וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: "לוזון טעה עם ורמוט", הקשר ביקש לתקן את החוזה

25.9.2017 / 12:08

המאמן שוב סופג את האש ("הסגל ארוך מדי. היה נראה כמו בוגרים נגד נוער"). אחרי ההודעה הרשמית על סיכום: הקשר שהוצא מהסגל וצפה במשחק מביתו החזיר את טיוטת החוזה וביקש לערוך תיקונים. חשש מפציעת שלומי אזולאי שבכה

ברני ארדוב

1. ורמוט ביקש לשנות את ההסכם

יותר מחודשיים וחצי חלפו מאז ההודעה של מכבי חיפה על הארכת החוזה של גילי ורמוט. אבל ורמוט, שצוטט באתר הרשמי כמי ששמח להמשיך לשנתיים נוספות, עדיין לא חתם על החוזה החדש. על פי הסיכום בעל פה בין הצדדים, החוזה של הקשר לעונה הבאה יתחדש אוטומטית אם יטול חלק ב-60 אחוז מהמשחקים, ללא הגדרת זמן מינימלי למשחק. בשבוע שעבר קיבל ורמוט את החוזה לידיו אולם החזיר אותו באמצעות פרקליטו לראשי המועדון. הסיבה: בהתייעצות עם נציגיו ביקש ורמוט לערוך תיקונים בחוזה החדש.

זאת כמובן לא הסיבה שבגללה ורמוט לא נכלל בסגל אתמול. לפני המשחק התלונן דקל קינן על כאבים בשריר וזאת הסיבה שלוזון חיכה עד המשחק כדי להודיע לקשר שהוא לא בסגל. "רמי גרשון כשיר למחצית, לא למשחק שלם. לא אוכל לקחת את הסיכון ולהשאיר אותו לבד בסגל למקרה שקינן ייפצע כבר בהתחלה. שי בן דוד יהיה השחקן ה-18", הסביר לוזון לסובבים אותו לפני המשחק. כשעה לפני שריקת הפתיחה, המאמן הודיע לוורמוט שהפור נפל והוא לא ייכלל בסגל. על פי השחקנים ורמוט קיבל את הבשורה ונסע לביתו. כך או כך, דבר אחד בטוח: נראה כי בשלב הזה, אם ההסכם הנוכחי יקבל חותמת, הוא נמצא על קו התפר (שותף בשלושה מחמישה משחקים) של מכסת 60 האחוזים שהוא צריך למלא. עם אחוזים כאלה, ורמוט בעצמו עוד עשוי להתחרט. "זה עוד מוקדם, ורמוט ישחק והרבה העונה", הבטיחו במכבי חיפה. נחכה ונראה. אגב, מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. בדוח השיפוט נכתב כי בדקה החמישית נזרקה כוס שתיה מהיציע לעבר עומר אצילי.

עוד בנושא:

לוזון: "משחק רע מאוד שלנו". חשש לקרע במפשעה לשלומי אזולאי
תיקו שכולו ניצחון: במכבי ת"א מחמיאים לבאבן, מקלארן יישב על הספסל?
ראש בראש: עטר כמעט הכריע את המשחק, רוקאביציה חי מפירורים
אלון יפת: "ג'ורדי קרויף הורחק כי הצמיד את ראשו לראש של השופט הרביעי"

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
קיבל את ההודעה ונסע הביתה. ורמוט/ברני ארדוב

2. "כמו נוער נגד בוגרים"

אנחנו רק במחזור החמישי, אבל הביקורות נגד לוזון הולכות וגוברות. אם עד כה טענו השחקנים שאין שיטה ואין דרך, המאמן כבר לא סופג ביקורת בעקבות השיטה שהתייצבה, אלא בעקבות הנעת הכדור המסורבלת וחוסר ההכנה הטקטית, כפי שבלטה מאוד במשחק. "אני קורא את הביקורות מצד פרשנים ומסכים עם חלק מהן. זה היה נראה רע מאוד, כמו נוער נגד בוגרים", אמר הלילה אחד השחקנים והוסיף: "מי אנחנו שנבקר אחרי משחק כזה? אבל היו כמה טעויות במשחק שאסור שיחזרו". השחקנים מכוונים למספר מהלכים שביצע לוזון. הראשון הוא כמובן אי הכללת ורמוט בסגל ("לוזון טעה איתו. יכל לוותר על רז מאיר, על שי בן דוד. אם גרשון לא כשיר בשביל מה הוא צריך אותו בסגל? היה משאיר אותו בחוץ", אמר אחד מהם), השני הוא החילוף השלישי המוקדם שביצע, לפני האדום של עומרי בן הרוש שהקשה עוד יותר על הקבוצה ("היו לו שלושה מגנים שמאליים על הספסל: גרשון, בן דוד ורז שיכול לשחק בעמדה הזאת, בפועל לא היו לו חילופים"). גם הביקורות נגד קאיו הולכות וגוברות. "עשו לו קמפיין עוד לפני שהגיע לכאן. בפועל – אפס תרומה. לא עשה כלום עד עכשיו", אמר אחד השחקנים. "גיא צריך לשחק עם 11 שרצים, לא עם שמות".

בסיום, שאלתי את לוזון מדוע הקבוצה שלו לא מצליחה להניע כדור מול עשרה שחקנים אחרי כמעט שלושה חודשים של תרגול. "היינו רעים מאוד עם ובלי הכדור. לא היינו מספיק אגרסיביים. לצערי, במשחק הספציפי הזה היו לי הרבה אילוצים. אזולאי נפצע, גילי ורמוט? הוא היה אמור להיות בסגל. קהת היה אמור לשחק אבל חלה. עליתי בלי שני פליימייקרים. אבל זה לא תירוץ, אם יש משהו טוב שקרה, זה שלא הפסדנו", הודה המאמן. "אין מה לספר סיפורים. היינו גרועים. כמו שאחרי ניצחון אני לא נותן ציון לשבח לא נגמור ונתלה את השחקנים. זאת פתיחת העונה שלנו, גם לבאר שבע יש שמונה נקודות".

כמיטב המסורת בשנים האחרונות, האם גם השבוע, רגע לפני יום הכיפורים, נשמע את קברניטי המועדון קוראים לשחקנים לעשות חשבון נפש?

עוד באותו נושא

לוזון: "משחק רע מאוד שלנו". חשש לקרע במפשעה לשלומי אזולאי

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הביקורות הולכות וגוברות. לוזון/ברני ארדוב

3. הסגל עדיין ארוך מדי

פתיחת העונה הלא קלה של לוזון עדיין לא משחררת אותו מאחריות על הסגל הרחב שבנה בקיץ ("הסגל ארוך מדי", העידו לא פעם שחקנים כבר אחרי שלושה מחזורים). גם ללא ההחלטות שלקח לגבי אופיר מזרחי וורמוט, ללוזון יש מספיק בעיות שמזכירות את בניית הסגל של ברק בכר בעונת האליפות הראשונה. ההבדל הוא אחד: מכבי חיפה לא מתמודדת על כרטיס לשלב הבתים, לא מתמודדת כרגע על אליפות ולא יכולה להכיל כמות כזאת של שחקנים. דוגמאות לא חסר. ביום האחרון של ההעברות התנגד לוזון לשחרור מוחמד עוואד לרעננה; רז מאיר סגר את תנאיו בבית"ר ירושלים וביקש שחרור, אך לוזון הודיע לו שהוא צריך אותו בסגל וירד מאופציית עופר ורטה שהוצעה לו; יונתן לוי היה אמור להיות מושאל להפועל אשקלון, אבל המאמן הטיל וטו.

בשורה התחתונה, עוואד ולוי לא בתכניות, מאיר נע בין היציע לספסל, ולא ברור האם מישהו מהם יישאר בינואר. כל זאת ועוד, לפני שהזכרנו כמה מחכים במכבי חיפה לחזרת מאור בוזגלו, שיחתום השבוע (בשעה טובה) על חוזה לשלוש שנים.

מאמון קשוע שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול רז מאיר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הוא נשאר בסופו של דבר. רז מאיר/ברני ארדוב

4. שלומי אזולאי מירר בבכי

בשבוע שעבר שיבחנו כאן את שלומי אזולאי על כל אחד מארבעת הבישולים שלו, אתמול פרסמנו כי הוא מצא את עצמו ממרר בבכי בחדר ההלבשה לאחר ששמע מהצוות הרפואי על החשש לקרע במפשעה. אזולאי מבין היטב את המשמעות של היעדרות, שעלולה להגיע ל-4-6 שבועות. רועי קהת יחזור לרוטציה, נטע לביא יקבל קרדיט, ולאחר חזרתו הוא יצטרך להיאבק מחדש על מקומו בהרכב. אזולאי למוד מאבקים בעונה החולפת ועל פי תגובות השחקנים בסיום ניתן לשער כיצד הוא מרגיש. "ראית עליו כמה הוא שבור", תיאר אחד מהם. "הוא חלם להבקיע נגד מכבי תל אביב. המשחק בשבוע שעבר החזיר אותו לתודעה, וברגע אחד הכל, אולי, נהרס". אזולאי ייבדק ביום שלישי. הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד, אך דיווח לצוות הרפואי בסיום שהוא "מרגיש לא טוב עם הפציעה הזאת".

שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה מול ז'אן-סילבן באבן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חלם לכבוש מול הצהובים. אזולאי/ברני ארדוב

5. רגיעה בגזרת עטר

סאגת אלירן עטר הסתיימה אתמול ללא נפגעים, אבל עם הרבה לקחים לעתיד. התגובות של שני מחנות האוהדים לפני המשחק, הקללות בדקה ה-67' וההקצנה שעורר המעבר הזה למכבי תל אביב, היו כנראה צריכים להסתיים הרבה קודם, אולי אפילו בינואר שעבר.

אם הייתם צריכים עוד הוכחה לכך, קיבלתם אותה אתמול. עמיתי יניב טוכמן דיווח כאן שעטר ביקש מהאוהדים לוותר על הלחן של "אנשים טובים" של נעמי שמר ולשנות את מילות השיר שנכתבו לכבודו בשל "מילה גסה" שהופיעה שם. בשביל מעבר למכבי תל אביב, מתברר, אפילו עטר מוכן להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully