וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: בני הרצליה פותחת עונה במוקדמות היורופקאפ

23.9.2017 / 19:14

הקבוצה של מיקי גורקה תארח בסיבוב המוקדמות הראשון את סטאל אוסטרוב הפולנית (19:30, שידור ישיר בספורט 5+) כשהמטרה היא לצאת עם הפרש גדול לקראת הגומלין בחמישי. בסיבוב השני מחכה פורטו

שון דאוסון בני הרצליה. מגד גוזני
פותחים עונה. דאוסון/מגד גוזני

עונת 2017/18 עבור הקבוצות הישראליות תצא לדרך כבר מחר (ראשון) כשבני הרצליה תארח את סטאל אוסטרוב הפולנית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ (19:30, שידור ישיר בספורט 5+). המשחק היה אמור להערך כבר ביום רביעי, כמו יתר משחקי סיבוב המוקדמות הראשון, אך הרצליה הגיעה לסיכום מול המפעל ומול הקבוצה הפולנית על דחיית המשחק בשל ראש השנה, כשהגומלין ייערך ביום חמישי הקרוב בפולין. המנצחת בסיבוב הראשון תשחק נגד פורטו על העלייה לשלב הבתים של המפעל.

הרצליה, שבעונה שעברה הגיעה לשלב הבתים השני של המפעל, התחזקה הקיץ באחד משחקני הרכש הישראלים הטובים בשוק - שון דאוסון, וחוץ ממנו שמרה על שלד משמעותי מאשתקד. מי שנשאר בסגל של מיקי גורקה הם הזרים טוריאן גרין, חליל קנאסביץ' וג'ף אדריאן, והישראלים תום מעיין, שישמש כקפטן, אור לאומי, שעדיין לא כשיר לשחק, ודי ג'יי שארפ. מלבד דאוסון הצטרף גם הפורוורד אלכס רוזנברג, המתאזרח סם סינגר והזרים דומיניק ארצ'י ואקסבייר ת'יימס, וביחד מקווים בהרצליה לרשום עונה מוצלחת הן בליגה והן באירופה.

סטאל אוסטרוב, שבעונה שעברה הגיעה לחצי גמר הפלייאוף בפולין, שינתה חלק ניכר מהסגל שלה, כשהמאמן אמיל רייקוביץ' המקדוני בונה על שני זרים אמריקאים שיובילו אותו - הרכז הנמוך ארון ג'ונסון (1.73), ששיחק בקבוצה גם בעונה שעברה, והגארד הקנדי דווין נוטיס. שמות מעניינים נוספים בקבוצה הם הפורוורד הקרואטי יורה סקיפיץ' והסנטר אדם לאפטה (2.17), ששיחק בעבר בנבחרת פולין ואשתקד היה חלק מהסגל של ריטאס וילנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully