וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הנדרסון: "קוטיניו פנטסטי, הוא מסוגל לספק רגעי קסם"

ליברפול מתמוגגת מהברזילאי שכיכב ב-2:3 על לסטר: "הוא נהדר מאז שחזר". קונטה על מוראטה: "צריך להמשיך להראות שהוא מצוין". פפ על סאנה: "הוא לא שיחק כי לא היה מספיק טוב"

אלברו מוראטה צ'לסי חוגג. רויטרס
קיבל שיר אוהדים חדש. מוראטה/רויטרס

אלברו מוראטה המשיך לפרוע שטרות בצ'לסי, כשהפציץ שלושער ב-0:4 על סטוק סיטי אמש (שבת). "הוא היה טוב וסיפק הופעה טובה מאוד, עכשיו הוא צריך להמשיך להראות איזה חלוץ מצוין הוא", אמר המאמן אנטוניו קונטה. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו ולא באחרות ורוצים להמשיך להילחם. הגיעו לנו לנצח, התחלנו טוב והבקענו מוקדם. שלטנו במשחק. לא קל לנצח את סטוק".

אוהדי צ'לסי חגגו את הכוכב החדש שלהם עם שיר חדש: "הוא מגיע מספרד השמשית, הוא עדיף על הארי קיין" (באנגלית זה מתחרז: 'He comes from sunny Spain, he's better than Harry Kane').

מנג'ר המפסידה מארק יוז עקץ את קונטה: "במחצית השנייה צ'לסי עשתה מה שהיא עושה - הם תמונת מראה על המאמן שלהם. הם שמחו ב-0:2".

עוד בנושא:

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 2:3 את ווסטהאם, 2:3 לליברפול בלסטר
אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את קריסטל פאלאס, ניצחון ליונייטד

ג'ורדן הנדרסון פיליפה קוטיניו ליברפול חוגגים. רויטרס
כיף שחזרת. הנדרסון עם קוטיניו/רויטרס

ליברפול ניצחה את לסטר סיטי 2:3 כשהסיפור הגדול של המשחק היה פיליפה קוטיניו, שבישל וכבש שער נהדר בבעיטה חופשית והוכיח שהמעבר לברצלונה, שבסופו של דבר לא יצא לפועל, אולי כבר מאחוריו. "הוא שחקן פנטסטי", אמר חברו לקישור ג'ורדן הנדרסון, "הוא מסוגל לספק רגעי קסם בזמנים מכריעים, וזה מה שראיתם. הוא היה נהדר מאז שחזר ואני מקווה שימשיך כך עד סיום העונה".

על המשחק עצמו אמר הנדרסון: "שיחקנו נהדר, בעיקר במחצית הראשונה. כמובן שאנחנו מאושרים מהתוצאה הסופית, וגם מהיכולת".

יורגן קלופ הוסיף: "אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו משחקים כדורגל טוב. יש דברים לשפר, אבל יש חבורה שאוהבת לשחק יחד והאווירה בחדר ההלבשה פנטסטית. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאנחנו לא הארלם גלובטרוטרס, אנחנו לא מנסים לשחק כדורגל יפה. אנחנו כאן בשביל התוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לירוי סאנה ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
פשוט לא היה מספיק טוב. סאנה עם סטרלינג/רויטרס

מוליכת הטבלה היא מנצ'סטר סיטי, שחלפה על פני היריבה העירונית עם 0:5 מהדהד על קריסטל פאלאס האומללה. בסיום, התייחס פפ גווארדיולה לכך שלירוי סאנה לא זכה לדקות משחק מרובות עד כה העונה, לפני שפתח אמש והצטיין עם שער ושני בישולים. "הוא לא הגיע טוב למחנה האימונים, לא עשה הכנה טובה ולא היה טוב במשחקי ההכנה הראשונים. לא הגיע לו לשחק", אמר המאמן. "עכשיו יש לי חמישה חלוצים ולכולם מגיע לשחק. ראחים, לירוי, סרחיו, כולם ישחקו, אבל אני אצטרך את לירוי לחמישה-שישה חודשים האחרונים של העונה. הוא חשוב לנו".

על המשחק אמר פפ: "בחצי השעה הראשונה לא היינו מוכנים. הכל היה איטי, אפילו מביאי הכדורים. במחצית השנייה עלינו מוכנים לשחק".

רומלו לוקאקו מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
יונייטד בעקבות השיר הפוגעני. לוקאקו/רויטרס

פתיחת העונה הנפלאה של רומלו לוקאקו נמשכה, הפעם עם שער ניצחון ב-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על סאות'המפטון. השדים האדומים איימו להשעות את האוהדים שייתפסו במצלמות האבטחה שרים את השיר הגזעני על החלוץ הלוהט: "יש לנו מדיניות אפס סובלנות כלפי שירים פוגעניים. המועדון והשחקן ביקשו באופן ברור להפסיק עם הקריאות הללו. ביקשנו תמונות של מצלמות האבטחה כדי לנסות ולזהות את האוהדים שלא כיבדו את בקשת השחקן".

מוריניו סירב להתייחס לשיר המדובר: "אני לא מבין מה האוהדים שרים. המוסיקה היחידה שאני מבין היא של היריבים, כשהם קוראים לי ללכת לאנשהו".

על היכולת של קבוצתו אמר המיוחד, שהורחק בשל טענות לשופטים: "לא תמיד אפשר לפעול באיכות גבוהה, אבל נלחמנו קשה. היה משחק קשה ואני שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully