וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את קאזאן 100:101 אחרי הארכה בטורניר כרתים

הצהובים חזרו ממינוס דו ספרתי, בדרך לניצחון במשחק ההכנה הראשון נגד יריבה אירופית. מייקל רול קבר שלשה על הבאזר ושלח את המשחק להארכה, דיאנדרה קיין הוביל עם 17 נקודות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר ג'קסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שישי) את קאזאן 100:101 אחרי הארכה בחצי גמר טורניר כרתים. היריבה בגמר תהיה המנצחת במשחק בין אולימפיאקוס לכוכב האדום בלגרד. זה היה משחק ההכנה הראשון של הצהובים נגד יריבה אירופית, אחרי שלפני כן היא צברה שלושה ניצחונות (שניים נגד הפועל אילת ואחד מול מכבי חיפה) והפסד (להפועל חולון).

הדקות הראשונות היו צמודות, אבל הרוסים רצו לקראת סיום הרבע הראשון וסיימו אותו ביתרון 17:26. ברבע השני קאזאן טיפסה ליתרון דו ספרתי (17:29 ו-21:33) ולמרות שמכבי תל אביב הצליחה לחזור ל-38:37, המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון רוסי 43:52.


עוד בנושא:

הפועל ירושלים מאושרת מהחתמת פרפרוגלו: "עסקה מרשימה, הוא לא בא להיות כוכב"
ג'ורדי ברתומאו: "היורוליג עשויה לגדול ל-18 קבוצות בעונה הבאה"
למרות היורובאסקט המוצלח, בגאצקיס עוזב את נבחרת לטביה

שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
דיאנדרה קיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שספגה 52 נקודות במחצית הראשונה, מכבי תל אביב סוף סוף התחילה לשמור. הצהובים ביצעו עצירות, ייצרו נקודות, הורידו את המינוס ולבסוף ביצעו מהפך ועלו ל-57:58. הדקות הבאות היו צמודות ואחרי 30 דקות זה 63:64 לקאזאן.

גם הרבע האחרון היה צמוד, כשמכבי תל אביב בעיקר רודפת אחרי היריבה. עמוק בתוך הדקה האחרונה הרוסים כבר הובילו 82:85, אבל שלשה של מייקל רול על הבאזר קבעה 85:85 ושלחה את המשחק להארכה.

מכבי תל אביב כבר הוליכה 91:98 בהארכה, אבל ג'מאר סמית' הפציץ מחוץ לקשת והוליך ריצת 0:9 שקבעה 98:100 לקאזאן. אבל זה לא היה הסוף. ריבאונד התקפה מצוין ונקודות של טיוס העלו את מכבי תל אביב ל-100:101 וזו גם הייתה תוצאת הסיום.

קלעו למכבי תל אביב: דיאנדרה קיין 17, פייר ג'קסון 15, דשון תומאס, מייקל רול, ג'ונה בולדן וג'ון דיברתולומיאו 12 כ"א, אלכס טיוס 10, כארם משעור וארט פרחוסקי 4 כ"א, ג'ייק כהן 3.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב, מייקל רול. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
כפה הארכה. רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים על המאמץ האדיר שהם השקיעו הערב. לא שיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר אבל הראינו אופי וקשיחות. לא ויתרנו על המשחק גם כשערכנו שינויים תוך כדי המשחק. ברבע הראשון עשינו התאמות לאגרסיביות ובחצי השני כבר שיחקנו כדורסל יותר טוב. זה משחק קדם עונה ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו אוהבים את העובדה שניצחנו אבל אני אוהב את האישיות והמאמץ שהבאנו, הרבה יותר מאשר הניצחון עצמו".

המאמן הוסיף: "ויתרנו על יותר מידי ריבאונדים. הם קלעו בחצי הראשון 13 נק' מריבאונד התקפה ו-13 נק' מאיבודים וזה משהו שנרצה לשפר. 26 נק' מ-2 הפרמטרים האלה זה יותר מידי. אנחנו רוצים לשחק בגישה הנכונה 40 נק'. כרגע אנחנו לא משחקים עדיין משחק שלם ברמה אחידה והמטרה שלנו היא להגיע לרמה אחידה לאורך כל המשחק ואנחנו נגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully