וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פציעה? ניימאר מחוץ לסגל פ.ס.ז' לקראת מונפלייה

הכוכב הברזילאי שהתנצל על התקרית עם אדינסון קבאני לא יטול חלק במשחק במחזור השביעי של הליגה הצרפתית (שבת, 18:00, ספורט 5). הנימוק הרשמי: ניימאר סובל מאי נוחות באחת מרגליו

ניימאר עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. AP
לא רוצים לסכן אותו לפני באיירן. ניימאר וקבאני/AP

ניימאר נותר נותר מחוץ לסגל פריס סן ז'רמן למשחק הליגה מול מונפלייה (שבת, 18:00, ספורט 5). זאת כיממה בלבד לאחר שהתנצל, כך על פי הדיווחים, בפני חברי קבוצתו על הוויכוח שניהל עם אדינסון קבאני על הזכות לבעוט כדור עונשין מ-11 מטרים במפגש מול ליון (0:2 לפ.ס.ז') במחזור הליגה הקודם.

על פי הדיווחים בצרפת הסיבה הרשמית לאי הכללתו של ניימאר בסגל היא "תחושת אי נוחות באחת מרגליו". בנוסף קיימת סברה לפיה פ.ס.ז' לא רוצה לסכן את בריאותו של הכוכב הברזילאי לפני המפגש מול באיירן מינכן בשלב הבתים של ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב.

עוד בנושא
דיווח: ניימאר התנצל בפני שחקני פ.ס.ז' על התקרית עם אדינסון קבאני
דייגו פורלאן: "ניימאר לא היה מתנהג כך אל מסי, כמו ילד קטן"
אל חלאיפי: "מאבק בין ניימאר לקבאני? זה רק אתם התקשורת הבעיה"

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"האווירה בחדר ההלבשה נהדרת". אמרי/רויטרס

עם זאת עבור רבים מדובר בעדות נוספת לקרע בחדר ההלבשה של הקבוצה שנגרם בשל מאבקי אגו בין שחקנים שונים במועדון ובראשם שחקן הרכש הנוצץ מברצלונה. מאמן פ.ס.ז' אונאי אמרי התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מונפלייה לפיה קבוצה של שחקנים ברזילאים השתלטה על המועדון ונותנת בו את הטון. לדבריו: "פ.ס.ז' פתוחה בפני שחקנים בני לאומים שונים. זה נכון שיש שחקנים בעלי מנטאליות ואופי שונה, אבל האווירה בחדר ההלבשה נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully