וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "יש הרגשת פספוס". יוסי אבוקסיס: "מאוכזב מהמחצית השנייה"

מאמן הפועל עכו היה מתוסכל מההחמצות של שחקניו ב-1:1 מול בני יהודה: "היה מגיע לנו לנצח". מנגד, יוסי אבוקסיס סיפר על לחץ בקבוצה שלו: "אני לא יודע למה זה קורה. נצטרך להשתפר"

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"נאסוף עוד נקודות". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק שפתח את המחזור החמישי בליגת העל. בני יהודה עלתה ליתרון משער של דובב גבאי בדקה ה-9, אבל בן אזו'בל השווה (25) אחרי טעות קשה של מרסלו בהגנת הכתומים.

מאמן עכו, שלומי דורה, סיכם את המשחק ואמר: "הרגשת פספוס, אבל מצד שני ישב לי בראש הגול שקיבלנו בשבוע שעבר. אז אפשר להודות על נקודה ולהתאכזב על שתיים שאיבדנו. הגענו למצבים במחצית השנייה והיא הייתה בשליטה שלנו. נאסוף עוד נקודות. היה מגיע לנו לנצח היום לאור היכולת, אני יכול להגיד לשחקנים כל הכבוד על ההקרבה. שיחקנו מול יריבה מסוכנת, אומנם בתקופה פחות טובה, ובכל זאת. אין תחליף למוטיבציה, התלהבות והשקעה. זה היה חסר לנו בשבוע שעבר, היום לא".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל עכו ובני יהודה נפרדו ב-1:1
קרויף: "אם אלירן עטר לא מסוגל לשחק נגד האקסית בגיל 30, אז יש לנו בעיה"
מכבי תל אביב - מכבי חיפה: האוהדים הירוקים הגיעו לאימון

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
"רוצים שיפרגנו לנו". אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מנגד, מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס היה אף הוא מאוכזב ואמר בסיום: "הלחץ שיחק תפקיד חשוב במחצית השנייה, לא היינו במשחק. רצנו קדימה בלי סבלנות והשארנו להם שטחים. הם היו צריכים לכבוש לפחות אחד או שניים במחצית השנייה. התאכזבתי מאוד מהמחצית הזו, מאז השער שנתנו להם במתנה. זה אופייני לקבוצה בתקופה פחות טובה, סופגים שער כזה וכל הביטחון יורד.

אבוקסיס המשיך ואמר: "לא יודע למה יש לחץ, לפני העונה כולם הורידו אותנו ליגה. כנראה שהתוצאות הטובות שעשינו עשו לנו לא טוב. ננסה לעבוד על זה. פתחנו טוב את המשחק ובהמשך חזרנו ליכולת הלא טובה. נצטרך להשתפר. אנחנו רוצים שיצפו מאיתנו ויפרגנו לנו, בשביל זה אנחנו משחקים. יש ירידה ביכולת של שחקנים שפתחו טוב את העונה ואני צריך לעבוד איתם בעניין המנטלי. בשביל זה אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully