וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי איגודים בכירים באירופה הודיעו: נזמן את שחקני היורוליג למוקדמות אליפות העולם

22.9.2017 / 15:58

המלחמה בין פיב"א ליורוליג עולה שלב: ראשי האיגודים של גרמניה, רוסיה, יוון, איטליה, ספרד וטורקיה הודיעו כי יזמנו את השחקנים למשחקים שייצאו לדרך בנובמבר, וקראו לראשי היורוליג לשנות את לוח המשחקים

שחקן נבחרת יוון ניק קלאת'ס מול נבחרת רוסיה. רויטרס
מי ימצמץ ראשון? קלאת'ס/רויטרס

המלחמה בין ראשי פיב"א לראשי היורוליג עולה שלב ביממה האחרונה. אתמול (חמישי) יצאה תוכנית חלופית מטעם ראשי היורוליג ללוח המשחקים של הנבחרות שאמור לצאת לדרך כבר בעוד חודשיים, לפיו כל משחקי הנבחרות ייערכו מאמצע חודש יוני בכל שנה ועד סוף חודש יולי, כשחודש אוגוסט יהיה חודש מנוחה של השחקנים, והחל מספטמבר יחלו המחנות לעונה החדשה.

היום הודיעו בפיב"א אירופה כי הם דוחים כל ניסיון של היורוליג, וכי כל מה שהיורוליג צריך לעשות כדי למנוע פגיעה בלוח הזמנים החדש, עליו הודיעו עוד במהלך 2015, הוא להזיז שני ימי משחקים, כך ששחקני היורוליג יוכלו לעמוד ולהתייצב לצד הנבחרות שלהם. במדינות שונות הודיעו כי לא יוכלו למנוע מהשחקנים להתייצב למשחקים, וכי צפוי מצב לא נעים בעוד מספר חודשים.

בינתיים שישה איגודים הודיעו במכתב כי יזמנו את שחקני היורוליג לנבחרות הלאומיות. מדובר בגרמניה, רוסיה, יוון, איטליה, ספרד וטורקיה. במכתב המשותף לכל ראשי האיגודים הם קוראים לראשי היורוליג לשנות את לוח המשחקים של שני מחזורים כדי להמנע מהתקלויות עם מוקדמות אליפות העולם יפן 2019, ולקבל את לוח המשחקים של פיב"א.

מוקדמות אליפות העולם ייצאו לדרך ב-23 לנובמבר, ישראל הוגרלה לבית אחד עם אסטוניה, יוון ובריטניה, ותפגוש במשחק הפתיחה את אסטוניה ב-23 לנובמבר, במשחק שהוקדם ביום אחד, לאחר שהיה אמור להתקיים בתל אביב בערב שבת. מי שלא יחוייבו להגיע למשחקים הם שחקני ה-NBA.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully