וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרמלו אנתוני יעבור לפורטלנד אם המו"מ בין הניקס ליוסטון לא יתקדם"

בסביבתו של הסקורר הוותיק "אופטימיים מאוד" בנוגע לאפשרות שיעבור קבוצה לפני פתיחת מחנה האימונים של הניקס. לאור הקשיים במשא ומתן עם הרוקטס, הוא יהיה מוכן לעבור גם לבלייזרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מתקרב? בארה"ב כבר עושים לכרמלו פוטושופ עם מדי פורטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם סאגת כרמלו אנתוני סוף סוף תגיע לסיומה? בארצות הברית משוכנעים שהסמול פורוורד הוותיק, שלא נמצא בתוכניות של הניקס, יעבור לקבוצה אחרת במסגרת טרייד עוד לפני יום שני הקרוב, היום בו יחל מחנה האימונים של הקבוצה מהתפוח הגדול. אמש צוטטו אנשים בסביבתו של אנתוני כאומרים ל"ניו יורק דיילי ניוז": "אנחנו אופטימיים מאוד בנוגע לאפשרות שיעבור לפני יום שני, ומנסים שלא לחשוב על הקרקס התקשורתי שיווצר אם הוא יישאר שחקן הניקס עד פתיחת האימונים".

עוד ב-NBA

כרמלו אנתוני "אופטימי" לגבי טרייד מהניקס ליוסטון עד יום שני
הדרך המהירה לאבדון: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של ברוקלין
מתחים באלופה? "שחקני גולדן סטייט מובכים מהקיץ של דוראנט"

שחקני פורטלנד בליזרס דמיאן לילארד, סי ג'יי מקולום. AP
מפעילים לחץ על ההנהלה. לילארד ומקולום/AP

על פי כל הסימנים, היעד המועדף על מלו הוא יוסטון, שחיזרה אחריו במשך כל הקיץ אך לא הצליחה להגיע להסכמות עם הניקס בנוגע לטרייד. הרוקטס, שצירפו הקיץ גם את חברו הטוב של אנתוני, כריס פול, עדיין מנסים לגבש עסקה הוגנת כלפי שני הצדדים, וייתכן שהמעבר כן יתממש לבסוף. אם לא, נראה שלאנתוני יש כבר אופציה חלופית: כתב רשת "פוקס" ג'ייסון מקינטייר מדווח על התקרבות בינו לבין פורטלנד, שאף היא הביעה בו עניין רב. לטענת מקינטייר, אנשיו של אנתוני מנסים לקדם את המשא ומתן בין הניקס ליוסטון "ברגע האחרון, לפני שיעבור לפורטלנד".

כוכבי פורטלנד דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום לא הסתירו את רצונם לצרף את אנתוני לקבוצה במהלך הקיץ. כעת, כך נראה, גם אנתוני עצמו - לו סעיף שמאפשר לו להטיל וטו על טרייד שאינו מוצא חן בעיניו - מתחיל להשתכנע שלחבור לבלייזרס יסייע לו להשיב את הקריירה למסלולה. כפי המסתמן, הבלייזרס מסוגלים להציע לניקס חבילה אטרקטיבית יותר עם חוזים נוחים יותר עבור כרמלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully