וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בני סכנין: שבתאי צפוי לפתוח, ג'אבר ייעדר אצל האורחת

23.9.2017 / 14:46

מימר יערוך בכורה אצל המלאבסים, מנור סולומון צפוי לחזור. קשר סכנין הצטרף אל פלאח, כליבאת ואבו סלאח ברשימת הפצועים ולא ישחק. ישראל זגורי צפוי לפתוח (א', 19:00, 5+ לייב)

מחזור 5הסתיים24/09/2017
מכבי פתח תקוה
  • אבידור (57)
0
    בני סכנין

    מכבי פתח תקוה:

    מכבי פתח תקוה נכנסה השבוע לעידן חדש: שרון מימר החליף את קובי רפואה שהתפטר ויערוך בכרוה מול סכנין. מימר ערך לפחות שתי אסיפות השבוע ובערב החג הגיעו גם שינו זוארץ ואבי לוזון כדי לברך ולבקש מהשחקנים להתחיל להתעורר. שרון מימר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך מסתמן שיערוך מספר שינויים. יובל שבתאי, הקשר שניסה להחתים בבית"ר ירושלים רגע לפני שעבר ללוזונים, צפוי לפתוח. מימר מתלבט גם לגבי החוד כשיובל שבתאי עשוי לפתוח ואילו מנור סולומון לשוב להרכב כשחקן כנף. עדיין לא ברור האם תמאש סיבוק יפתח או שעומר דנינו יקבל את הקרדיט במקומו.

    בני סכנין:

    מצבת הפצועים של בני סכנין ממשיכה להתרחב. סארי פלאח פצוע וייעדר תקופה ממושכת, מוחמד כליבאת ייעדר בחודש הקרוב ועלא אבו סלאח סובל ממתיחה במשפעה. אליהם נוסף גם עטאא ג'אבר, שלא צפוי להיות בסגל. ג'אבר סובל מכאבים חזקים בברך. כזכור, הקשר חזר מפציעה אחרי שעבר ניתוח ובימים האחרונים חש כאבים עזים. היום הוא לא התאמן באימון המסכם והוא צפוי לקבל מנוחה ולעבור בדיקות במהלך השבוע הקרוב. מאמן סכנין פליקס נעים לא תרגל הרכב היום, אך עושה רושם שמארון גנטוס וישראל זגורי ימלאו את המקומות של ג'אבר ואבו סלאח בהרכב.

    עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
    גם הוא יחסר לנעים. ג'אבר/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * שרון מימר ניצח את כל ארבעת משחקיו האחרונים בליגת העל מול בני סכנין: שלוש פעמים עם בית"ר ירושלים ולפני כן עם הפועל כפר סבא. הבכורה כמאמן מכבי פתח תקוה תמשיך את הרצף?

    * כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שהגיעו להכרעה, הסתיימו ב-0:1 קטן. בני סכנין הייתה המנצחת בשלושה מקרים.

    * הפסד רביעי ברציפות יהפוך את פתיחת העונה הנוכחית לגרועה ביותר של מכבי פתח תקוה בליגת העל מאז 2001/02, אז היו לה שתי נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים.

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 1000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully