר בטופ של הטופ. כשאתה קונה שחקנים כאלו במחיר כזה, אתה צריך לתת להם זמן והם חייבים להיות הלב של הקבוצה. זה האתגר שלהם".

על ההרגשה לחזור לפארק דה פראנס אמר אנצ'לוטי: "זה מרגש, אני אמצא פריס שהשתנתה הרבה מאוד מאז 2013. המועדון השתפר ויש לו יותר ניסיון אחרי הרבה השקעה. עכשיו פריס הוא מועדון גדול. אני שמח לפגוש שחקנים כמו טיאגו סילבה, אדריאן (ראביו), טיאגו מוטה, מרקו (וראטי) וחאבייר (פאסטורה). יש לי זיכרונות טובים מהתקופה שלי במועדון הזה".

עוד באותו נושא

המשכורת של ניימאר נחשפה ב"פוטבול ליקס": 100 אלף יורו ליום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully