וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הדריכה על דיאנדרה ידלין: תומר חמד יורחק משלושה משחקים?

החלוץ פגע בשחקן ניוקאסל לקראת הסיום ועלול לשלם ביוקר: "זה היה בטעות". תיירי הנרי, שפרשן את המשחק: "הוא לא היה צריך לשים את הרגל ככה. זה עלול להיות הפסד עצום לברייטון"

ברני ארדוב

תומר חמד חווה אמש (ראשון) את אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלו, כשכבש שער ניצחון נהדר והצעיד את ברייטון ל-0:1 על ניוקאסל. בסיום, נבחר חלוץ נבחרת ישראל לשחקן המצטיין של רשת "סקיי", אולם הערב המרגש של חמד עלול להפוך מתסכל למדי עבורו.

באנגליה מפרסמים הבוקר כי החלוץ עלול להיות מורחק משלושה משחקים, זכר לדריכה על שחקן ניוקאסל דיאנדרה ידלין לקראת סיום המשחק.

"זה היה בטעות, לא התכוונתי לעשות כלום. אם פגעתי בו, אני מצטער", אמר חמד. כשנשאל האם לתקרית מוקדמת יותר במשחק היה קשר לדריכה בסיום, השיב: "אמרתי לו שהוא לא יכול לקפוץ ככה לכדור ולדחוף אותי". מאמנו, כריס יוטון, הודה: "לא ראיתי מה קרה, אבל הראו לי. אני לא חושב שזה היה במכוון, בעיקר בהיכירותי את השחקן".

עוד בנושא:

אנגליה: תומר חמד הבקיע שער ניצחון ב-0:1 של ברייטון על ניוקאסל

"לא רציתי להגיד את זה כי חשבתי שהוא איש המשחק, אבל הוא ראה והבין בדיוק מה הוא עשה", אמר הפרשן גרהאם סונס. "היה לו מאוד קל לשים את הרגל במקום אחר, בואו נגיד ככה. אולי זה עוד יתנקם בו".

פרשן נוסף, תיירי הנרי, הוסיף: "אני חושב שהוא ראה אותו, הוא לא היה צריך לשים את הרגל ככה. אם מישהו יצפה בקטע, זה יהיה הפסד עצום למועדון".

ידלין עצמו סיפר בסיום: "הרגשתי משהו בשוק. לא ראיתי כלום, הייתי על הדשא. בין אם זה היה מכוון או לא, זה לא משנה. אני בטוח שמי שצריך להחליט יבין מה לעשות".

על השער והניצחון אמר חמד: "במשחקים האחרונים אנחנו משחקים היטב. הניצחון הזה נותן לנו דחיפה לקראת ההמשך, זה הגיע לנו".

חלוץ ברייטון תומר חמד. רויטרס
עלול להסתבך. חמד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully