וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:1 דרמטי לאינטר, אימובילה שוב חגג, הפסד למילאן

שער של דנילו ד'אמברוסיו בדקה ה-88 סידר לנראזורי ניצחון דרמטי מול גנואה, חלוץ לאציו כבש צמד ובישל ב-0:3 מול ורונה האומללה. הרוסונרי נראו רע והפסידו 2:0 לסמפדוריה

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. GettyImages
לא לזה הוא פילל. לאונרדו בונוצ'י/GettyImages

אחרי שיובנטוס, נאפולי ורומא פתחו את המחזור השישי באיטליה עם ניצחונות, היום (ראשון) נמשך המחזור עם הפסד של מילאן, 2:0 לסמפדוריה. בהמשך יתקיימו שישה משחקים נוספים, כאשר במוקד אינטר תארח את גנואה ולאציו תתארח בוורונה.

סמפדוריה - מילאן 0:2

הרוסונרי אכזבו בגדול, הציגו יכולת חלשה מאוד ואפילו לא הצליחו לייצר בעיטה למסגרת במשך 90 דקות. המארחת, שהגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, הייתה מסוכנת יותר מהרגע הראשון, וכבר בדקה השנייה קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד של פרנק קאסי. עם זאת, אחרי התערבותו של שופט הווידאו התגלה שהכדור פגע רק בכתפו של קאסי, ובעיטת העונשין בוטלה. סמפדוריה המשיכה לשלוט בעניינים ובדקה ה-72 באה על שכרה. כריסטיאן ספאטה הרחיק בצורה רעה מאוד כדור שהוגבה לרחבה, בן דודו דובאן אמר תודה רבה וכבש מקרוב. בתוספת הזמן ההגנה של מילאן שוב קפאה, וריקרדו אלבארס ניצל זאת לקבוע את תוצאת הסיום.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
לא עוצר. אימובילה/GettyImages

אינטר - גנואה 0:1

הנראזורי פתחו את העונה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים והיה נראה שהם הולכים להוות פקטור משמעותי במאבק האליפות מול יובנטוס ונאפולי. אז הגיע ה-1:1 מול בולוניה ביום שלישי שעבר במעט הוציא את הרוח מהמפרשים עבור הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, אבל היום היא הצליחה לחזור לנצח ולחייך עם שלוש נקודות דרמטיות. דנילו ד'אמברוסיו נגח את שער הניצחון בדקה ה-88 וקירב את אינטר כדי שתי נקודות משתי המוליכות. גנואה בצרות צרורות ועם 2 נקודות בלבד במקום ה-19 והלפני אחרון. סטפן אומאונגה (91) ואדל טארבט (94) הורחקו אצל האורחת.

ורונה - לאציו 3:0

הרומאים הצליחו להתאושש מהתבוסה הביתית מול נאפולי במהלך השבוע עם ניצחון רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם. מי ששוב הפציץ היה צ'ירו אימובילה, שכבש צמד (24 בפנדל ו-41) והוסיף בישול. אימובילה הגיע כבר לשבעה שערי ליגה בשישה משחקי ליגה. אדם מוראשיץ' השלים בדקה ה-60 ולאציו שיפרה את מאזנה ל-13 נקודות. ורונה נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם שתי נקודות בלבד.

קרוטונה - בנבנטו 0:2

העולה החדשה ממשיכה להביך את עצמה בסרייה A וספגה הפסד שישי בשישה משחקים כשיחס השערים שלה עומד על 16:1 אומלל. קרוטונה סוף סוף עם ניצחון ראשון בזכות שערים של רולאנדו מנדראגורה (43) ומרכוס רודן השבדי (57). בנבנטו כמעט הצליחה להתנחם בשער נדיר, אבל בניטו ניקולאס ויולה החמיץ פנדל בדקה ה-85.

פיורנטינה - אטאלנטה 1:1

הוויולה ממשיכים בפתיחת העונה המאכזבת שלהם והם רק במקום ה-12 עם שבע נקודות מ-18 אפשריות. הפעם הם כבר היו עם שלוש הנקודות ביד אחרי שער יפה של פדריקו קייזה בדקה ה-12, אבל שער של רמו פרוילר בדקה ה-94 קבע חלוקת נקודות. עוד קודם לכן אטאלנטה כמעט איזנה, אבל אלחנדרו גומס החמיץ מהנקודה הלבנה.

משחק נוסף:
קליארי - קייבו 2:0
לקליארי: פאביו פיסאקאנה (הורחק, 83), לקייבו: רוברטו אינגלס (53), מריוס סטפינסקי (93)

ססואלו - בולוניה 1:0
לססואלו: פרנצ'סקו מנייאנלי (הורחק, 80), לבולוניה: אוריי אוקוונקוו (89)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן אינטר דנילו ד'אמברוסיו חוגג. רויטרס
ד'אמברוסיו חוגג/רויטרס
פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה. GettyImages
השער היפה שלו לא הספיק. קייזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully