וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 2:3 את ווסטהאם, 2:3 לליברפול בלסטר

צמד של הארי קיין (34, 38) ושער של כריסטיאן אריקסן (60) סידרו לתרנגולים ניצחון בדרבי. צ'יצ'ריטו וקויאטה רק צימקו. המייטי רדז חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים, שער גדול לפיליפה קוטיניו

ג'ורדן הנדרסון פיליפה קוטיניו ליברפול חוגגים. רויטרס
קוטיניו והנדרסון חוגגים. ליברפול חזרה לנצח/רויטרס

המחזור השישי בליגה האנגלית יצא לדרך היום (שבת), עם שמונה משחקים. טוטנהאם פתחה את המחזור עם 2:3 מול ווסטהאם בדרבי. בהמשך ניצחה ליברפול 2:3 בלסטר.

עוד בנושא:

סיטי וצ'לסי הביסו, יונייטד ניצחה

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
לוהט. קיין/רויטרס

ווסטהאם - טוטנהאם 3:2

התרנגולים לא מצליחים לנצח בוומבלי בליגה העונה, אבל מחוץ לאצטדיון הביתי הם כבר עם חמישה ניצחונות ברציפות, רצף אותו הם נושאים כבר מהעונה שעברה. היום הם הצליחו להאריך את רצף ניצחונות החוץ עם ניצחון מול ווסטהאם, שמתקשה לא רק בבית, אלא באופן כללי ונותרה עם ארבע נקודות בלבד מ-18 אפשריות, כשאפשר לפחות לתת לה את ההנחה שהיא שיחקה רק בפעם השנייה בבית העונה וגם הצליחה כמעט לחזור ממצב שנראה אבוד. הארי קיין עם צמד בארבע דקות (34 ו-38) סיפר את מאזנו בליגה לארבעה שערים אחרי שכבש צמד גם מול אברטון לפני שבועיים. כריסטיאן אריקסן כבר עשה את זה 0:3 בדקה ה-60 והמשחק היה נראה אבוד מבחינת ווסטהאם. אלא שאז ספג סרז' אורייה צהוב שני והורחק (70). חאבייר הרננדס (65) ושייחו קויאטה (87) צימקו עבור המארחת.

דקה 34: גול! אריקסן הכניס כדור עומק יפה לדלה עלי, שהגביה מימין ומצא את קיין חופשי לחלוטין, החלוץ האנגלי נגח לפינה וקבע 0:1.

דקה 38: גול! ורטונגן שלח כדור עומק בתזמון טוב לעלי, שהחמיץ לבד מול הארט, זה חזר לקיין, שמול שער ריק בעט פנימה וקבע 0:2 עם צמד בתוך ארבע דקות.

דקה 60: גול! הארי קיין בעט כדור חופשי לקורה. סרז' אורייה ניסה להעביר כדור רוחב ונבלם אצל אוגבונה, אבל הכדור הגיע אל אריקסן, שבעט מ-16 מטר פנימה, 0:3.

דקה 65: גול! ז'וזה פונטה הגיע ראשון לקרן ונגח פעם אחת, זה הגיע אל חאבייר הרננדס, שדחק מקרוב פנימה, 1:3.

דקה 70: כרטיס אדום! אורייה גלש מאחור לרגליו של אנדי קארול וספג צהוב שני. טוטנהאם בעשרה שחקנים.

דקה 87: גול! מסואקו הגביה טוב משמאל, קויאטה הגיע מאחור ונגח בעוצמה אדירה לרשת. 2:3. איזו דרמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי ווסטהאם. רויטרס
אוהדי ווסטהאם מאוכזבים/רויטרס

לסטר - ליברפול 3:2

המייטי רדז חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים ונקמו בשועלים, שהעיפו אותם באמצע השבוע מגביע הליגה. ליברפול נצמדה לטוטנהאם ולווטפורד, בעוד לסטר ממשיכה לשקוע ונראה שהיא תיאבק נגד הירידה.

בדקה ה-16 כבשה ליברפול את הראשון. פיליפה קוטיניו הגביה טוב משמאל, מוחמד סלאח נגח מזווית קשה, קספר שמייכל לא הגיב מהר מספיק וזה 0:1. הברזילאי, שבישל את הראשון, כבש את השני בדקה ה-23. קוטיניו בעט כדור חופשי מ-24 מטר לפינה והפעם לא השאיר סיכוי לשוער הדני, 0:2. לסטר צימקה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי טעות גדולה של סימון מיניולה ודחיקה של שינג'י אוקזאקי, 1:2.

ג'ורדן הנדרסון העלה את ליברפול ל-1:3 אחרי מתפרצת מצוינת של האדומים ומסירת רוחב טובה של דניאל סטארידג' בדקה ה-68. אך בחלוף דקה אחת בלבד צימק ג'יימי ורדי, כאשר דמאריי גריי בעט כדור אדיר, מיניולה הדף, אבל זה חזר אל ורדי, שדחק מקרוב פנימה. השועלים קיבלו הזדמנות פז להשוות עם פנדל בדקה ה-72, אבל מיניולה, שגרם לו, גם הציל את הבעיטה של ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully