וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שבחים לשבתאי. החלוצים נטשו בזעם את האיצטדיון

25.9.2017 / 7:33

הבאנקר של מימר רץ 12.4 ק"מ, אבל למאמן יש גם בעיות: טאדה עצבני, לידור כהן וארבייטמן מאוכזבים. גורם: "לא ציפינו להבריק, רק לעצור את כדור השלג". אבידור: "שמנו את הלחץ בצד"

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה אמנם רשמה אתמול (ראשון) ניצחון ראשון בעידן שרון מימר, אולם נראה כי למאמן יהיו לא מעט בעיות לפתור בתקופה הקרובה. שלושת החלוצים לידור כהן, שלומי ארבייטמן וגרגורי טאדה מיהרו לעזוב אתמול את מתחם האיצטדיון לאחר שלא שותפו במשחק. כפי שכבר פרסמנו, טאדה שכבש במחזור שעבר תחת קובי רפואה אכזב באימונים הראשונים שלו בקבוצה, מה שגרם להוצאתו מהסגל במשחק מול בית"ר ירושלים. אחרי שקיבל הזדמנות כמחליף וכבש במחזור האחרון, אתמול שוב לא שותף ובסביבתו לא ממש מבינים מדוע במועדון לא ממהרים לתת לו הזדמנות.

הסיפור של לידור כהן מעט מורכב יותר. החלוץ נקנה על ידי המועדון מבית"ר ירושלים תמורת 850 אלף שקל, סכום שחרג מהתקציב שתכננו זוארץ ולוזון להשקיע בתחילת העונה. כהן כבש ובישל בתחילת העונה אבל בחודש האחרון לא פתח בהרכב ושיחק 12 דקות בלבד כמחליף. "מה שקרה עם לידור הזוי. הוא הגיע על תקן שחקן שאמור להוביל ומצא את עצמו בחוץ", אמרו בפתח תקוה. גם ארבייטמן, החלוץ השלישי שישב אתמול על הספסל, מצפה לקבל יותר דקות. "לכולם ברור ששרון מעדיף את יובל אבידור. הוא משחק עם חלוץ אחד, כך שתהיה בעיה בהמשך", אמרו שחקנים אתמול.

מלבד הבעיות הללו, בקבוצה דווקא שיבחו את מימר על הופעת הבכורה שלו על הקווים. "אף אחד לא ציפה שהקבוצה תבריק בהופעת הבכורה שלו. רצינו רק לעצור את כדור השלג", אמרו במועדון. יובל שבתאי, אחד הבאנקרים של מימר, רץ אתמול יותר מכל שחקן אחר במגרש, 12.4 קילומטר, וימשיך לפתוח גם במשחק הבא. ייתכן וסוטיריס ניניס, שתופקד בתקופת קובי רפואה בתפקיד שלו, יתופקד בהמשך כשחקן קו. בקבוצה היו מרוצים מההשקעה של עודד אלקיים שחזר להרכב ולאחרונה זכה לביקורת שהובילה לספסולו, וממנור סולומון.

יובל אבידור סיכם: "הראינו בהרבה חלקים מהמשחק שאנחנו קצת יותר מחוברים. כמובן שהדרך עוד ארוכה. חילופי מאמנים זה אף פעם לא דבר פשוט. חוויתי את זה בעבר, לצערי, יותר מדי. נוצר מצב שהגיע מאמן חדש עם אנרגיות חדשות וגישה קצת שונה, אנחנו משתדלים לקחת כמה שיותר דברים ממה שהוא רוצה ללמד אותנו. אחרי שלושה הפסדים טבעי שיש לחץ. ידענו לשים אותו בצד".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני סכנין
שרון מימר: "יכולנו לכבוש שערים נוספים", עידן שמש סובל ממתיחה במפשעה

שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן מול שחקן מ.ס. אשדוד ניר ברדע. לירון מולדובן
למימר לא יהיה פשוט. לידור כהן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully