וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי ברשימת השחקנים שמועמדים לחזור לעצמם העונה

אתר "HoopsHabit" צופה לישראלי שנת קאמבק בגולדן סטייט: "עונת 2016/17 היתה איומה עבורו. כמובן שגולדן סטייט גנבה אותו, תהיו בטוחים שהוא יצטיין מחוץ לקשת". מי עוד נכלל ברשימה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנת התאוששות. כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות מחודש נותר עד פתיחת עונת ה-NBA, ובארצות הברית ממשיכים לספור את השעות. באתר "HoopsHabit" ערכו רשימה הסוקרת את עשרת השחקנים שמועמדים לחזור לעצמם העונה, וכללו בה את עומרי כספי.

"עונת 2016/17 היתה איומה עבור כספי, שהועבר מסקרמנטו, שבר את האצבע במשחקו הראשון בניו אורלינס, נחתך מיד, החמיץ 4-6 שבועות ובסוף חתם לשארית העונה במינסוטה בסוף מרץ", נכתב. "כשחקן חופשי הקיץ, זריקת השלוש של כספי - שכבר קלע 40 אחוז לפני שתי עונות - היתה אמורה להפוך אותו לגניבה בשוק החופשי. כמובן שהאלופה גולדן סטייט איכשהו גנבה אותו והפכה אותו חזקה יותר.

"ב-36 משחקים בעונה שעברה, כספי העמיד ממוצעים של 5.2 נקודות בלבד ב-34.9 אחוז מהשדה. מספרי הקליעה אולי לא יגדלו בקבוצה כל כך עמוסה כמו הווריירס, אבל עם כל המבטים הפנויים שההתקפה תאפשר שלו, אפשר להיות בטוחים שהוא יצטיין מחוץ לקשת. אפילו בתפקיד פחות מהספסל, 40 אחוז ל-3, 15-20 דקות למשחק ואליפות NBA בהחלט יהיו שנת חזרה עבורו".

ואכן, סטטיסטית, היתה זו עונתו הגרועה ביותר של כספי מאז 2012/13 בקליבלנד, עם 5.2 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק, ב-17.9 דקות לערב.

ביחד עם כספי ברשימה: ג'סטיס ווינסלו וג'וש ריצ'רדסון ממיאמי, דמארה קרול מברוקלין, יאן מהימני מוושינגטון, דרק פייבורס מיוטה, קונטביוס קלדוול פופ מלוס אנג'לס לייקרס, רייג'ון רונדו מניו אורלינס, אנדרה דראמונד מדטרויט, כריס מידלטון ממילווקי ורג'י ג'קסון מדטרויט.

עוד בנושא:

אנס קאנטר נגד דוראנט: "תעוף מהטוויטר ותתחיל להתרכז בכדורסל"
"כרמלו אנתוני יעבור לפורטלנד אם המו"מ בין הניקס ליוסטון לא יתקדם"
הדרך המהירה לאבדון: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של ברוקלין נטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully