וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אין לנו את מסי וניימאר, אבל אנחנו נותנים את הנשמה"

המאמן חגג בדרכו הציורית את הניצחון השני ברציפות של הפועל אשקלון: "מה אמרתי לשחקנים בהפסקה? בטוח לא מילים מאבן שושן". גיא לוי הובס בבכורה ברעננה: "התפקיד שלי הוא לשמור על קור רוח"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. מגד גוזני
שני ניצחונות רצופים. נעים/מגד גוזני

הפועל אשקלון רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, כאשר הביסה 0:3 בחוץ את הפועל רעננה, שהתפרקה בבכורה של גיא לוי. גודנס אג'אי חטף כדור וכבש 16 שניות במחצית השנייה ומירקו אורמוש הוסיף צמד (62 בפנדל ו-71).

יובל נעים המאושר סיכם: "חזרנו לעצמנו במחצית השנייה, אחרי מחצית פחות טובה. זה היה משחק מוקש מבחינתנו ואני שמח שעברנו אותו. שיחקנו במחצית השנייה עם לב, נשמה וקצב והחלטות טובות בחלק הקדמי. מה אמרתי לשחקנים בהפסקה? בטוח לא מילים מאבן שושן. ננסה להקשות על מכבי תל אביב, נמשיך לעבוד ולהיות צנועים. כולם יעשו הכל בשביל המועדון הזה והשמיים הם הגבול. לא יודעים איך לאכול את אשקלון. אין לנו את מסי וניימאר, אבל יש לנו שחקנים טובים, שנותנים את הנשמה".

עוד בנושא:

הפועל אשקלון הביסה 0:3 את הפועל רעננה

גיא לוי מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
הרבה עבודה מחכה לו. גיא לוי/מגד גוזני

כובש הצמד אורמוש הוסיף: "שיחקתי בעמדה שונה בעונה שעברה, עכשיו יש לי יותר חופש בחלק הקדמי ואני מנצל אותו. איבדנו יותר מדי כדורים במחצית הראשונה, אבל אחרי ההפסקה היו לנו דקות טובות. כל משחק בליגת העל קשה, אין יריבות חלשות".

המאמן המובס גיא לוי אמר: "לא היה נעים בסוף. איבדנו שני כדורים וספגנו מהם ודברים כאלה, במצב שהקבוצה נמצאת, מורידים אותה למטה. אשקלון מאורגנת ופיזית יותר כרגע. ההרגשה בקבוצה שמפסידה כמה משחקים ברצף היא לא טובה, אבל התפקיד שלי הוא לשמור על קור רוח ולראות מה צריך לתקן. עשינו דברים טובים ונפלנו על טעויות קטנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully