וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שבוע לפני מכבי תל אביב, רק 0:0 לוויאריאל מול אספניול

הצוללת הצהובה נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות כשלא הצליחה לנצח בבית את הקבוצה מברצלונה, שניצחה עד כה רק פעם אחת העונה. שער ענק לצ'מה ב-0:3 של לבנטה מול ריאל סוסיאדד

one

המחזור החמישי בלה ליגה ננעל הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. בראשון, סיימה ויאריאל ב-0:0 ביתי ומאכזב מול אספניול. לאחר מכן סלטה ויגו סיימה ב-1:1 מאכזב מבחינתה בבית מול חטאפה. לבנטה הצליחה לנצח 0:3 את ריאל סוסיאדד כשצ'מה כובש שער ענק בדקה ה-45.

ויאריאל - אספניול 0:0

צפו בתקציר

שבוע לפני שהיא מגיעה לאצטדיון בנתניה כדי לפגוש את מכבי תל אביב במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, לא הצליחה הצוללת הצהובה לנצח בבית את אספניול. ויאריאל, שהתחילה את העונה רע עם שני הפסדים, הגיעה אל המשחק במומנטום טוב אחרי שני ניצחונות ברציפות וקיבלה משחק ביתי די נוח בו הייתה אמורה לנצח כדי להמשיך להתקרב אל המקום הטבעי לה, אבל כשלה לעשות את זה. אספניול, לעומת זאת, הצליחה לרשום בשני ניצחון ליגה ראשון העונה ועכשיו היא השיגה תיקו מרשים מאוד במשחק חוץ קשה.

סלטה ויגו - חטאפה 1:1

צפו בתקציר

התכולים ממשיכים לאכזב. אחרי שהפסידה בשני לאספניול, שמטה סלטה ויגו שתי נקודות בגלל שער אומלל בדקה ה-86 ונותרה עם ארבע נקודות בלבד. חטאפה, שהרשימה בשבת והפסידה לברצלונה רק 2:1, השיגה נקודה יקרה בחוץ. מקסי גומס שוב כבש (25) ויכול להתגאות בכך שהוא היחיד שכבש העונה בבלאידוס עבור סלטה בליגה - יש לו ארבעה שערים בחמשת המחזורים הראשונים. חטאפה השיגה את השוויון בדקה ה-86 כשגואייטה הגיע ראשון לכדור רוחב שעבר את ההגנה הדלילה ודחק את ה-1:1.

לבנטה - ריאל סוסיאדד 0:3

אחרי שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, הבאסקים סופרים כבר הפסד שני ברציפות. עם כל הכבוד לריאל סוסיאדד, אין ספק שסיפור המשחק הוא השער של בלם לבנטה, צ'מה, שבעט מהאוויר לחיבורים מ-18 מטר שער פשוט עצום בדקה ה-45 אחרי הגבהה של חוסה מוראלס, שכבש את השני בפנדל (75). אניס בארדהי השלים את החגיגה בדקה ה-89.

דניס צ'רישב שחקן ויאריאל. AP
תוצאה מאכזבת עבור צ'רישב וחבריו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully