וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר נגד דוראנט: "תעוף מהטוויטר ותתחיל להתרכז בכדורסל"

כוכב גולדן סטייט ממשיך לספוג אש בעקבות פרשת החשבון המזויף. חברו לשעבר ב-OKC פגוע: "הרגע זכית באליפות, הרגע הוכתרת ל-MVP, בזה אתה מתעסק?". סטיבן ג'קסון: "אין לי שום כבוד אליו"

אנס קאנטר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
שוב ראש בראש. קאנטר בטראש טוק עם דוראנט/AP

פרשת הטוויטר של קווין דוראנט מסרבת לדעוך. למרות שהספיק להתנצל על אמירותיו נגד קבוצתו לשעבר אוקלהומה סיטי ולספק תירוצים שונים ומשונים למקרה המוזר, נראה שבת'אנדר לא סולחים כל כך מהר. אמש (חמישי) ביקר אותו בצורה ישירה למדי חברו לקבוצה לשעבר ויריבו כיום, אנס קאנטר, עימו הספיק להתעמת גם במהלך המפגשים בין גולדן סטייט לאוקלהומה סיטי בעונה החולפת.

"הרגע זכית באליפות, הרגע הייתי MVP של סדרת הגמר. אני מבין את הצורך לבוא במגע עם אוהדים, אבל ליצור חשבון פיקטיבי ולענות ולפתח שיחות על כל מיני נושאים? באמת, בן אדם. אם אתה קווין דוראנט, אתה לא עושה דברים כאלה", אמר שחקן הפנים הטורקי לרשת CBS אמש. "אתה אמור להיות אחד מחמשת השחקנים הכי טובים בליגה, אז תתרכז בעבודה שלך. תתמקד בכדורסל ותנסה להיות הכי טוב. למה לענות לכל האנשים חסרי החיים שיושבים מול הלפטופ וכותבים כל מיני תגובות, זה מוציא אותו קטן מאוד".

עוד בנושא:

מביך: קווין דוראנט שכח להחליף חשבון טוויטר, ולכלך על הת'אנדר
העלילה מתפתלת: לדוראנט יש חשבון אינסטגרם סודי ומלא בקללות?
קווין דוראנט על פרשת הטוויטר: "זה היה טיפשי וילדותי"
"שחקני גולדן סטייט מובכים מהקיץ של קווין דוראנט"

הפרשנים ממשיכים לדוש בפרשת דוראנט

קאנטר הוסיף ש"עכשיו כולנו מבינים איך הוא באמת הרגיש. מה שהוא עשה היה חסר כבוד, וכל הארגון שלו עצוב בגלל זה".

הביקורת כלפי דוראנט נמשכה גם מכיוון שחקני עבר ופרשנים. סטיבן ג'קסון, שכיכב בעבר בשלל קבוצות וכיום משמש פרשן ב-ESPN, אמר ש"אין לי שום כבוד או חמלה כלפיו כרגע. מבחינתי, הוא הפך להיות כמו האנשים האלו באינסטגרם ובטוויטר ללא תמונה וללא שם. מי יוצר חשבון מזויף? אם אתה עונה למישהו ברשתות החברתיות, תעשה את זה מהחשבון שלך ותדאג שכולם ידעו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully